• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Alweer een tripje :p(Paddo)

Chronic*

Newbie
Ik had vandaag thaise paddos genomen met een vriendin,ze kwam by my een film kyken ,eerst leken de paddo's precies niet te werken,maar na ongeveer 3 kwartier kwamen de effecten pas .

we begonnen dingen te zien op het zelfde moment, we hoorde achtergrond muziek met het ritme alsof ons een zware trip te wachten stond :) ,de muren beweegden,er waren al lachkicks aan het komen,pas toen de trip rustig bezig was moest ze naar huis,we gingen naar onder en alles zag er anders uit ik had groene zetels,paarse muren,lachende posters,echt niet normaal,
:P

toen ze door was ging ik rustig door met mn trip tot er een moment kwam dat ik volledig verdoofd was k gaf mezelf kloppen en voelde ze niet :P ,staan kon ik niet meer,ik rookte toen wat waterpijp ,ineens kreeg ik een black out :( , mijn hoofd viel neer op t kussen, de lucht draaide rond alsof er een tornade recht om me heen was :) mn oge gingen langzaam dicht en toen hoorde ik t liedje paul oakenfold-delerium-the silence in mn kop de meest onvorstelbare kleuren zag ik,zelfs kleuren die ik nog noit had gezien,t was alsof ik in de hemel was :smoke:

toen begon de honger en begon ik met eten en werd maar langzamer aan trug nuchterder tot dat de trip voorby was 8)

btw:dit is mn gekste trip tot nu toe met paddos
:) :) :P

damm klinkt goed moet ook maar eens een keer een halve portie doen met maten.
hoe meer reports ik lees hoe gaver mij het lijkt :)

Argh! Ik wil dringend paddo's doen :( Mss dees nieuwjaar m'n eerste paddo trip in m'n hele leven!

Mooi tripje, die blackout was precies ook wel gezllig daar :p

hahah ja leuke trip zo te zien :D

weetniet of ik de enige ben maar de keren dat ik paddo's deed begon het pas echt te klappen nadat we een jointje hadden gerookt meestal een uur ongeveer na inname. Kan zijn dat ze dan pas actief begonnen te worden maar heb 2 keer het idee gehad dat het pas echt begon na die joint. Enja iets roken (wiet/hasj) is dan ZOOOO lekker :stoned:
Aardig reportje :)

greetz

Wha ckerr. Wat ik vrijwel altijd doe nadat we ze geconsumeert hebben.
Is meteen een blundje draaien (liefst bubblegum). Is lekker om de tijd te doden die je normaal moet wachten, en tegen de tijd dat die op is :D heb je em flink hangen 8) . Het volgende jointje volgt dan ook pas een paar uurtjes daarna :smoke:

Terug
Bovenaan