Bestelling op bankafschrift

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Hallo

ik ben nieuw met azarius en ben van plan truffels te bestellen, maar ik mag dit niet van mijn ouders maar nu ben ik bang dat als ik het bestel met internetbankieren (dus geld overmaken) dat je ziet dat ik bij azarius iets heb besteld. (en misschien zelfs precies wat ik heb besteld)
nu is dus mijn vraag: Als ik 3 porties truffels bestel zie je dan op internet (als ik dus het geld heb overgemaakt) azarius eronder staan of mijn bestelling?
dus met andere woorden kan ik dit gewoon veilig bestellen zonder dat mijn ouders erachter komen?

bedankt

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Nou als we die keuze maar even aan mij over laten komt alles goed!
Bovendien betwijfel ik het ook of jij keurig pas toen je 18 werd je eerste jointje rookte of met drugs experimenteerde maar dat ter zijde. Ik heb een eigen bankrekening maar het komt wel eens voor dat mijn ouders daar opzitten om de financiën te regelen, dus nogmaals: Kan ik dit bestellen zonder dat mijn ouders dit hoeven te merken?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Vaste klant zei:
Bovendien betwijfel ik het ook of jij keurig pas toen je 18 werd je eerste jointje rookte of met drugs experimenteerde maar dat ter zijde.
Haha, fair enough. Sorry (: Nee ik denk niet dat dat werkt, je pakje wordt wel discreet verpakt geleverd, maar op je rekening zul je denk ik wel zien waar het geld heen is gegaan.

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Pakje is geen probleem kan ik bij een vriend laten bezorgen.
Maar er staat dan Azarius? Want dan kan ik eventueel zeggen dan ik daar een tshirt voor een vriend heb gekocht.

Popper

Belezen gebruiker