bescherm je lever

Usha

Belezen gebruiker
tip: actylcisteine (lucomusil) kan je gebruiken om je lever te beschermen (of sneller te herstellen) na drug of drankgebruik.

Het is vooral effectief bij paracetamol en alcohol omdat deze alleen door de lever worden verwerkt. de meeste andere middelen gaan zowel naar lever als nieren.

flashkop

Bewuste gebruiker
ik weet dat astmapatienten(ik) dat terugbetaald krijgen iig, het zou me verbazen dat het met voorschrift zou zijn omdat het ook je longen reinigt en geen antibioticum is.

caatje

Badass junkie
acetylcysteïne
De werkzame stof acetylcysteïne lost slijm op (bij vastzittende hoest).

Zonder recept. Verkrijgbaar als:
- Bisolbruis® bruistabletten.
- Fluimucil® bruistabletten, capsules, drank, zakjes oploskorrels.
- merkloze Acetylcysteïne Bruistabletten, Granulaat (oploskorrels) en Poeders.

Maar nergens lees ik over dat het je lever helpt te beschermen? Heb je een link?

Usha

Belezen gebruiker
Het is geen onzin.

Het is gewoon geen standaard toepassing. Mijn huisarts raadde mij aan om dit zo te gebruiken.

Suit yourself.

BillyBilo

Badass junkie
reken maar ik ben geen zwever
keep your brains warm smoke some skag
en ik kan er weer helemaal tege
billybilobilobillyon smack!

Soma

Bewuste gebruiker
Lol, ik moet dat spul nu slikken om mijn slijmen los te maken. Hoe kan dat nu in godsnaam je lever beschermen eigenlijk? :confused:

Eier

Bewuste gebruiker
Ja, als je een bever dood, komt er neuro-toxische geval eruit, die je op moet nemen in je lichaam, waardoor je lever zichzelf regenereert en zelfs 10 procent sterker wordt.

Dat is toch vrij algemene kennis?

Imke

Badass junkie
Eier zei:
Ja, als je een bever dood, komt er neuro-toxische geval eruit, die je op moet nemen in je lichaam, waardoor je lever zichzelf regenereert en zelfs 10 procent sterker wordt.

Euh ja uiteraard. :smoke:

nutsss

Wijs gebruiker
Eier zei:

wat een onzin!

12% is het

Doerak

Bewuste gebruiker
Ik zou het toch niet nemen zonder aanraden van mijn huisarts... Je beschermt je lever het best door geen overbodige medicijnen (waaronder drugs) te gebruiken... :rolleyes:

BillyBilo

Badass junkie
motherfuckers hier praten allemaal bullshit, zeker nog nooit in canada geweest, klote bevers dringen je lichaam binnen en beginnen als madman aan je lever te knagen.

Bovenaan