Antwoord gevraagd ! ni te doen !!

anno

Newbie
Gisteren klein feestje bij vriendin.3witte duifjes.(4de keer in leven gepakt)

Ging heel lekker tot op gegeven moment, kwam vriendin met 2 flessen rode wijn.

ff lekker binnengegoten,hard gevoel,
3h snachts tevoet naar huis (10min wandelen)

Ineens zei ik tegen me eigen,:tog energie genoeg kon de wereld afstappen,begon ik rustig te lopen,

thuis aangekomen,van second op second voelde ik men maag burpen,
alles kwam eruit van rode wijn,maar echt alles

Is dit normaal?? heb 4 keer geslikt in leven en telken als ik erop drink,
komt alles eruit nadat ik heb gedronken,4keer op rij,

Mag je er gewn niet op drinken???? of hebben sommigen dat nog voor.
Telkens als ik dan drink (wat ik ook wil),kots ik 2 min mijn darmen eruit

Enige ervaring? :confused: cu

Bal0n

Badass junkie
Alcohol + MDMA = gevaarlijk!

Waarom willen mensen niet begrijpen dat het je eigen lichaam is wat je verpest, terwijl het zo makkelijk te voorkomen is! Kennelijk als jij kotst als je alcohol en MDMA combineert wil je lichaam je vertellen dat het gevaarlijk voor het lichaam is, niet doen dus!

:rolleyes:

dallandra

Wijs gebruiker
je kan misselijk worden van pillen maar of dat nou door het drinken komt :confused:
dat heb ik iig nog nooit gehad

cunt

Wijs gebruiker
als ik pillen op heb kan ik wel een paar biertjes drinken. maar niet zoveel en in hetzelfde tempo als normaal. als ik dat wel doe dan ga ik ook kotsen. dus gewoon niet veel drinken als je geslikt hebt!

Jeller

Badass junkie
Bij mij kapt alcohol juist goe binne eigenlijk, maar ik drink dan mss op ne hele avond 4 pintjes ofzo en normaal gezien drink ik er zovele op een uur..

tis gewoon vrij nutteloos om veel te drinken op mdma wnat ge voelt er toch nie zo vele van, tis gevaarlijk en het verergert u kater de volgenden dag :wave:

calimero

Newbie
Ik vind het eigenlijk ook maar stom om te beginnen drinken op MDMA. Het heerlijk open en heldere gevoel van een goede pil wordt toch alleen maar afgeremd door te drinken ?

Wat ik persoonlijk wel af en toe durf te doen, is een paar biertjes als de pillen uitgewerkt zijn en ik bv last heb van een serieuze comedown. Maar dan nog verkies ik sowieso :stoned: Lichtjes - of zwaar :grin: - natrippen en geen last van een comedown ...

Psykaholik

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
Alcohol + MDMA = gevaarlijk!

Waarom willen mensen niet begrijpen dat het je eigen lichaam is wat je verpest, terwijl het zo makkelijk te voorkomen is! Kennelijk als jij kotst als je alcohol en MDMA combineert wil je lichaam je vertellen dat het gevaarlijk voor het lichaam is, niet doen dus!

:rolleyes:
das echt nie normaal he !!!!
da mensen da nie in hun miezerig verstand kunnen krijgen da drugs en alcohol GEVAARLIJK is !!!!!!
gelijk hier ergens in een ander topic staat met die pillen met maar 24mg mdma in maar zat wel veel GHB poeder in moet je mee opletten hoor!!!!!
maar ja wie niet horen wil moet voele :openmouth: :openmouth: :openmouth:

Jeller

Badass junkie
dus kan het geen kwaad natuurlijk :wink:

nee, je kan wel wat drinken maar je moet zeker nie te veel drinken en als ge nogal veel danst ist best da je nie drinkt.. maar als ge thuis xtc doet is het nie zo erg om wa te zuipen hoor.. het gaat alleen je afkik wat vuiler maken en je beetje schever maken ook

Psykaholik

Wijs gebruiker
Jeller zei:
dus kan het geen kwaad natuurlijk :wink:

nee, je kan wel wat drinken maar je moet zeker nie te veel drinken en als ge nogal veel danst ist best da je nie drinkt.. maar als ge thuis xtc doet is het nie zo erg om wa te zuipen hoor.. het gaat alleen je afkik wat vuiler maken en je beetje schever maken ook
een beetje :mrgreen: :mrgreen:

toepiekloot

Belezen gebruiker
ik drink altijd als ik uitga, en ik neem ook meestal pillen als ik uitga, die combinatie is mij nog nooit slecht bevallen, nog nooit gekotst van die combinatie, alleen van alcohol alleen gekotst...
thangt er van af hoeveel alcohol je kan verdragen
rode wijn is natuurlijk een boosdoener, daar ga je gemakkelijk van kotsen als je een beetje te veel op hebt vind ik...

Bollie

Bewuste gebruiker
ALCOHOL Droogt uit...
Waarom altijd gevaarlijk willen doen ?
Je kan harder spacen door andere combo's te doen hoor.

Bovenaan