beste vervangmiddel voor bromazepam

dronecast

Experimenterende gebruiker
Na een tijdje bromazepam begint de werking serieus te minderen , wat raden jullie mij aan ipv bromazepam ? xanax ???

dronecast

dronecast zei:
Na een tijdje bromazepam begint de werking serieus te minderen , wat raden jullie mij aan ipv bromazepam ? xanax ???

wat raden jullie mij aan graag een reactie aub . mvg

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Hoe langer je benzo's blijft nemen hoe hoger je tolerantie wordt. Overstappen naar een andere benzo haalt niet zoveel uit. Je kan de dosis verhogen maar dan wordt je tolerantie steeds hoger tot die zo hoog is dat er niets meer van merkt.

Een aantal maanden stoppen kan ervoor zorgen dat je weer effect hebt van een normale dosering. Benzo's zijn korte termijn oplossingen en verliezen snel hun werking. Dus een lange termijn oplossing is het niet..

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
willemv zei:
Hoe langer je benzo's blijft nemen hoe hoger je tolerantie wordt. Overstappen naar een andere benzo haalt niet zoveel uit. Je kan de dosis verhogen maar dan wordt je tolerantie steeds hoger tot die zo hoog is dat er niets meer van merkt.

Een aantal maanden stoppen kan ervoor zorgen dat je weer effect hebt van een normale dosering. Benzo's zijn korte termijn oplossingen en verliezen snel hun werking. Dus een lange termijn oplossing is het niet..

+1 goede post!

Ganja-man

25tolife zei:
willemv zei:

+1 goede post!

Helemaal mee eens.
Ik spreek van ondervinding,maar dan v 1 tje komen er meerdere he.
En ook,het is niet zo goedkoop ook hoor allemaal,als je verschillende benzodiazepinen al wilt.
Je betaald je niet in - ofzo,bij wijze v spreken , maar goedkoop is het zeker ook niet :wave:

NocturnalJohnny

Belezen gebruiker
Gewoon minstens een week stoppen met Bromazepam en overschakelen naar andere benzo's zoals : Xanax 2 mg ofte Alprazolam 2mg , Valium 10 mg (Roche) , Tranxene (50 mg) , er is gelukkig genoeg op de markt qua benzo's :wink:

Bovenaan