Amerika Verbiedt Salvia

nicolai

Wijs gebruiker
Ik werk in een Burger King. Opzich best leuk werk hoor.
Maar ik zie dus dagelijks wat snacken voor impact heeft op mensen. Er zijn serieus mensen die wel 3 keer per dag langs komen en zichzelf compleet volstouwen. In een coffeeshop zitten er mensen tussen die de hele dag blijf zitten, en je hebt mensen die soms langs komen en jointje roken. Natuurlijk is er ook een grijsgebied van mensen die vaker en mensen die veel minder komen. In een Burger King/Vreetkeet werkt dat hetzelfde...Ik zie dagelijks een man langskomen die zichzelf compleet verwaarloosd om maar snacks te kunnen eten...blijft vaak ook gewoon 2/3 uur zitten en af en toe besteld hij wat bij.

het punt wat ik hiermee wil maken is dat ik niet snap hoe je zo hypocriet kunt zijn...zo kortzichtig. Ik zie nog nergens een war on snackfood terwijl dat misschien wel een stuk dodelijker is dan drugs. in ieder geval op de lange termijn wel. en zeker als je nagaat hoeveel koeien ervoor doodgaan.

Dit heeft trouwens nks met snacken opzich te maken, maar het heeft ermee te maken dat je mensen niet voor alles kan behoeden. Sommige mensen draven nou eenmaal gewoon door als ze iets leuk of lekker vinden. Dat wil niet zeggen dat iedereen zichzelf doodvreet of doodverdrugsd.

Als ze nou eens gewoon geld investeren in goede leraren...mensen die een student of een leering echt kunnen en willen helpen met zijn of haar leven. En eerlijke voorlichting.

Aan de andere kant vinden de mensen het kennelijk niet zo boeiend, want anders kom je er wel tegen in opstand. Is met het paddoverbod ook zo gegaan eigenlijk. Niemand heeft door dat hun vrijheden worden ingeperkt.

greenpower

Bewuste gebruiker
There really is nothing nice about USA
You go to the hospital you have to pay
The dollar is the language that they all speak
they don't really bother about the radiation leak

FUCK THE USA

They keep their secrets undercover
the rich don't bother about those that suffer
this ain't the land of milk and honey
cause all they want is money money money

FUCK THE USA

Nuclear bombs are fuck all new
you'd better start running when they drop on you
run into a shelter, play hide and seek
cause when you die your body reeks

FUCK THE USA

There really is nothing nice about USA
You go to the hospital you have to pay
The dollar is the language that they all speak
they don't really bother about the radiation leak

FUCK THE USA

Juist, NL moet natuurlijk de VS niet volgen. Als we dat vaker zouden doen zou het een stuk beter zijn.

Bovenaan