back to reality - na een trip.

hallo! :)
altijd als ik paddo's/lsd heb gehad, voel ik me de dagen erna best verrot omdat ik weer terug in de realiteit ben. nou ben ik nooit gek op de realiteit geweest en heb k altijd in een soort droomwereldje geleefd, maar ik vraag me af of er meer mensen zijn die na een trip de hele realiteit en alle mensen met hun "aardse problemen" maar verrot vinden, en het liefst weer terugkruipen in hun trip..

Giow

Experimenterende gebruiker
Dat maakt her verslavend. Dat is elke drugs :mrgreen: .
Zoiets denk ik zelfs bij een sigerat, ''ging ze maar nooit op''.

:wink:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Meestal zijn mijn trips heel vrolijk en dan kom ik er lachend weer uit, maar ik vind het altijd wel vreselijk jammer als alles weer weg is. Het is bij mij ook altijd ineens weg, het bouwt niet langzaam af, dat vind ik wel jammer, anders heb je even de tijd om aan het idee te wennen dat je weer terug komt.

Play_bunny

Wijs gebruiker
Heel herkenbaar inderdaad. Ik word er zelf altijd (zwaar) chagerijnig van de dagen nadat ik drugs gebruikt heb. Al die mensen met hun gezeur :confused: Op dat moment zou ik liever terug keren in dat aparte wereld waarin niets ertoe doet. Maar als dat voorbij is, kan ik de realiteit ook wel weer waarderen voor het grootste gedeelte dan :)

Soma

Bewuste gebruiker
Heb helemaal geen last van een "comedown" ofzo.. Voel me meestal wel voldaan na een trip. Het kan zelfs voorkomen dat het trippen mij tegensteekt omdat ik terug normaal wil functioneren.

azgaza

Badass junkie
Na de trip voel ik me juist altijd 2-3 dagen euforisch omdat ik zo iets moois heb meegemaakt, en dan wil ik wel meteen nog een keer, maar ik krijg juist een soort van.. heerlijke euforie van 'alles is geweldig' die meestal na 3 dagen dan weer weggaat.
Hoewel ik de tripwereld ook mooier vind dan de echte; en ook het liefst zo vaak mogelijk trip.

Doerak

Bewuste gebruiker
Ik heb geen comedown ofzo, maar ik herken mezelf toch in AcidSunshine relaas. Ik denk relatief veel na in mijn trip en ik kom eigenlijk altijd tot de conclusie dat we toch eigenlijk in een prachtige wereld leven en dat het allemaal zo erg niet is. Na je trip zijn er altijd van die vervelende mensen die over van alles en nog wat zeuren. Ze hebben allemaal "problemen", maar als je het ook maar een klein beetje relativeert kom je erachter dat het allemaal gezeik is. Dus ja, het "aardse problemen"-idee kan ik begrijpen.

Doerak zei:
Ik heb geen comedown ofzo, maar ik herken mezelf toch in AcidSunshine relaas. Ik denk relatief veel na in mijn trip en ik kom eigenlijk altijd tot de conclusie dat we toch eigenlijk in een prachtige wereld leven en dat het allemaal zo erg niet is. Na je trip zijn er altijd van die vervelende mensen die over van alles en nog wat zeuren. Ze hebben allemaal "problemen", maar als je het ook maar een klein beetje relativeert kom je erachter dat het allemaal gezeik is. Dus ja, het "aardse problemen"-idee kan ik begrijpen.

jaaa idd! ik heb pcies hetzelfde, al die mensen met hun onbenullige gezeik, die nooit ergens tevreden mee zijn, terwijl je in je trip ziet hoe mooi het eigenlijk allemaal is, hoe mooi de zon is, hoe mooi de wolken zijn, en hoe geweldig al het leven eigenlijk is.. ik vraag me dan af, moet je echt hebben getript om dat gevoel te kunnen ervaren? als ik met mensen spreek die nog nooit hebben getript, schijnen die al die dingen gewoon niet op te merken :confused:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
AcidSunshine zei:
als ik met mensen spreek die nog nooit hebben getript, schijnen die al die dingen gewoon niet op te merken :confused:

Sommige niet, maar bijvoorbeeld mijn oma weer wel, die had het vroeger altijd al over de mooie bomen en vogeltjes enzo, toen begreep ik t nooit, maar nu klets ik gezellig met haar mee! :mrgreen: Maargoed ik weet natuurlijk ook niet alles over mijn oma's achtergrond..... :)

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
ik vind de euforische roes juist heerlijk, je hebt een wereld veroverd, zo voel ik me altijd. Ik voel me geestelijk ook altijd erg helder, scherp en verbeterd na een trip.

deadlock

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
ik vind de euforische roes juist heerlijk, je hebt een wereld veroverd, zo voel ik me altijd. Ik voel me geestelijk ook altijd erg helder, scherp en verbeterd na een trip.
En dan zeggen ze dat ik het altijd zo goed kan verwoorden :tongueout:. Jij kan het veel beter :wink:

Doerak

Bewuste gebruiker
Psycho_Chrono zei:
Volgens mij zegt AcidSunshine niet dat hij de euforische roes niet leuk vindt, maar dat hem meer opvalt dat mensen zich druk maken over onbenullige zaken. Een mening die ik met hem deel. De euforie en het diepe nadenken over de trip de dagen na de trip is super :)

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Je moet juist blij zijn met de realiteit, die zorgt er namelijk voor dat je uberhaupt kán trippen.

You can't appreciate the sunshine, if you don't know rain

Dat mensen zich druk maken over onbenullige dingen is vanuit jou perspectief zoals Metaalkonijn al zei. Als we ons alleen maar gaan druk maken over grote dingen, stapelen de kleine dingen zich op en word het uiteindelijk als nog een groot probleem.

Een waar en heus 'probleem' is niet aan te duiden met groot of klein, een probleem ís.

teebo

Bewuste gebruiker
probeer te zorgen dat je genoeg tijd hebt om terug te wennen aan de realisteit met een jointje
rap de 'drug naar keuze' opeten want je moet binnen 'uitwerkingstijd van drug naar keuze' weer naar huis is klote

J0rrit

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
Je moet juist blij zijn met de realiteit, die zorgt er namelijk voor dat je uberhaupt kán trippen.

You can't appreciate the sunshine, if you don't know rain

Heel mooi gezegd dit! :hearteyes:

Bovenaan