anders nemen dan een lijn op wc

bjo19

Experimenterende gebruiker
Dag allemaal,

Ik ga straks uit en ben van plan dat beetje coke wat ik nog heb op te gebruiken.

Maar ik haat het om naar de wc te gaan, daar te kappen terwijl er nog een hoop ongeduldige mensen staan aan te schuiven..

Dus wat ik wil weten, is er een makkelijkere manier om het te nemen dan op de vieze wc? Heb al gehoord dat mensen het in een rietje doen en zo de hele hoeveelheid dadelijk kunnen nemen?

Of is het ook mogelijk er gewoon een bommetje van te maken? (alhoewel ik denk dat je daarvoor meer moet gebruiken dan een gewone lijn?)

Dopezilla

Badass junkie
Neem gewoon twee sleutelpuntjes. Lekker makkelijk en snel.

Zorg er wel thuis alvast voor dat het goed fijn is, zodat je geen klonten binnen krijgt.

Olle

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
ehhh,mischien zo'n glazen coke houder ding,weet niet hoe zo'n ding heet, maar heb je niet zo veel aan nu....

coke slikken zou ik persoonlijk niet doen..

W.F.L.

Badass junkie
Bullit lijkt me het beste ja. Kun je zelfs mee doseren en hoef je niet eens de WC in.

Dat of neusspray. Staan 2 mooie guides in de Speed en ketafora.

Sleutelpuntjes zou ik ook gewoon doen. Alleen wil er wel eens wat poeder van vallen of je haalt je neus ermee open. Maar het is makkelijk en snel.

knolselderij

Wijs gebruiker
W.F.L. zei:
Bullit lijkt me het beste ja. Kun je zelfs mee doseren en hoef je niet eens de WC in.

Dat of neusspray. Staan 2 mooie guides in de Speed en ketafora.

Sleutelpuntjes zou ik ook gewoon doen. Alleen wil er wel eens wat poeder van vallen of je haalt je neus ermee open. Maar het is makkelijk en snel.

hoe snuif jij als je je neus open haalt :grin: ?

als ik egt wazig ben gooi ik gewoon wat in mn handpalm en snuif ik t dan op maar ik zou voor de sleutel gaan.

kangaroe

het is gelukkig wel wat meer :stoned: flink vol de pijp, diep inhaleren, vasthouden en dan rustig uitblazen, doet wonderen

kangaroe

[even naar buiten lopen en op een rustige plekje snuiven]

een beetje wind en er valt weinig meer te snuiven alleen lucht

Biertje

Bewuste gebruiker
Is snuiven dan zo lastig? Sleutelen is wel zo ongeveer het gemakkelijkste dat er bestaat. En ik heb geen idee waar je woont, maar in elke stad waar ik ben geweest is er wel een snuif-vriendelijk steegje...

Beeeb

Bewuste gebruiker
Zoals zovelen al hebben aangegeven. Gewoon een sleutelpuntje (of twee :grin: ) nemen.
En anders inderdaad zo'n bullet. Erg handig doseerbaar en vrijwel onopvallend.

Succes en have fun :)

Beeeb

aXXis

Als dit al een probleem is.... Ipv ga je voor het snuiven. Sleutel los in je broekzak, pakkie in je achterzak. Binnen--> Deur opslot ---> Pakkie deruit en openen --> sleutel pakken ---> 2 nakkies. Klaar. 1 minuut werk.

Ik zie het probleem niet?

Biertje

Bewuste gebruiker
Als je eerst ngo met je sleutels moet rammelen en je portemonnee open moet maken enzo, dan valt t wel op
als je alles bijd e hand hebt, sleutels enzo dan kn het heel snel hoor!

kangaroe

aXXis heeft gelijk, het kost hooguit 1 tot 2 minuten. snuive is the easy way. je moet er wel wat voor over hebben

De Mosselman

Bewuste gebruiker
Zowiezo geloofwaardig overlaten komen, hang je jongeheer uit je broek, als je de WC deur open doet pas je riem door je gesp om maar is wat te noemen. En packie in je boxer stoppen voor je de WC uit loopt is ook niet onverstandig.

Schat zowiezo je risico's in, altijd voorzichtig zijn natuurlijk :)

bjo19

Heb het gedaan met het sleutelpuntje, had hier nog nooit van gehoord en is idd wel makkelijk :tongueout:

kangaroe

gisteren gezien iemand die een metalen medicijnen lepeltje gebruikte, volgens hem gaat er max 0,5 gram in, te verkijgen bij de apotheek. het werkt volgens hem oke

STRANQER

Dit is een mooie:

Laat je coke oplossen in water en stop dat water in een leeg neusdruppelflesje :P

Zeg je gewoon dat je verkouden bent :)

Bovenaan