Bestelling op bankafschrift

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Hallo

ik ben nieuw met azarius en ben van plan truffels te bestellen, maar ik mag dit niet van mijn ouders maar nu ben ik bang dat als ik het bestel met internetbankieren (dus geld overmaken) dat je ziet dat ik bij azarius iets heb besteld. (en misschien zelfs precies wat ik heb besteld)
nu is dus mijn vraag: Als ik 3 porties truffels bestel zie je dan op internet (als ik dus het geld heb overgemaakt) azarius eronder staan of mijn bestelling?
dus met andere woorden kan ik dit gewoon veilig bestellen zonder dat mijn ouders erachter komen?

bedankt

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Nou als we die keuze maar even aan mij over laten komt alles goed!
Bovendien betwijfel ik het ook of jij keurig pas toen je 18 werd je eerste jointje rookte of met drugs experimenteerde maar dat ter zijde. Ik heb een eigen bankrekening maar het komt wel eens voor dat mijn ouders daar opzitten om de financiën te regelen, dus nogmaals: Kan ik dit bestellen zonder dat mijn ouders dit hoeven te merken?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Vaste klant zei:
Bovendien betwijfel ik het ook of jij keurig pas toen je 18 werd je eerste jointje rookte of met drugs experimenteerde maar dat ter zijde.
Haha, fair enough. Sorry (: Nee ik denk niet dat dat werkt, je pakje wordt wel discreet verpakt geleverd, maar op je rekening zul je denk ik wel zien waar het geld heen is gegaan.

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Pakje is geen probleem kan ik bij een vriend laten bezorgen.
Maar er staat dan Azarius? Want dan kan ik eventueel zeggen dan ik daar een tshirt voor een vriend heb gekocht.

Popper

Belezen gebruiker
Als het goed is staat Azarius er wel op, maar niet het product. Producten worden toch nooit aangegeven op afschriften. Ik heb zelf een keer ergens anders wietzaden gehaald en daar stond het product iig niet op vermeld. Als je het bij een smartshop zou halen staat zelfs niet eens de naam van de smartshop erop(als je dus pint). Hier in Arnhem krijg je bij 'de Sjamaan'; centrum reform product te zien ofzo op je afschrift.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Als je dit probleem uit de weg wilt gaan, dan kan je de truffels toch ook gewoon in de smartshop kopen? Of laten halen aangezien je zelf blijkbaar nog geen 18 bent.

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Ja daar kwam ik gister ook achter inderdaad.
Maar ik heb besteld met ideal (inderdaad ideaal)
En de rede dat ik niet in smartshop wou kopen is omdat het daar over het algemeen wel iets duurder is (plus nog is reiskosten)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Als jij (en iedereen die reageerde) eens bij de FAQ had gekeken, hadden we gezien dat je ook gewoon cash kunt opsturen of bij levering betalen (:

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Levering betalen is alleen voor €50 + bestellingen, en cash opsturen kan inderdaad maar ik deed het liever via internet omdat dat waarschijnlijk iets sneller gaat en wat makkelijker is :)

Arenshi

Bewuste gebruiker
Ik ben er niet zeker van maar ik denk als je de overschrijving doet via Paypal dat er alleen maar op je bankrekening komt te staan dat het een Paypal-transfer was zonder gedetailleerde beschrijvingen.

:wave:

PipstothePoX

Bewuste gebruiker
..en anders de volgende keer gewoon efkes je locale LSD-boer aan zn mouw trekken, das tenminste zowiezo discreet :grin:

Bovenaan