• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

bad "trip" op alcohol en coke

zoon verhalen moeten er meer komen leuker dan zoon typische tripreport :D
iemand enig idee waar ik de filmpjes van xtcpil koen vindt ?
zijn precies verwijdert dat is die gast die 4 bauwe mitchu's pakte voor zen eerste keer en helemaal ston te schuimen hahaha

goed met gelachen met die leipe kerel

:stoned:

Einstein zei:
raging_bull zei:
Maarja, van de andere kant vind ik het vet dat er voor mij (computernerdje) een arrestatieteam ingezet wordt. De politie dacht gewoon dat er een fckn leipo achter die deur zat.

En jij zou daar niet om kunnen lachen? Natuurlijk zou je je schamen als je zoiets heb gedaan, maar het blijft sick dat er 6 man met schild en pepperspray nodig zijn om je op te pakken toch?? Hij schrijft aan het begin toch ook dat hij dit post om te waarschuwen? Als hij het zo stoer vond zou hij het wel aanraden lijkt me.

Zonde van m'n belastingcenten, dit. Voor een mooie rel wil ik nog wel betalen, niet 1 kneus die wat teveel naar binnen heeft gegooid.

En nu moeten we je een sticker geven?

Sorry, ik ga me niet teveel hiermee bemoeien. Ik ben ook niet iemand die mensen graag veroordeeld, maar dit kan je echt niet zomaar op je PDD NOS afschuiven.

Je ziet in dat je fout bent geweest. Nu geen smoesjes, lesson learned toch?

Zou ik zeggen, in ieder geval. ;)

Matheson zei:

Sorry, ik ga me niet teveel hiermee bemoeien. Ik ben ook niet iemand die mensen graag veroordeeld, maar dit kan je echt niet zomaar op je PDD NOS afschuiven.

hij schuift er niks op af, hij zegt alleen; misschien verklaart dat wat.

Andyy zei:
Matheson zei:

hij schuift er niks op af, hij zegt alleen; misschien verklaart dat wat.

Klopt, ik bedoelde het ook niet helemaal zo. Het zal misschien een klein beetje verklaren, maar verder is het nog geen reden. Was ook een deel blinde woede op de hele 'ikschuifhetafopeenstoornis'-groep. En hiermee wil ik dus niet zeggen dat raging_bull daar bij hoort.

okee, haha zo is t wat duidelijker hoe je het bedoelt. zo zijn er idd wel veel mensen ja. ik word zelf ook bij die groep gezet als ik probeer uit te leggen hoe ik me voel (en wat er allemaal mee te maken heeft) tegenover sommige mensen. dus vandaar dat k er gelijk op in ging haha :smoke:

Dit verhaal herken ik maar altijd te goed! ik ben ook een aantal keer echt helemaal gestoord geworden, ben 2 keer in de cel beland. Bij beide keren had ik het gemumd op de taxi chauffeurs omdat ik daar regelmatig door word genaaid, ik word dan achterdochtig.... Het is inderdaad wel creepy hoe je je dan gedraagd.

Bij jou is het iets verder gegaan dan bij mij, maar ik herken de klappen van de zweep zeker wel! Het is eigenlijk te idioot voor worden dat je je zo kan gaan gedragen....met cocaine en drank is het namelijk ook zo: je drinkt je het leplazerus, daarna neem je cocaine om te ontnuchteren maar op een gegeven moment gaat dit niet meer en heb je echt een probleem: je hersenen kunnen het niet meer aan....Door cocaine ga je ook meer drinken en lijkt het of je de hele wereld aan kan: NIET DUS!

allereerst respect voor je omdat je dit post en ook wel omdat je zelf achter bent dat dit niiet goed is zo.
als je wilt zuipen prima, maar je voelt toch zeker op een gegeven moment wel dat je "genoeg" hebt! nee dan ga je juist door met zuipen terwijl je weet wat de gevolgen zijn ( niet meer op je benen kunnen staan laat staan lopen o.i.d., een knetterende kater de volgende dag en onder de blauwe plekken van het vallen etc.) ik vraag me echt serieus af waarom???? tegenwoordig schijnt het in te zijn om je vol te gieten met alc. en vervolgens je eigen voor paal te zetten op straat. ik heb vanavond nog 2 jongens afgevoerd zien worden die echt niet meer konden lopen :S
je snuift erbij om "nuchter" te worden volgens jou, echter de hoeveelheid alc. in je systeem is en blijft hoog, zo te horen/lezen ben je door het oog van de spreekwoordelijke naald gekropen!!
ik hoop echt dat je in het vervolg gewoon stopt als je merkt dat je genoeg "op" hebt, je zal zien dat je het dan meer naar je zin zult hebben!

Waarom raad hier bijna iedereen coke af? Als je het normaal gebruikt (lees:verstandig) kan het helemaal geen kwaad om af en toe een lijntje weg te werken.

Coke is gevaarlijk..

Dat is elke drug, je moet gewoon jezelf kunnen beheersen.

Coke afraden? Het lijkt me logisch om bij dit soort verhalen even te vermelden dat het niet heel handig is om meer coke en alcohol dan bloed in je aders te hebben. Heeft niks met het afraden van verstandig cokegebruik te maken.

Einstein zei:
Coke afraden? Het lijkt me logisch om bij dit soort verhalen even te vermelden dat het niet heel handig is om meer coke en alcohol dan bloed in je aders te hebben. Heeft niks met het afraden van verstandig cokegebruik te maken.

Lulz :p.

man ik lees je report en kan het evengoed gewoon zelf vertellen zoveel gelijkenissen ! alleen dan dat je mag stellen dat ik en men beste vriend gebruik hadden en dat mijn maat in een bad trip belande en ik bij hem was met alle gevolgen vandien....
vrijdag ochtend 7 maart 2014 omstreeks 6u s'ochtends:
ik spoel even terug naar een uur of 5 vroeger ik en mijn beste vriend besloten na 3 maand nog eens aan de coke te gaan en ons eens te laten gaan met elk 3 gram, dit ging allemaal goed en wel we speelden splinter cell co op op de playstation want onder coke voelde dat nog veel beter en de prestaties gingen er echt super op! ik had nog een 3tal lijnen over rond een uur of 5 en mijn maat ook, die laatste 3 lijnen hebben we VEEL maar dan ook VEEEL te kort op elkaar gedaan, vraag me niet waarom in een coke high doet men nu eenmaal stoer... nu bij die laatste lijn van mij alles goed maar kom had er wel genoeg van het moest niet meer zijn echt niet, opeens uit het niets we zijn aan het gamen echt er vol op in in het spel,.. opeens valt men maat achterover in de zetel begint stuiptrekkingen te krijgen en luide geluiden te maken ik panikeer meteen maar probeer hem te helpen maar ben zelf zo overstuur dat dat toen moeilijk ging, hij krampt ineen en ik zie dat hij moeilijk ademt ik probeer hem gerust te stellen en te helpen door advies te geven over het rustig proberen blijven of ademen maar dit lijkt niet door te dringen op dit moment had dit eigenlijk meteen moeten doen bel ik de 112 helemaal in paniek aan de telefoon begrijpen ze na een minuut of zo dat ze dringend een ambulance moeten sturen,.. maar op dit moment begint het ergste van alles, eerlijk gezegd ben ik hier nog steeds niet goed van.... uit het niets valt mijn beste vriend mij aan grijpt me vast ik weet niet wat hij wil proberen maar weet nu zeker dat ie in een bad trip zit hij herkent me niet ik roep dat ik het ben zen vriend en probeer hem te kalmeren maar tevergeefs hij roept wartaal uit en grijpt me vast, mijn geluk zit in dat ik groter en breder ben en hem van me af kan houden maar ik weet ook dat als er niet snel een oplossing komt dit fout afloopt. we worstelen heen en weer door het appartement hij valt enkele keren en de tv ligt ondertussen ook de grond op, mijn hart gaat razend tekeer want ja ik heb ook wat op dus dit is extra gevaarlijk ik denk fuck die gaat dood ofso ik moet hem helpen verdomme maar op dat moment valt hij me aan en weet hij niet wat hij doed (misschien ziet hij me als vijand door nog met gedachten in het spel te zitten?) na meerdere minuten hem proberen te kalmeren zonder resultaat zag ik mijn maat rondkijken overal in het appartement op dit moment heb ik me kunnen losruken ik zie hem zoeken achter iets ik wou op dat moment niet weten wat wie weet zocht hij een mes of wapen op dat moment vlucht ik de trappen af naar beneden hopend dat de ambulance er al is, maar ik merk dat hij me achtervolgd, ik heb me gekwetst aan de voet naar beneden maar op dit moment voelde ik hier niets van, hij achtervolgde me tot beneden en eens beneden loop ik op het straat maar zie hem niet meer, ik was compleet van men stuk en belde toen men vriendin al stotterend op, zei begreep er eerst niets van maar luisterde naar men verhaal mijn hart ging nog steeds tekeer niet normaal... ik maakte me zo een zorgen, na enkele minuten komt de ambulance aan en de ambulanciers krjgen van mij verhaal, ik ga met ze naar boven onwetende wat ons te wachten staat dit was echt erg om te moeten voelen, eens boven zie ik mijn maat uitgeteld op de stoel maar bij bewustzijn liggen, hij praat onduidelijk en wartaal de ambulanciers stellen hem vragen en doen een klein onderzoek, maar eerst wou hij niet hij weigerde, tot ik zei maat je hebt me aangevallen vol ongeloof zag ik zijn blik ik was zelf nog verbijsterd en vol ongeloof,... op dit moment accepteerd hij na mijn gesmeek zich mee te laten nemen naar het ziekenhuis, ik ging mee en heb mezelf ook laten onderzoeken, mijn maat kan bij aankomst in het ziekenhuis ik aan zijn zijde heel de tijd ondanks alles mij de zin nog wat onduidelijk maar verstaanbaar zeggen zeggen 'ik weet niets meer van wat er gebeurd is maat' waarna ze hem op intensieve meenemen naar een kamer, ze sluiten hem aan op de machine en ik nog volledig onder invloed zwaar paranoia en in paniek elke minuut aan het personeel of een dokter vragen, gaat het met hem wat gebeurd er, ze willen nog niets lossen maar ik zie dat zen hartslag aan de machine rond de 180 190 ligt wat mij dus nog gekker maakt, een van de verpleegsters, dokters valt het uiteraard op dat ik ook niet nuchter ben en slecht kan gaan en ze vraagt me mij te laten opnemen, dit doe ik pas na een half uur twijfelen maar dit was ook best, ik werd opgenomen met een hartslag van 160 en moet uren uitzitten met allerhande dokters methoden en mijn maat komt er uiteindelijk na meerdere uren ook door met nog steeds een hoge maar normalere hartslag, we hebben uiteindelijk in dat rusthuis misschien 100 keren moeten horen hoe dom we waren geweest 'en terecht gehoort' en vooral hoeveel geluk mijn maat heeft hier uit geraakt te zijn, mijn ogen zijn open gegaan en dit klinkt misschien als een domme redenering maar ik heb de bang van mijn leven opgedaan met coke... ik doe dit nu ongeveer een jaar met men beste vriend op maandelijkse basis behalve dus dat het deze keer 3 maanden geleden was maar ik kom er dus nooit meer aan aan coke,... ik gezien heb wat deze drug kan doen op zen best en dat is heerlijk ! maar ik heb ook gezien wat deze drug kan doen op zijn slechtst ! en dat is verschrikkelijk ! horror ! nu heb ik er met mijn vriend al over gepraat maar hij weet van het moment dat hij me aanviel tot de ambulanciers aankwamen niets meer, aan de ene kant is dit best... maar ik weet alles nog en draag dit nu mee als een trauma dat ik hopelijk ooit een dag kan vergeten ik wil dit ver uit mijn gedachten maar op dit moment lukt dit nog niet goed :cry: het enige goeie is dat dit mijn ogen heeft geopend, het slechte is dat het zo ver is moeten komen voor mijn ogen zagen dat we slecht bezig waren..... (sorry als dit soms wat onregelmatig geschreven is maar laat ons zeggen dat ik recht uit men hoofd alles tip in een vlaag van emoties)

Ik snap dat je het leuk vind om dit te doen, maar wat ik niet snap is dat mensen zo ver kunnen ''ontsporen'' dat je gewoon helemaal gek word en jezelf niet meer in de hand houdt! naja weetje ik geef je een tip en zo leef ik ook met de lol van m'n leven.

Ik blow zeer regelmatig! bijna elke dag, 2-5 jointjes per dag soms wel soms niet maar als ik blow zijn het er vaak 2-5 inderdaad. hiervan kun je nooit naar de klote gaan en nooit problemen veroorzaken.. het enigste wat je kunt doen is kotsen ( overigens nog nooit gedaan en blow nu al 2 jaar vast ) ik ben nog jong 18 jaar maar weet wel wat ik doe. als jij nou gewoon doorgaat met wat je wilt doen, maar met maten.. kijk als je naar de klote wil snap ik, maar je hebt 2 soorten naar de klote. echt helemaal naar de klote zoals nu jou verhaal en naar de klote, dat je de volgende dag ff kop pijn heb of what ever.. doe gewoon rustig aan kap met cocaine of pep weet ik veel wat je gebruikt en rook gewoon rustig een jointje.. koop wiet in de coffieshop van minimaal 12euro of duurder draai 3 joints uit 1 gram als die 12 euro kost en geniet daar van geloof me.. WIET is haven from god!

Terug
Bovenaan