benzo gewenning

repsak

Newbie
Na al jaren moeilijk te slapen eindelijk eens naar de dokter geweest => lormetazepam meegekregen

Nu is mijn vraag, treed er gewenning op als je slechts 1à 2 maal per week een pilletje pakt om te slapen? Zou niet graag door het gebruik na een tijd nog slechter gaan slapen

tsjuus

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Hey,

Mijn kennis en ervaring, heeft me geleerd dat bij veel mensen die op die manier hun medicatie nemen, er na 5 jaar nog hetzelfde effect krijgen. Zolang de dosis hetzelfde blijft. Goed dat je naar de dokter geweest bent, slaap problemen zijn echt klote..

Je hebt 2 mg gekregen zeker? Zolang het je helpt met slapen. En 2/3 maal in de week is ook fijn als je ermee stopt later. Je 'afkick' zal dan erg makkelijk gaan :wink:

Slaap lekker alvast!

repsak

Newbie
Supergoed nieuws

Ja 2mg,ik neem ze nu gemiddeld 2x per week (maar een halfje, 1mg dus), als het nodig is. Ik heb al zeer veer over de gevaarlijke gevolge gehoord( gewenning en verslaving). Maar ik kan toch wel zeggen dat deze mij enorm helpe. In mijn geval: een uitgeslape dag is een betere dag

Er zijn wel meerdere nachten dat ze handig zouden zijn, maar heb met mezelf afgesproken ze 2x per week max te gebruiken. lekker verantwoord doen :)

Bovenaan