Didy zei:Truffels vond ik wel leuk maar niet om te zegge wow![]()
Daarom dat ik iets beters zoek.
Welke Salvia raad je aan? Heb het nog nooit geprobeerd...
Riel zei:je kan salvia ook eten![]()
Didy zei:Truffels vond ik wel leuk maar niet om te zegge wow![]()

ExceptionalInsight zei:Waarom moet het iets legaals zijn? :þ
Fair enough. Dan zou ik voor een hogere dosis truffels gaan. Zoo7 heb ik enkele goede verhalen over gelezen, Kanna misschien. Mijn voorkeur zou uit gaan naar truffels.Didy zei:Omdat we geen zekerheid hebben over de keta en/of lsd..
Zie het als een plan B
Er zit BZP en TFMPP in. Dat zijn beide stimulanten, ja. Het wordt omschreven als opwekkend, euforisch, tintelend. Ik ben er zelf niet bekend mee, klinkt wel oke, maar niet heel interessant ofzo.Didy zei:Geeft Zoo7 niet enkel energie?
Lachgas en truffels ofzo, legaal heb je niet zo idioot veel keus van dingen die echt goed effect geven.Didy zei:Misschien iemand die leuke combi's weet?
Pak Suiker zei:Riel zei:je kan salvia ook eten![]()
Dat kan inderdaad, maar of je er iets van voelt is een 2e...
Of bedoel je misschien salvia pruimen?
PepTalk zei:Zo eenvoudig schijnt dit niet te zijn, en je moet werken met ethanol als ik me niet vergis.
Ook niet erg veilig om zo maar even easy as hell te doen de vrijdag voor je trip weekendje.
Als ik me vergis zou ik dat HEEL graag horen![]()
ExceptionalInsight zei:Dan zou ik voor een hogere dosis truffels gaan. .............................. Mijn voorkeur zou uit gaan naar truffels.
Geeft Zoo7 niet enkel energie?
Beter niet gaan trippen als ik jou was. je kan bij conscious dreams kokopelli geranamine kopen. Hier krijg je 2 buisjes met vloeistof en dit heeft een sterke stimulerende werking, ik denk dat je hier wel van kan genieten als je je onderschift moet geloven.knolselderij zei:je hebt daar zoveel van die pillen iemand n aanrader (moet tog wat is ik in amsterdam ben)
Matthijs85 zei:Sinds ephedra is verboden heeft geen enkele upper uit de smartshop me meer kunnen bekoren eigenlijk... Bijna alleen nog maar dingen met caffeine, of een zelfde werking als caffeine