Ik lees drugsforum nu ongeveer 1,5 jaar. Het valt me op dat vooral de speed/xtc reports in ontzettend slecht nederlands of msntaal geschreven zijn. XTC/speed gebruikers komen me een beetje 'dom' over. (no offense) Komt dit misschien door de drugs of door het type mens dat ze zijn. (dwz. lager-gemiddeld opgeleide jongeren, milieu waarin ze opgroeien).
Als ik bijvoorbeeld het LSD forum lees, krijg ik een beeld van een heel ander soort mens. (ben er zelf ook een) Een hoger opgeleide mens, of in ieder geval iemand die meer om na te denken zoekt zeg maar. Sorry dat ik het zo cru zeg, maar ik denk dat het een heel ander soort mens is, dat een ander doel heeft met drugs
Daar is ook niks mis mee, vroeg me alleen af of ik de enige ben die dat zo ziet, in hokjes
Het is een beetje een cliché misschien. En ik wil ook geen mensen tegen het zere been schoppen
/discuss

Als ik bijvoorbeeld het LSD forum lees, krijg ik een beeld van een heel ander soort mens. (ben er zelf ook een) Een hoger opgeleide mens, of in ieder geval iemand die meer om na te denken zoekt zeg maar. Sorry dat ik het zo cru zeg, maar ik denk dat het een heel ander soort mens is, dat een ander doel heeft met drugs
Het is een beetje een cliché misschien. En ik wil ook geen mensen tegen het zere been schoppen
/discuss