Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
Solidius zei:Dus je hebt 2 pillen op? That's quite something for a first time roller![]()
Alleen héél even toen ik mn halfje net doorgeslikt had, zo'n "waar begin ik aan" gevoel.
Komeetman zei:Alleen héél even toen ik mn halfje net doorgeslikt had, zo'n "waar begin ik aan" gevoel.
Dat gevoel had ik ook mijn allereerste keer, anderhalf uurtje later zat ik te denken waarom ik het niet eerder ontdekt had![]()
Zeker. (y)Komeetman zei:..
Hopelijk heb je je ook genoeg ingelezen omtrent serotonine.
Niet echt een kroeg, het lag een beetje buiten t centrum ook geloof ik. Backstage. Erg gave tent welEverio zei:ahhh relaxx
aog oet mestreech
haha ik was met oud op nieuw niet in de stad... maar welke kroeg geweest als ik vragen mag?
haha hou het speciaalen je kan er eindeloos van blijven genieten
![]()
Soma zei:Komeetman zei:Alleen héél even toen ik mn halfje net doorgeslikt had, zo'n "waar begin ik aan" gevoel.
Dat gevoel had ik ook mijn allereerste keer, anderhalf uurtje later zat ik te denken waarom ik het niet eerder ontdekt had![]()
Hehe, zo herkenbaar![]()