Ik had vandaag thaise paddos genomen met een vriendin,ze kwam by my een film kyken ,eerst leken de paddo's precies niet te werken,maar na ongeveer 3 kwartier kwamen de effecten pas .
we begonnen dingen te zien op het zelfde moment, we hoorde achtergrond muziek met het ritme alsof ons een zware trip te wachten stond
,de muren beweegden,er waren al lachkicks aan het komen,pas toen de trip rustig bezig was moest ze naar huis,we gingen naar onder en alles zag er anders uit ik had groene zetels,paarse muren,lachende posters,echt niet normaal,
:P
toen ze door was ging ik rustig door met mn trip tot er een moment kwam dat ik volledig verdoofd was k gaf mezelf kloppen en voelde ze niet :P ,staan kon ik niet meer,ik rookte toen wat waterpijp ,ineens kreeg ik een black out
, mijn hoofd viel neer op t kussen, de lucht draaide rond alsof er een tornade recht om me heen was
mn oge gingen langzaam dicht en toen hoorde ik t liedje paul oakenfold-delerium-the silence in mn kop de meest onvorstelbare kleuren zag ik,zelfs kleuren die ik nog noit had gezien,t was alsof ik in de hemel was
toen begon de honger en begon ik met eten en werd maar langzamer aan trug nuchterder tot dat de trip voorby was
btw:dit is mn gekste trip tot nu toe met paddos
we begonnen dingen te zien op het zelfde moment, we hoorde achtergrond muziek met het ritme alsof ons een zware trip te wachten stond
toen ze door was ging ik rustig door met mn trip tot er een moment kwam dat ik volledig verdoofd was k gaf mezelf kloppen en voelde ze niet :P ,staan kon ik niet meer,ik rookte toen wat waterpijp ,ineens kreeg ik een black out
toen begon de honger en begon ik met eten en werd maar langzamer aan trug nuchterder tot dat de trip voorby was
btw:dit is mn gekste trip tot nu toe met paddos