Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Das wel beter dat je nog geen bad trip hebt gehad, als je het vaker paddo's neemt kun je ook leren de trip te sturen naar een bepaalde richting dan heb je ook steeds minder kans op een bad trip. Tip is dat je gewoon rustig aan moet opbouwen naar een hogere dosis.
O, shit, ik had een hele reply getypt maar nu is hij weg, en hij was heel erg langMystiX zei:Das wel beter dat je nog geen bad trip hebt gehad, als je het vaker paddo's neemt kun je ook leren de trip te sturen naar een bepaalde richting dan heb je ook steeds minder kans op een bad trip. Tip is dat je gewoon rustig aan moet opbouwen naar een hogere dosis.
Oh ja en bedankt voor je reactie![]()
SmartieAndMe zei:Jaa echt he.. Misschien moeten we nieuwe leden eerst een DF examen laten afleggen.Dunnetjess33 zei:Pffff wat word er veel op oude topics gereageerd de laatste tijd..

Das idd kloten.A$AP_Aether zei:Ik heb 1x wel een vervelende ervaring gehad. Ik had een toptrip maar op het einde van de trip moesten we wachten op een vriend die langs zou komen, elke seconde voelde als een uur en ik had het gevoel alsof niks meer nut had in het leven. Dit duurde gelukkig maar een half uurtje, maar in m'n hoofd duurde het uren.
.Het is niet echt een trio report waart kan het wel ff int kort om schrijvn:A$AP_Aether zei:Hahaha dat klinkt erg heftig ja, misschien idee om daar een trip report over te schrijven?
Heb het een week later gelijk weer opieuw geprobeerd met mdmaA$AP_Aether zei:Wow, je maakte geen grapje met dat zelfmoord... erg herfitg man, je heb wel ballen dat je gwn doorgaat met psychedelics, vele zullen dat niet durven, al helemaal niet als het je eerste keer was.