Het is nu ongeveer 4.5 maand geleden dat ik een serieuze bad trip heb gehad van speed en md,voor die trip gebruikte ik regelmatig xtc,speed of beiden zonder echt bad trips te hebben,ik deed ongeveer 2 gram speed op indien ik gebruikte en ongeveer 1 tot 3 xtc pillen(wel op grote evenementen)tot opeens de beruchte avond...4gram speed,dat kon ik nog verdragen,geen vuiltje aan de lucht en ik wou eens md proberen,door misverstand had ik een vriend zijn glas beet met drie porties erin terwijl ik het glas met 1 portie moest hebben,toen ik 3 a 4uur later uit de zetel ging werd alles zwart en viel ik flauw dus verweerde ik e rme tegen en stond op en ging buiten zitten.blijkbaar was de md in werking getreden,ik heb vervolgens ongeveer zes uur in een trip gezeten waardor ik om de 2 minuten iets anders moest doen of ik viel flauw,zelf slapen ging niet en ik was ondertussen al 30 uur wakker,ik had continu het gevoel dat ik ging flauwvallen en heb er veel aan gedacht om het aan mijn ouders te bekennen en me naar het spoed te laten brengen(ik ben 19j),maar door veel te drinken en constant naar het toilet te gaan verdween het nare gevoel,maar vanaf dan begon de miserie,de week erna terug weggaan,1 klein slokje van 1 portie md en ik was terug even aan het slechtgaan,eken later ben ik naar d edokter geweest die een bloeddruk van 9 op 5 vaststelde,later mijn bloed laten trekken en dat was perfect in orde maar ik heb er hyperventilatie aan overgehouden (paniekaanvallen). Ik had ondertussen ook gen drugs meer genomen,nu het probleem is ik kan geeneen stimulerende of verdovende drugs meer verdragen,hoe klein de hoeveelheid ook ik dreig telkens weg te draaien,na 4 maand kan ik eindelijk terug alcohol verdragen, zelf d esigaretten heb ik moeten afzweren omdat ik er gewoon niet meer tegen kan,kan iemand met dezelfde ervaring me toevallig helpen,hoe stom het ook klinkt mijn uitgaansleven is een beetje saai geworden,ik zie iedereen hen amuseren,niet dat ik me niet kan amuseren maar rond 4-5 uur begin ik toch wel redelijk moe te worden dus afterclubbing zit er ook niet meer in ,ik had gewoon willen weten of dit wegdraai/paniek/hyperventilatiegevoel me zal blijven achtervolgen bij het innemen van drugs?of moet ik er gewoon helemaal mee stoppen ...