Bij hoeveel mdma(xtc) begin jij te hallicuneren?

peach

Experimenterende gebruiker
ben hier wel benieuwd na.......beginnen zelf meestal te hallicuneren aan het einde van een avondje na ongeveer pilletjes met een 250 aan mdma.

kiekert

Bewuste gebruiker
Bij 300 al ofzo. Ligt aan de setting.

Op de loveparade vorig jaar stond ik na 250 al te hallicuneren (na een hele dag bier en zonder eten)

MDMA<3

Belezen gebruiker
is per persoon heel verschillend, bij mij na 300 mg

Meeste mensen die het voor het eerst doen beginnen pas te hallucineren bij 150 mg, andere hebben meer nodig.
Tijd is een belangrijke factor omdat het meestal een tijdje duurt voordat je begint te "hallucineren". MDMA word gedeeltelijk omgezet in MDA in je lichaam, en van de MDA ga je "brilletjes" zien en dergelijken. Dus als je na je eerste dosering na een anderhalf uur ozo, nogmaals doseert, dan zul je meestal pas rare dingen gaan zien.

Mike

Bewuste gebruiker
Ik ga hallicuneren na ong. 250+. Mijn vriendin heeft daarentegen nog nooit hallucinaties gehad. Ook niet bij 300+. Dus het is wel zeker dat het per persoon verschilt. Maar het duurt bij haar ook altijd veel langer voordat de boel "inslaat". Zeker een half uur langer dan bij mij. Daarnaast wordt zij ook altijd heel energiek ervan terwijl ik meer een mellow relaxte bui krijg. Gelukkig hebben we wel allebei het Love :hearteyes: gevoel, anders zou er geen bal meer aan zijn natuurlijk...

Spees174

Belezen gebruiker
eerste keer pille eentje in totaal gehad van rond de 120 mg, toen aardig lopen hallucineren :stoned: is t waar dat je van blowen erbij ook sneller/meer gaat hallucineren?

Deep Blue

Bewuste gebruiker
Hangt af van mijn activiteit. Als ik stil zit dan begint bij een minimale hoeveelheid men 'beeld' al te trillen. Als ik actief bezig ben (dansen, fietsen, oid) dan kan ik redelijk veel pakken en niet hallucineren.

MDMA<3

Belezen gebruiker
Spees174 zei:
eerste keer pille eentje in totaal gehad van rond de 120 mg, toen aardig lopen hallucineren :stoned: is t waar dat je van blowen erbij ook sneller/meer gaat hallucineren?

dat is waar :stoned: :smoke: :rock:

Paddo100

Bewuste gebruiker
ik had het heel ligt na 3 witte mitshubitsi's, wel weinig gegeten hele dag.

en een keer na 2 blauwe mitshubitsi's en wat MDMA poeder. toen ging t wel hard :P

dus denk rond de 400Mg

sjelepopi

Belezen gebruiker
underworld zei:
sjelepopi zei:
600 mg totaal op emporium. Geen hallucinaties.
geteste pillen?
op 600 mg ben ik niet echt meer in een feeststemming..

Mdma 78% zuiver als ik het goed heb was het.

Over 12 uur verspreid. En ik moet toegeven toen het rond 9/10 uur aan ging ik best vaag was.

VivaLaBlonde

Experimenterende gebruiker
Bij een dosis boven de 250 gebeurt het op een gegeven moment zeker, maar het is volledig afhankelijk van de tijd, meestal in de afterglow begin ik pas gekke dingen te zien. :hearteyes:

cropp

Badass junkie
bij 4 snoeiharde pillen dacht ik 2 agenten in de bosjes te zien, was het licht van een lantarenpaal op een struik, verder niets noppes nada.

Miss J

Bewuste gebruiker
Vrij snel al maar ook meestal als het een beetje begint uit te werken. En dan vooral in combinatie met weinig slaap...

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
denk dat dit heel moeilijk te zeggen is. weet nog wel een van mijn eerste keren na 2 blauwe peacjes, echt de raarste dingen gezien in de sterrenhemel :hearteyes: De keren daarna eigenlijk niet tot nauwelijks meer gehallucineerd terwijl ik toch zeker 2,5 x zoveel binnen heb gehad als die avond.

denk dat het heel erg aan jezelf setting etc ligt.

Intoxication

Bewuste gebruiker
ik ook al rond de 100 maar ik moet in de setting zijn op feesjes ga ik zeker niks zien bij 100
maar een keertje alleen gezete onder een straatlamp en nog wat jointjes gepaft en dan zag ik wel gekke dingen, kwam er ook zo hele tijd kat naar mij een stuk of 3 keer 3de keer was ik weg uit paranoia weet niet of het een illusie was mrjah :P

Dopezilla

Badass junkie
Ik ben er nooit echt uitgebreid op gaan hallicuneren. Hooguit wat vage schimmen, en kleurtjes hier en daar, maar die waren meestal na 'n keertje knipperen al weg, en bleven dan ook gerust 'n hele avond weg.

Als ik echt moeilijk veel op heb, dan is m'n beeld wel verneukt, maar volgens mij ligt dat eerder aan het feit dat m'n ogen gewoon ergens terug m'n schedel in proberen te staren door die leuke spiertrekkingen. ;')

Olle

Bovenaan