• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Bepaalde soort mens per drug

Memmûm

Belezen gebruiker
Ik lees drugsforum nu ongeveer 1,5 jaar. Het valt me op dat vooral de speed/xtc reports in ontzettend slecht nederlands of msntaal geschreven zijn. XTC/speed gebruikers komen me een beetje 'dom' over. (no offense) Komt dit misschien door de drugs of door het type mens dat ze zijn. (dwz. lager-gemiddeld opgeleide jongeren, milieu waarin ze opgroeien).
Als ik bijvoorbeeld het LSD forum lees, krijg ik een beeld van een heel ander soort mens. (ben er zelf ook een) Een hoger opgeleide mens, of in ieder geval iemand die meer om na te denken zoekt zeg maar. Sorry dat ik het zo cru zeg, maar ik denk dat het een heel ander soort mens is, dat een ander doel heeft met drugs :) Daar is ook niks mis mee, vroeg me alleen af of ik de enige ben die dat zo ziet, in hokjes

Het is een beetje een cliché misschien. En ik wil ook geen mensen tegen het zere been schoppen

/discuss :hearteyes: :stoned:

BifiWorst

Belezen gebruiker
Denk niet dat dit de goede topic is...
Zal zijn omdat je maar middel geschoold bent? :grin:

Nee, maar ik vind het moeilijk om mensen in hokjes te plaatsten, je hebt natuurlijk wel aparte gevallen maar deze moeten er ook zijn... Vermits alles een beetje in balans te houden ofzo.
Het kan wel kloppen wat je zegt, maar deze mensen zullen liever het effect van x of md hebben i.p.v eens te trippen...?!?

dain

Bewuste gebruiker
De speedmensen vinden dan misschien weer de trippers enorm vage persoontjes. Ergens begrijp ik ten zeerste wat je bedoelt, ook omdat de drug hoofdzakelijk voor een ander doel word gebruikt feesten vs. filosoferen, zelfreflectie,... en de effecten, het doel, enz gewoon niet te vergelijken is, en de enige gemeenschap is dat ze volgens de maatschappij beiden onder die vage noemer "drug" vallen. Ook zijn de xtc mensen dan vaak (ik zeg vaak, niet altijd!) nog wat jonger, en eenmaal ouder en wat all around kan je ook een revolutie zien.

Het is m'n eigen mening, wees vrij om een totaal andere te hebben, ook moet je natuurlijk inderdaad mensen niet in hokjes duwen, voor elke cliché gebruiker zijn er minstens 2 anderen.

Wacky

Badass junkie
Vaak ook gaat het denk ik niet over een weergave van intelligentie, maar van hoe graag iemand intelligent over wil komen. En wanneer iemand kijkt of anderen die een andere drug gebruiken meer of minder intelligent zijn, of bijvoorbeeld het topic dat ik laatst zag over wat de kenmerken van intelligentie zijn, dan denk ik dat jezelf overtuigen van je eigen intelligentie cq het voor jezelf verdedigen van je eigen drug keuze een belangrijke rol kan spelen.

Debris

Bewuste gebruiker
Mijn interesse in drugs begon met LSD en tripmiddelen. Tot nu toe was elke drug een teleurstelling (nog geen breaktrough gehad op op dmt), behalve speed. Ik had van speed de meest slechte gedachten, en 't is nu een van m'n favorietjes.
Trippen is mentaal wel leuk, maar het visuele trok vooral mijn aandacht, en dat viel tegen.

En wat denk je van mij? :grin:

L

Lid 6909

Gast
Ik vind dat je wel gelijk hebt, misschien komt het omdat de speedy's meer chaos in hun hoofd hebben, en dit dan ook uiten op papier.

En dat de trippers het voor zichzelf in hun hoofd allemaal goed geredeneerd hebben, en dat je het dan ook zo op papier terugziet.

Verder, keep up the tripreports, of ze nou chaotisch of goed geordend zijn

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Ik denk ook dat je gelijk hebt, vaak zie ik ook dat Coke/Speed hoofden vaak veel minder van de drugs af weten. Een kennis van mij, gebruikt regelmatig coke/speed, is zeer laag opgeleid ( vmbo alleen ) en is er heilig van overtuigd dat lsd in je "Botten" gaat zitten en vet slecht voor je is. Terwijl alle trippers die ik ken meestal weer erg goed voor hunzelf kunnen nadenken.

Het is idd een beetje lomp om het zo te zeggen, maar yea ik vind zelf dat coke/speed gebruikers ( over het ALGEMEEN ) wat minder verstandig zijn. Dat zijn ze sowieso bij het gebruiken van coke/speed :P

In mijn ogen komt het door de subculturen waar ze in leven.

Napster

Belezen gebruiker
funkmaus zei:
Ik denk ook dat je gelijk hebt, vaak zie ik ook dat Coke/Speed hoofden vaak veel minder van de drugs af weten. Een kennis van mij, gebruikt regelmatig coke/speed, is zeer laag opgeleid ( vmbo alleen ) en is er heilig van overtuigd dat lsd in je "Botten" gaat zitten en vet slecht voor je is. Terwijl alle trippers die ik ken meestal weer erg goed voor hunzelf kunnen nadenken.

Het is idd een beetje lomp om het zo te zeggen, maar yea ik vind zelf dat coke/speed gebruikers ( over het ALGEMEEN ) wat minder verstandig zijn. Dat zijn ze sowieso bij het gebruiken van coke/speed :P

In mijn ogen komt het door de subculturen waar ze in leven.

Terwijl er ook genoeg universitaire zakenlui met een salaris van 2 ton per jaar die cocaine gebruiken. Volgens mij maakt het allemaal niet zoveel uit, zelfde als met blowers jongere hoor je vaak..HEEEY MAN KOM WE GAAN JONKOE ROKEN. Terwijl er genoeg volwassenen zijn intelligent en niet die ook af en toe een jointje roken. Je verwacht het alleen niet bij veel mensen.

Angramar Temenos

Badass junkie
Een vriend van m'n vader doet wel eens een lijntje. Hij is 57, en is top-manager bij een groot bedrijf. Hij heeft een heel normaal leven, gaat nauwlijks uit etc, maar snuift 1 x per week, opz aterdag een lijn Coke.

Hij gebruikt de coke al sinds z'n 17'de, zonder ooit gestopt te zijn.

Memmûm

Belezen gebruiker
Ik heb er vandaag nog eens over nagedacht, en nu lees ik de replies. Ik bedoel de vraag niet raar hoor, ik ben alleen benieuwd hoe het zit. Ik denk soms wel veel in hokjes, dat kan ik misschien ook wel eens wat loslaten. Er zijn immers altijd uitzonderingen op de regel. Als iedereen het maar naar zijn zijn heeft. Iedereen zoekt wat anders in de drugs, whatever does the trick for you! :)

L

Lid 6909

Gast
Het is wel zo dat de ene categorie meer gebruikt dan de ander hoor :wink:

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
hangt volgens mij vooral af van leeftijd, je begint op je 16 met een pilletje maar dan ben je nog niet zo goed in forumcommunicatie

Drientje

DF-koning
Memmûm zei:
Ik heb er vandaag nog eens over nagedacht, en nu lees ik de replies. Ik bedoel de vraag niet raar hoor, ik ben alleen benieuwd hoe het zit. Ik denk soms wel veel in hokjes, dat kan ik misschien ook wel eens wat loslaten. Er zijn immers altijd uitzonderingen op de regel. Als iedereen het maar naar zijn zijn heeft. Iedereen zoekt wat anders in de drugs, whatever does the trick for you! :)

Pep heeft voor mij deuren geopend, lsd heeft voor mij andere deuren geopend, die in mindere mate hetzelfde waren als de pep deuren, alleen zag ik het niet door de gemoedstoestand. Het maakt niet uit wat je neemt, we zijn allemaal mensen met gedachten en opgebouwd uit dezelfde materie.

Jouw idee dat de xtc reports kwalitatief minder zijn dan de lsd of paddo reports had ik ook. Dat is niet in hokjes denken, dat is gewoon zo. Lsd duurt 12-14 uur. Xtc op zijn hoogst 5-6 uur. Lsd is heel helder en duidelijk(ook wanneer je niet lekker in je vel zit) en Xtc is gewoon 1 grote blur. Wat anders kun je schrijven dan dat je je goed voelde en liefde voor iedereen voelde. Chemisch tot stand gebrachte liefde dat wel, maar hoe moet je dat in Godsnaam omschrijven?

Lsd en paddo's hebben veel meer in zich dan dat love gevoel, waardoor de reports meer inhoud hebben, de mindfucks, de visuals, het overweldigende gevoel alles te snappen, verbanden worden gelegd en je hersenen draaien overuren! Niet alle lsd reports zijn zo overigens. Soms zit er een report van twee regels over lsd tussen, wat ik dan niet snap, ik heb altijd zoveel te vertellen!

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik denk dat het verschil van de mensen 'm meer zit in de reden waarom ze drugs nemen dan perse de drug zelf. Even kortweg gezegd heb je mensen die drugs alleen voor hun plezier nemen, dit is dan ook vaak xtc, pep etc. En je hebt mensen die behalve plezier ook drugs nemen voor diepere inzichten. Dit zijn dan sneller tripmiddelen zoals Paddo's, LSD, DMT, Ayahuasca (wat minder voorkomend maar toch..)

Ik denk dat de reden meer mensen typeert dan perse een drug zelf.

Immo

Badass junkie
Ik denk dat in grote lijnen het trippende volk serieuze mensen zijn in tegenstelling tot het volk van de party drugs. Ik denk dat dingen als mdma, coke etc toch wel erg populair zijn onder bijvoorbeeld het BrEaZaH volk. En dat volk maakt zich meer druk om welke make up ze op smeren dan bijvoorbeeld zinsopbouw etc.

Inhale

Bewuste gebruiker
Wacky zei:
Vaak ook gaat het denk ik niet over een weergave van intelligentie, maar van hoe graag iemand intelligent over wil komen. En wanneer iemand kijkt of anderen die een andere drug gebruiken meer of minder intelligent zijn, of bijvoorbeeld het topic dat ik laatst zag over wat de kenmerken van intelligentie zijn, dan denk ik dat jezelf overtuigen van je eigen intelligentie cq het voor jezelf verdedigen van je eigen drug keuze een belangrijke rol kan spelen.

Ik wil dit toch wel even quoten. Ik denk idd dat het intelligent willen over komen minstens zo'n grote rol speelt als werkelijk intelligenter zijn.
De "trip-mensen" zijn over het algemeen meer opzoek naar verduidelijking, wijsheid, dingen leren enz. kortom, ze zijn gewoon meer geïnteresseerd in zulke dingen. Ze zullen ook op dit forum meer te vinden zijn rond diepgaande discussies en dergelijke.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
maar ik snap nog steeds niet waarom dit topic onder trip reports staat. Topic starter, gebruik je xtc ofzo? :P

nicolai

Wijs gebruiker
Inhale zei:
Wacky zei:

Ik wil dit toch wel even quoten. Ik denk idd dat het intelligent willen over komen minstens zo'n grote rol speelt als werkelijk intelligenter zijn.
De "trip-mensen" zijn over het algemeen meer opzoek naar verduidelijking, wijsheid, dingen leren enz. kortom, ze zijn gewoon meer geïnteresseerd in zulke dingen. Ze zullen ook op dit forum meer te vinden zijn rond diepgaande discussies en dergelijke.

dat klopt zeker weten...al vind ik dat in real life duidelijker dan via de pc. in het echt zijn pure trippers vaak veel nadenkender en diepzinnder in een gesprek dan een pure pep gebruiker.

al moet ik mezelf wel even tegenspreken...want sommige van mijn betere vrienden zijn echte pepgebruikers en die zijn zeker weten wel diepzinnig en denken ook behoorlijk over dingen na, voordat ze wat roepen en in het algemeen. maar ik ken ook best veel pure pepgebruikers die ook echt anti tripmiddel zijn en ook vaak bestwel politiek rechts denken. dat zie ik minder snel bij trippers en allrounders

Angramar Temenos

Badass junkie
nicolai zei:
Inhale zei:
Wacky zei:

dat klopt zeker weten...al vind ik dat in real life duidelijker dan via de pc. in het echt zijn pure trippers vaak veel nadenkender en diepzinnder in een gesprek dan een pure pep gebruiker.

al moet ik mezelf wel even tegenspreken...want sommige van mijn betere vrienden zijn echte pepgebruikers en die zijn zeker weten wel diepzinnig en denken ook behoorlijk over dingen na, voordat ze wat roepen en in het algemeen. maar ik ken ook best veel pure pepgebruikers die ook echt anti tripmiddel zijn en ook vaak bestwel politiek rechts denken. dat zie ik minder snel bij trippers en allrounders

Rechts = fascisten, misdadigers en moordenaars.
Links = Good guys, hippies, sociale mensen en idealisten!

Lekker kort door de bocht, maar zo zie ik het :tearsofjoy: . En ja, ik heb me verdiept in politiek.. Ligt er denk ik meer aan dat ik zelf radicaal marxistisch ben.

sky

Belezen gebruiker
Trippers zijn filosofischer, en ik vind ze persoonlijk interessanter dan pillenslikkertjes :wink:

'Ik denk in open hokjes'

nicolai

Wijs gebruiker

Lekker kort door de bocht, maar zo zie ik het :tearsofjoy: . En ja, ik heb me verdiept in politiek.. Ligt er denk ik meer aan dat ik zelf radicaal marxistisch ben.[/quote]
vind het een beetje vreemd dat iemand als jij zo kortzichtig kan denken. marxisme is ook echt niet alles hoor. het is nog nooit door geen enkele regering goed uitgevoerd...

Angramar Temenos

Badass junkie
nicolai zei:

Lekker kort door de bocht, maar zo zie ik het :tearsofjoy: . En ja, ik heb me verdiept in politiek.. Ligt er denk ik meer aan dat ik zelf radicaal marxistisch ben.
vind het een beetje vreemd dat iemand als jij zo kortzichtig kan denken. marxisme is ook echt niet alles hoor. het is nog nooit door geen enkele regering goed uitgevoerd...[/quote]

Klopt, het is nog nooit goed uitgevoerd. En echt *ZO* kort door de bocht denk ik niet, zit wel wat meer bandbreedte tussen, maar het komt er wel op neer dat ik links goed vind en rechts slecht.

Ik beschouw mezelf niet als een dom persoon en plaats mezelf en anderen niet in een hokje.
Gebruik een paar keer in het jaar eens een lekker snoepie van goede-kwaliteit om een leuke party nog veel leuker te maken. Ik denk dat het ook meer aan die subcultuur ligt inderdaad.Het gaat om het feit waarom je drugs gebruikt. Daar bedoel ik mee dat mensen die pillen slikken op hardcore/hardstyle feesten zoveel anders zijn en meer het doeleind hebben om naar de klote te gaan dan mensen op bijvoorbeeld techno-feesten. Op techno-feesten komen toch over het algemeen intelligentere mensen die ook gewoon lekker kunnen chillen en een leuk gesprek aan willen gaan, maar ook losgaan...DIt komt denk ik door dat de muziek zelf gewoon intelligenter is, moeilijker in mekaar zit, meer underground en divers is.....Hiphop - trekt weer meer de blowers aan en de cokesnuivers door de "ik ben chill en de man" cultuur
Met coke en tripmiddelen heb ik helemaal niks...
Heb het ook nog nooit gedaan maar weet dat coke je het gevoel geeft dat je de "man" bent en je je onoverwinnelijk laat voelen..Daar heb ik geen behoefte aan want wil me niet beter voelen dan andere mensen. Tripmiddelen lijkt me ook niks maar meer omdat ik een beetje huiver bij hallucinaties terwijl het toch echt wel een leuke ervaring kan zijn van wat ik heb gehoord. Vooral door innervisons in jezelf, je kan in 3rd person mode gaan....van wat ik gehoord heb!
Ga het toch maar eens proberen die laatste, iemand tips voor me..?...

JUNGLIST

Experimenterende gebruiker
Ik snap die hokjes niet. De mensen waar ik mee om ga en drugs mee gebruik staan bijna allemaal open voor alle drugs. De meesten gebruiken xtc en pep, maar hebben ook paddo's gedaan en zijn geïntresseerd in lsd en dmt. Voor mij geld hetzelfde, ik zie van bijna alle drugs de positieve kanten wel en ben overal nieuwschierig naar (GHB spreekt me niet aan, en coke en hero wil ik sowieso van af blijven).
Mischien heeft het inderdaad onderandere met muzieksmaak enzo te maken, want ik vind dat er in alle genres wel goede artiesten zijn (maar drum n bass, breakcore en dubstep ftw :grin:).

Pikachu

Wijs gebruiker

En bedankt hè. Komt er lekker intelligent uit. Doet me een beetje denken aan een zelde soort beredenering:

Joden = geldwolven, parasieten, landveraders.
Ariërs = harde werkers, vaderlandslievend, uitverkoren volk!

PS: ik probeer je nu dus uit te lokken om met je vast zeer goed onderbouwde redenen te komen om zulke extreme uitspraken te doen.

TrippyShit

Badass junkie
Dit valt me vooral bij coke vaak op. Dat het vaak dezelfde soort mensen zijn die dat gebruiken. Mensen die niet zelfverzekerd genoeg zijn enzo. Die vinden het de beste drug ooit. Persoonlijk vind ik het maar rotzooi.

Mdma daarintegen vind ik wel weer mooi. Dat laat wel gewoon je echte ik zien. Je ego word er kleiner van. Je voelt jezelf niet het stoere binkie zoals bij coke bijvoorbeeld. Prachtig middel mdma. Ook tripmiddelen zijn favoriet van me. 11x paddo's, 1x lsd. Lsd was maar 50mics dus mijn voorkeur gaat nu nog naar paddo's uit. De net wat kortere duur. En ook het hele gebeuren van, het met je vrienden de paddo's eten enzo vind ik echt wat hebben. Na een paar keer valt ook de smaak best mee.

Terugkomend op het eerste gedeelte. De meeste mensen die coke snuiven, en dan bedoel ik vooral de die-hard coke gebruikers die minimaal elk weekend een gram of 2 weg snuiven. Vind ik geen leuke mensen. Ze voelen zichzelf veel te groot. Zoeken of krijgen vaak makkelijk ruzie. En het zijn leugenaars. Dat merk ik ook bij 2 mensen die ik ken. Ze zouden al 27x stoppen en hebben niks bij zich, zullen niks kopen, hebben niks op. En uiteindelijk zitten ze suf van een gram coke en drank in een hoek van de kroeg te spacen en de volgende dag weer. Ik vind het persoonlijk geen leuke mensen. Geef mij maar de VERSTANDIGE* mdma gebruikers en trippers.

*Mensen die onverstandig pillen gebruiken vind ik vaak ook betweterige en geen leuke mensen. De weekendslikkers bijvoorbeeld. Zal vast niet voor iedereen gelden maar meeste die k ken wel :P

Cowmando

LSD gebruikers zijn zoiezo raar volk, en al die mensen hier op drugsforum zijn ook gewoon wazige mensen.

nicolai

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:
nicolai zei:

Klopt, het is nog nooit goed uitgevoerd. En echt *ZO* kort door de bocht denk ik niet, zit wel wat meer bandbreedte tussen, maar het komt er wel op neer dat ik links goed vind en rechts slecht.

eigenlijk denk ik dat we er wel hetzelfde over denken, alleen ik geef het geen naam. en anders is het vrijheid ---->>> blijheid. links dus.

strawberry_colada

Ik veroordeel lsd, paddo's e.d niet.
Dat pep/xtc- gebruikers dommer zijn ontken ik wel.
Ik persoonlijk kies voor speed omdat ik kick op die adrenalinerush, op het gevoel dat ik de wereld aankan.
Ik ben niet te vinden voor lsd en paddo's omdat ik de controle over mijn geest wil behouden en dus automatisch de effecten ga tegenwerken.
Xtc vind ik al op het randje, en ik ga me er maar af en toe aan wagen omdat ik weet dat de trip maar kortstondig is.

Demolisher

Laat ons zeggen dat mensen die graag oppeppende middelen gebruiken . Gewoon grotere hersenschade oplopen . Vooral als ze vaker dan 1 keer per maand gaan gebruiken .
ubettawalk zei:
Ik denk dat het ook meer aan die subcultuur ligt inderdaad.Het gaat om het feit waarom je drugs gebruikt. Daar bedoel ik mee dat mensen die pillen slikken op hardcore/hardstyle feesten zoveel anders zijn en meer het doeleind hebben om naar de klote te gaan dan mensen op bijvoorbeeld techno-feesten.
Echt naar de kloten willen gaan zou ik het niet noemen .
Ik ben er persoonlijk van overtuigd , dat die mensen ongelukkiger zijn dan andere mensen .
Ze hebben bv vroeg 1 van hun ouders verloren . Of hebben een slechte thuis . Ga zo maar verder . De drugs word gebruikt om heel de avond al je frustratie's eruit de dansen . Maar dat was eigenlijk wat je probeert te verwoorden denk ik .

TrippyShit

Badass junkie
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Dat is dus echt de allergrootste bullshit ever he :tearsofjoy:
Mijn favoriete avond uitgaan is een groot hardstyle feest met mdma. En ik heb een perfecte jeugd gehad. Allebei mn ouders vanaf dag 1 die bijna nooit echt ruzie hebben. Etc etc etc... Dus dat slaat echt nergens op wat je zegt. Dat is hetzelfde als: Alle mensen die dik zijn eten elke dag mcdonalds. Of elke homo heeft aids. Rare vergelijkingen. Maarja jij komt ook met een raar standpunt. Er zullen vast wel mensen zijn die het daarom doen. Maar dat heeft niks met de drug zelf te maken. Bij coke zou ik het ietsie redelijker vinden. Dat zijn vaak(VAAK OOK NIET) mensen die niet volledig tevreden met zichzelf. Dan is coke een wondermiddel. Maar om terug te komen op jouw standpunt. Dat slaat echt helemaal nergens op. Ik vind het gewoon lachwekkend. iig niet voor mij en alle mensen die IK ken.

Wel houd ik ook veel van psychedelica. En mdma dat zijn mijn druuugs

nicolai

Wijs gebruiker
TrippyShit zei:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Dat is dus echt de allergrootste bullshit ever he :tearsofjoy:
Mijn favoriete avond uitgaan is een groot hardstyle feest met mdma. En ik heb een perfecte jeugd gehad. Allebei mn ouders vanaf dag 1 die bijna nooit echt ruzie hebben. Etc etc etc... Dus dat slaat echt nergens op wat je zegt. Dat is hetzelfde als: Alle mensen die dik zijn eten elke dag mcdonalds. Of elke homo heeft aids. Rare vergelijkingen. Maarja jij komt ook met een raar standpunt. Er zullen vast wel mensen zijn die het daarom doen. Maar dat heeft niks met de drug zelf te maken. Bij coke zou ik het ietsie redelijker vinden. Dat zijn vaak(VAAK OOK NIET) mensen die niet volledig tevreden met zichzelf. Dan is coke een wondermiddel. Maar om terug te komen op jouw standpunt. Dat slaat echt helemaal nergens op. Ik vind het gewoon lachwekkend. iig niet voor mij en alle mensen die IK ken.

Wel houd ik ook veel van psychedelica. En mdma dat zijn mijn druuugs

maar je moet het niet alleen op jezelf betrekken. ik ken namelijk genoeg mensen die wel in grote lijnen aan zijn omschrijving voldoen. zegt niet het voor iedereen geldt.

_Kat_

Bewuste gebruiker
Paikea zei:
Ik niet.

Ik zie ook steeds vaker dat er inderdaad een groot verschil zit in trippers en speedfreaks. Alhoewel ik zelf ook speed gebruik (ook in combinatie met tripmiddelen) snap ik wel wat er word gezegd, je hebt speed gebruikers en je hebt speed gebruikers. Zodra iemand weet waarom hij speed en/of coke gebruikt hoef je er niet per sé aan kapot te gaan. Maar het is natuurlijk wel zo dat de meeste mensen die oppeppende middelen gebruiken, in ieder geval in het begin, wel bij dat hele "ik snats me kapot" subcultuur zitten. Gebruikt er hier iemand toevallig coke? Want ik vraag me af of het wel aan te raden is, de enige keer dat ik het heb gebruikt was alles veel te vaag en het was overigens ook van zeer korte duur.

TrippyShit

Badass junkie
Ik zeg ook dat er vast wel mensen zullen zijn die dat wel doen. Maar dat betekent niet dat mensen die oppepende middelen nemen en naar hardstyle/hardcore gaan daar bekend om staan ofzo. En ik betrek het ook niet alleen op mezelf. Maar op ALLE mensen die ik ken en die dat doen. En dan klopt het dus niet. Maar er zullen ook mensen zijn die ghb, lsd, NoemmaarOP nemen voor dezelfde redenen. De mensen die wel vaak zo zijn zijn de weekendgebruikers van mdma bijvoorbeeld.

Bovenaan