Alvast een kwartje proberen?

Jessy2409

Newbie
Hallo, ik heb ong. 8 jaar geleden een paar keer xtc gebruikt (supermannetjes) en nu wil ik het weer een keertje gaan doen volgende week. Bederf ik de werking van volgende week als ik morgen alvast een kwartje uitprobeer (salmiakjes)? En wat kan ik het beste wel en niet eten voor en na gebruik? Alvast Bedankt!

DreamWeaver

Badass junkie
Erg veel kan het niet verpesten aangezien dat kwartje je serotoninepeil niet te gigantisch verneukt. Ik denk dat je er niet veel aan hebt om morgen al een kwartje te doen. Beter laat je de komende week je pillen testen )Als je dat nog niet gedaan hebt) en zorg je dat volgende week geweldig word! Let op de dosis, de locatie en de mensen. Veel plezier :wave:

xcrement

Belezen gebruiker
als het 8 jaar geleden is wacht dan tot volgende week om het ineens goed te doen. Ja je serotonine zal verminderen, maar als je het al 8 jaar niet gedaan hebt zou ik echt wel wachten tot volgende week.

Anathema

Belezen gebruiker
Idd, niet doen.. compleet useless! Gewoon die avond zelf er voor gaan! :mrgreen:
Succes er mee, en veel plezier!

Jessy2409

Newbie
Bedankt voor jullie antwoorden maar weet iemand misschien ook wat ik beter wel en niet kan eten voor en na gebruik? Heb iets gelezen over MAO-remmers maar snap er niet zo veel van! En wat vinden jullie van salmiakjes?

Fishhead07

Wijs gebruiker
nou sommige mensen zijn gevoelig voor X hoor. En space hem op een kwartje al en als je dan 8 jaar neits heb gedaan kan je al chillen. Maarja is niet slim om eerst kwart te nemen en daarna ene hele ofoz. Kan je beter ineens los gaan inderdaad.

Of 2 keer losgaan kan ook nog je serotine is die 2e keer ook nog wel goed na zon tijd waarschijnlijk.

En dan daarna maximaal om de 2 maanden he.

:wave:

raging_bull

Bewuste gebruiker
MAO remmers zijn stoffen die zorgen dat de afbraak van MDMA door de MAO's word geremt. Je MDMA werkt dus heftiger en langer. (je peak is hoger)

Er zitten in en aantal producten MAO remmers, de meest voor de hand liggende is de 97% pure chocolade. Eet hier van 4 blokjes en na een kwartier eet je je pil. Je zult zien dat ie beter werkt en maybe zelfs langer.

Fishhead07

Wijs gebruiker
raging_bull zei:
MAO remmers zijn stoffen die zorgen dat de afbraak van MDMA door de MAO's word geremt. Je MDMA werkt dus heftiger en langer. (je peak is hoger)

Er zitten in en aantal producten MAO remmers, de meest voor de hand liggende is de 97% pure chocolade. Eet hier van 4 blokjes en na een kwartier eet je je pil. Je zult zien dat ie beter werkt en maybe zelfs langer.

zal ik is doen voor me X chocolade eten :grin:

LekkerDing

Experimenterende gebruiker
Hey, Wij kennen de salmiakjes ook wel (in het noorden).
Kunnenn ze niet meer krijgen en nu hebben we de groene kersjes.

Disco_D

Newbie
Die salmiakjes in het noorden zijn niet meer wat ze geweest zijn..
6 tot 3 maanden geleden zaten ze nog op 160-170 mg (80% pure mdma) getest.
In de nieuwste batch zit nog maar 110-115 mg getest.. :confused:
Maarja als je 8 jaar al niet meer gedaan hebt is dat nog prima, ga er goed voor zou ik zeggen :grin:

Spor

Wijs gebruiker
xcrement op 29 jun 2007 19:15 zei:
xtc mag niet met mao-remmers worden gebruikt!

liamgallagher op 21 jun 2008 19:53 zei:
he WIE KAN FF EEN FOTO STURE VAN EEN SALMIAKJE
Ik kan t nerges vinde

Ja tover ergens pillen vandaan die ongeveer een jaar geleden in de omloop waren :P

Bovenaan