• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

"A whole new world" : mijn 1e x XTC

Solidius

Badass junkie
Dus je hebt 2 pillen op? That's quite something for a first time roller

beertjahh

Experimenterende gebruiker
Zoo zoo, Echt een leuk reportje!
Zeker voor herhaling vatbaar fniet ? :wink: :wink:

:hearteyes: veel plezier dan he :wave:

Komeetman

Belezen gebruiker
Solidius zei:
Dus je hebt 2 pillen op? That's quite something for a first time roller

Ben ook zo gestart, 2 davidsterren :)

Alleen héél even toen ik mn halfje net doorgeslikt had, zo'n "waar begin ik aan" gevoel.

Dat gevoel had ik ook mijn allereerste keer, anderhalf uurtje later zat ik te denken waarom ik het niet eerder ontdekt had :)

Verder mooi report, lijkt me dat je een leuke 1e keer had :)
Hopelijk heb je je ook genoeg ingelezen omtrent serotonine.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Hehe, ik heb nog steeds altijd als ik er iets ingooi, of iets wegsnuif dat gevoel... tis toch altijd maar weer afwachten hoe t aankomt ... maar dat is juist een leuk gevoel :mrgreen:

Maarrrr Superreportje!! Ook fijn om met je vriend samen te doen, en het klinkt echt allemaal perfect!! Wel heavy hoor, zo bam nog een pil d'r bij!! Ik was voorzichtiger toen ik net begon, maar als t goed gaat is t alleen maar prima :hearteyes:

Deborah20

Newbie
Nou klinkt echt perfect!
Zo was ik ook begonnen.. eerst een halfje.. en toen ik daar niets van voelde een hele erbij..

Ik heb ook wel es momenten gehad dat ik dacht dat mensen me aan het uitlachen waren.. of naja.. ik WIST dan gewoon dat ik er met een behoorlijk verkut gezicht bij liep haha.. maar het boeide me eigenlijk weinig!

Everio

Bewuste gebruiker
ahhh relaxx :grin:

aog oet mestreech :wink:

haha ik was met oud op nieuw niet in de stad... maar welke kroeg geweest als ik vragen mag? :)

haha hou het speciaal :grin: en je kan er eindeloos van blijven genieten :)

mocridhe

Bewuste gebruiker
Everio zei:
ahhh relaxx :grin:

aog oet mestreech :wink:

haha ik was met oud op nieuw niet in de stad... maar welke kroeg geweest als ik vragen mag? :)

haha hou het speciaal :grin: en je kan er eindeloos van blijven genieten :)
Niet echt een kroeg, het lag een beetje buiten t centrum ook geloof ik. Backstage. Erg gave tent wel :sunglasses:

Everio

Bewuste gebruiker
haha backstage :X haha :P normaal alternatieve muziek enzo... totaal niet mijn ding (A)

tongerseweg :wink:

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Mooi Mooi,

Die praatkicks herken ik wel, en dat er met mij gelachen wordt daar herken ik me ook in, alleen erger ik me hier niet aan, ik vind het zelf eerder grappig.
Zeker als ik van mezelf weet dat ik aan het zeveren ben en toch doordoe. :mrgreen:

:wave:

Bovenaan