Aanrader qua muziek?

live fast die Young

Belezen gebruiker
Bal0n zei:
Don't you want somebody to loveee, doooon't you need somebody to love! Heerlijk :) is idd van hen. En white rabbit hoor je ook in F & L

"waar het konijn zn eigen kop afbijt.." :P

wat ik soms trouwens juist niet relaxed vind als ik stoned ben is deep purple ofzo.. dan agat de muziek te veel door me lichaam heen, ik weet het niet..
te hoge geluiden kan ik ook niet uitstaan als ik stoned ben, daar word ik helemaal gek van dan.
bob marley, de perfecte stonersmuziek en the doors.

Jeller

Badass junkie
keb alleszins ondervonden dat luchtige house en etienne de crecy goede katermuziek is :)

maar eigenlijk klinkt de muziek die je gewoon leuk vind het best als je stoned zit vind ik

Jaman

Newbie
SpacingBen zei:
Angerfist! Die heet echt zulke spacende nummers! Ging zaterdag espres om 11 uur al naar huis om vroeg te slapen. Maar nee, ik moest nog ff Angerfist luisteren! Heb tot 12 uur staan hakken :stoned:

Angerfist is zeker een topper voor als je stauny bent. maar hardcore in het algemeen doet het goed icm met drugs.

of gewoon lekker oldskool bob marley ofzo is ook een aanrader.

smoke 2 joint in the morning, smoke 2 joints at night, smoke 2 joints in the afternoon and it makes me feel alright :wink:

pepper

Newbie
Deranged zei:
Het is voor mij ook een feit dat de massa een ongelooflijk slechte smaak heeft. Alles gaat om uiterlijk, de muziek is niet meer belangrijk. Op het moment is voor het grote deal de rotzooi het populairst. Kijk naar 50cent, ik heb uberhaupt een hekel aan rap maar zelfs voor rap is meneer cent een belediging. Simpele deuntjes die ze 'beats' noemen vergezeld van een pratende neger die de meest belachelijke teksten uitkraamt. Als je wil post ik de tekst van candyshop wel ff. Ik haat rap maar kan vanuit een objectief standpunt zeggen dat iemand als 2pac goeie teksten schreef en toch een goede rapper was, misschien wel de beste.

daar sluit ik me helemaal op aan mooi verwoord

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Deze plaat moet iedereen gaan beluisteren:

Bitches Brew van Miles Davis. Twee cd's met meer dan twee uur jazz met psychedelic trekjes. Hier heb ik gisteren heerlijk op gestoned.

Waterpijp

Bewuste gebruiker
wat een mooie cover van de plaat! dat was wel een heel mooi voordeel van platen, er zat een grote hoes bij met meestal ( zeker bij de LSD , wiet muziek ) een vette coole cover op :)

fungus

Experimenterende gebruiker
Coco rosie... Heel gevoelige, meeslepende muziek, engelachtige stemmen...
Verder liggen Simon en Garfunkel ook vaak op. En, als je van reggae houdt: israël vibrations.

Imke

Badass junkie
Geef mij maar nog altijd Drum 'n Bass :rock: Het beste om op te chillen!!! of lounge... Vb Lamb is echt heel ontspannend :) :mrgreen: :wink:

We All Love DrumnBass :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

matthijs

Badass junkie
Bitches Brew is inderdaad een fucking goede plaat.
Ik moet trouwens zeggen dat ik de cd van cocorosie waar fungus het over had helemaal niet zo bijzonder vind. Ben sowieso niet zo'n fan van wat die hele commune doet. Anthony and the Johnsons. Dat is wel vreselijk mooi.
En als ik stoned ben luister ik eigenlijk niet zoveel andere muziek dan als ik nuchter ben. Wat DnB of Ska dus..

Tjoffer

Newbie
OPGEZWOLLE (nederlandse rappers uit zwolle)
niet iedereen houdt ervan maar als je er wel van houd weet ik zeker dat deze op je top 10 lijstje komt te staan..
té chill als je spaced van de haze hihi

Waterpijp

Bewuste gebruiker
MIsschien is dit leuk voor sommige stoners die houden van een soort van verhaal achtige muziek... i like it :)

Boudewijn de Groot - Nacht en Ontij... en dan babylon en heksen-sabbath

Waterpijp

Bewuste gebruiker
mathijs zei:
Als je van verhalende, sferische muziek houdt, moet je iets van nick cave and the bad seeds downloaden.!

Ze worden gillend omringd door toekijkende trollen, kollen en kobolten. De heksen krijsen en dansen. Wij dansen, schreeuwen, splijten de aarde.
Onophoudelijk, tot schuimens toe, geverfd in felle kleuren, zwepen wij elkaar op en werpen rook en vuur. We scheuren de nevels aan flarden en stijgen.
We stijgen. Wij stijgen in cirkels en spiralen, door lovertakken, spinrag, terwijl raven en nachtvlinders ons omringen en leiden tot boven boomtoppen en
torenspitsen. In een roes van spattend hellevuur verlaten wij de heuvel, naar boven, naar Zenith en Zodiac, naar hel en duivel.
Wij, Torralba en Gauricus, Tlazolteolf, Paramon, Liba en Avernos, Palo, Hash, Gondelin, Albertus Corsius, Anthonius Vorsius en Grotius...

favoriete trip gedeelte van het gehele verhaal/muziek stuk

Psykaholik

Wijs gebruiker
full on / dark psytrance /(hard)rock / industrial hardcore / en nie te vergeten natuurlijk SCHRANZZ the harder the better :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:

qlo

als je elektronische muziek per definitie oncreatief en slecht vindt raad ik je toch es aan om naar aphex twin te luisteren, en download ineens heel veel muziek want dien heeft echt totaal uiteenlopende stijlen: ambient, dnb, acid, ...

heerlijke muziek is dat. ze noemen hem niet voor niets de mozart vd elektronische muziek.

shpongle rulet idd :tongueout: nergens gelijkaardige muziek gevonden.. iemand?

op www.xplodingplastix.com (vette site ook trouwens) > music staat ook wel chille muziek :) luister es naar t eerste liedje, en naar treat me mean i need the reputation :wink:

als je 't op je pc wilt hebben moet je gewoon bij je cache bestanden gaan kijken nadat je t beluisterd hebt

een aanrader !!

Antwerp's highest

Mijn favoriete smoke muziek is steeds verschillend maar Reggae, Goa en hiphop (best franse) steken er toch bovenuit.

In de zomer als ik in de tuin zit met een lekker weertje, geef me dan maar reggae!

Bovenaan