hazejunk zei:
Van 5mg midazolam oraal zal je niet veel voelen. Ik heb die ampullen ook hgehad maar dan 3ml/15mg. Je kan het gewoon in je spieren spuiten. 5mg is daar een mooie doses voor.
Oude thread, maar ik moest aan het volgende denken.
Een maatje van me wilde graag een keer Dormicum proberen.
We waren beiden IV Heroine gebruikers.
Ik had een eindeloze voorraad van 1 ,3 en later 10ML ampullen.
Ik gebruikte dagelijks IM en weet nog maar weinig van die tijd.
Ik liet een keer een 1ml ampul achter en hoorde later dat hij thuis opgehaald was door de politie omdat hij niet meer wist wat hij deed en maar bleef omvallen. Hij had de kasten van zijn huisgenoten van de muur gehaald en was deze aan het plafond aan het spijkeren, omdat het dak maar steeds water bleef lekken, in zijn ogen.
Gelukkig had ik het etiketje van de ampul afgehaald en liep alles met een sisser af.
Werd een keer opgepakt door de politie en dit was het stomste verhoor dat ik ooit meegemaakt heb.
Er werd gezegd dat ik de kast met medicijnen geplunderd had in het ziekenhuis in de stad.
Maar door de antegrade amnesie wist ik NIX meer van het geheel, en kon ik alleen maar zeggen: het zal wel ik, maar ik weet van nix door de Dormicum die ik van te voren genomen had.
Politie ging bellen met een anesthesioloog om te verifieren of dit waar was.
Mijn verhaal werd bevestigd en ik kon zonder verdere aanklacht naar huis.
Kortom, pas op met de IM injectie van dit spul, je kunt binnen 10 minuten zo leip worden en domme dingen gaan doen als van een hele fles wodka.
En je weet niet meer wat je gedaan hebt.
Dit is vooral naar als je weer bijkomt, wetende dat er nog meerdere ampullen moeten zijn, maar...die heb je verstopt tijdens je trip.
Man,ik heb uren lopen zoeken in mijn eigen kamer en later doken ze op de vreemdste plekken op. Kortom, als je al voor IM gaat, zorg voor een babysit!