Dit is al wel een tijd terug maar zeker de moeite waard om te delen met jullie
een maat en ik hadden 3 porties hawaiaanse gedeeld en ware goed gehumeurd
toen de paddos hun tol begonnen te eisen bed8 ik mij opeens dat chocolade de werking zou versterken, wat ik een bere goed idee vond . dus die maat effe wachten en ik op de scooter naar de supermarkt
eigenlijk best dom 3 km gaan rijde in die toestand op een speedfight die +- 100 liep
maja ik dus rije als een mafkees en het ging best.
eenmaal aangekomen bij de super voelde ik die dingen egt keihard inslaan. lache tog
het duurde ff voor ik besefte wat ik ook alweer kwam kope.. ojaa choco :P dus ik die winkel in een de kleure van alle artikelen kamen egt als een mafkees op me af. serieus pringles bussen stonden te dansen kratte bier schove heen en weer en ik kon van bijna niks zien wat het nou eigenlijk was:P dus ik naar de snoep stelling waar ik voor kwam:P ik pakte maar wat en liep door naar de kassa waar een ongeloofelijk lkkr wijf van een jaar of 25 zat. ik merkte opeens dat ik helemaal geen control meer had over mn lichaam en zinloos alles kante op stond te draaien
nie dat ik dat erg vond . integendeel ik genoot er met volle teugeb van. het lekkere wijf stond me aan te gapen alsof ze water zag branden
ik legde mn artikelen op de band en rekende af(voor mn gevoel duurde dit een eeuwigheid.
ik merkte dat ik mezelf begon kwijt te raken, en wou aleen ng maar naar buiten. dus snel afrekenen en weg:P toen ik buiten stond en benieuwd was of het lekkerewijf iets had gemerkt keek ik naar binnen. maar warempel de kassa en de schappen waren geheel verdwenen. opeens stond ze voor me en ik schrok me kapot
ze keek me verschrikt aan en ik d8 dit gaat fout. toen zei ze jongen je bent je spullen vergeten
ik lachte mezelf helemaal krom en pakte het suikergoed vrolijk aan en groete het meissie gedag. ik sprong op de scooter maar toen ik 3 meter had gereden wist ik genoeg
oppasse nicky anders gaat ut fout. aangezien de weg die ik moest afleggen nogal slingerde had ik erge moeite de weg te blijven zien. het asfalt leek als een rivier van vloeibaar spul wat als een bezetene voor me uit rolde.
al met al tog veilig trug gekomen bij mn matti en lkkr gegeten van weet ik veel wat.
khoop dat jullie ut een leuke report vinde
een maat en ik hadden 3 porties hawaiaanse gedeeld en ware goed gehumeurd eenmaal aangekomen bij de super voelde ik die dingen egt keihard inslaan. lache tog
ik merkte dat ik mezelf begon kwijt te raken, en wou aleen ng maar naar buiten. dus snel afrekenen en weg:P toen ik buiten stond en benieuwd was of het lekkerewijf iets had gemerkt keek ik naar binnen. maar warempel de kassa en de schappen waren geheel verdwenen. opeens stond ze voor me en ik schrok me kapot
oppasse nicky anders gaat ut fout. aangezien de weg die ik moest afleggen nogal slingerde had ik erge moeite de weg te blijven zien. het asfalt leek als een rivier van vloeibaar spul wat als een bezetene voor me uit rolde. al met al tog veilig trug gekomen bij mn matti en lkkr gegeten van weet ik veel wat.
khoop dat jullie ut een leuke report vinde