Blauwe Etizolam

maynerd

Experimenterende gebruiker
Ik weet niet zeker of ik dit hier of bij research chemicals dien te plaatsen. Etizolam is immers officieel geen benzo. Ik heb hier kortgeleden iets over gelezen, daarom maar deze vraag:

Ik heb Etizolam gekocht bij een zeer bekende en wat ik had begrepen oprechte vendor in de UK; de pillen die ik heb gekregen waren blauw van buiten en wit van binnen. Beetje zurige smaak. Is dit echt of zijn het neppers? Graag mensen met ervaring.

Maynerd

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Wij kunnen vanaf hier niet zien wat er in je pilletjes zit... Laten testen bij het testcentrum lijkt me een goed plan:

http://www.drugs-test.nl

Volgens mij valt het trouwens wel onder de benzo's, het is een analoog ervan. Eerder Farma dan RC dus :)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
SmartieAndMe zei:
Wij kunnen vanaf hier niet zien wat er in je pilletjes zit... Laten testen bij het testcentrum lijkt me een goed plan:

http://www.drugs-test.nl

Volgens mij valt het trouwens wel onder de benzo's, het is een analoog ervan. Eerder Farma dan RC dus :)

Klopt, het zou me niets verbazen als het al in de apotheek ligt hier en daar.. Want naar mijn weten word dit (nog?) niet zomaar standaard aan iedereen voorgeschreven.. correct me if I'm wrong
maynerd zei:
Ik weet niet zeker of ik dit hier of bij research chemicals dien te plaatsen. Etizolam is immers officieel geen benzo. Ik heb hier kortgeleden iets over gelezen, daarom maar deze vraag:

Ik heb Etizolam gekocht bij een zeer bekende en wat ik had begrepen oprechte vendor in de UK; de pillen die ik heb gekregen waren blauw van buiten en wit van binnen. Beetje zurige smaak. Is dit echt of zijn het neppers? Graag mensen met ervaring.

Maynerd
Lijkt me een voorloper het gebied op dit moment meen ik. Over de smaak uit betrouwbare bron It is reported to have a mild to no taste.

Bron wiki

Dus zou ermee oppassen inderdaad!
Peace

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Klopt, het zou me niets verbazen als het al in de apotheek ligt hier en daar.. Want naar mijn weten word dit (nog?) niet zomaar standaard aan iedereen voorgeschreven.. correct me if I'm wrong

Voor zover ik kan vinden wordt het in de meeste landen niet in de apotheek (dus ook niet op recept!) verkocht. Ik lees een topic hier op DF waarin staat dat het wss in Italië wel verkocht wordt. Is dus eigenlijk geen farma maar ook geen RC in dat geval :P

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Blijkbaar zal wel even in de doofpot gestopt en zal wel vanzelf wel bij http://www.proefpersonen.nl/ e.d sites komen is mijn vermoeden :) Wie weet is het een wondermiddel voor iets compleet anders na onderzoeken erover, you never know :wink:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
25tolife zei:
Blijkbaar zal wel even in de doofpot gestopt en zal wel vanzelf wel bij http://www.proefpersonen.nl/ e.d sites komen is mijn vermoeden :) Wie weet is het een wondermiddel voor iets compleet anders na onderzoeken erover, you never know :wink:

Zou zo maar kunnen, maar dan moet het wel eerst van de websites van RC vendors af denk ik :grin:

zaagmans

Bewuste gebruiker
Even een update

Ik heb mijn etizolams altijd gehaald bij KNIP. Prima service, prima kwaliteit. Maar na de generics bestel ik nu alleen nog maar merk. Etizest, top kwaliteit. 1mg is beter dan de 2mg generics

Ik ben sinds een maand echter overgestapt op KNIP. Prima service en communicatie. De site ziet er wat gaar uit, maar ik heb al 2 bestellingen binnen. Etilaam, 100 stuks betaalde ik KNIP voor all in. Ze hebben nog wat andere leuke dingen ook. Ze zitten in verweggistan, maar ik had het binnen 7 dagen in huis. Prima verpakt in een pletvrij doosje

Ik heb vrijdag diclazopam besteld bij KNIP heeft een goede naam, maar ik verwacht dit ik het vrijdag binnen heb. I will let you know.

Dit zijn de etizo's van KNIP

zaagmans

Bewuste gebruiker
Net even wat Flubromazepam besteld. Ben benieuwd. Iemand ervarind daarmee?

Wel even een sidenote over Etizolam. Ik heb dat een maand of 2 geleden een week of 4 lang elke dag gebruikt (2mg). Ik sliep er heerlijk op, voelde me de volgende dag topfit, was een vriendelijker mens en presteerde top in m'n werk.

Daarna abrupt gestopt. Het heeft een week geduurd voordat ik weer kon slapen. Werd er gek van, van dat niet kunnen slapen. Gevaarlijk spul als je het mij vraagt. Ik was kapot na een week, maar volgehouden. Het was zo makkelijk om maar weer etizolam te pakken, maar ja, dan wordt het een neerwaartse spiraal.

Fool

Badass junkie
zaagmans zei:
Net even wat Flubromazepam besteld. Ben benieuwd. Iemand ervarind daarmee?
Geen ervaringen mee, maar het heeft schijnbaar een redelijk lange halfwaardetijd en is 20 uur na gebruik nog zichtbaar voor andere mensen. (wat ik heb gelezen)

Wel even een sidenote over Etizolam. Ik heb dat een maand of 2 geleden een week of 4 lang elke dag gebruikt (2mg). Ik sliep er heerlijk op, voelde me de volgende dag topfit, was een vriendelijker mens en presteerde top in m'n werk.

Daarna abrupt gestopt. Het heeft een week geduurd voordat ik weer kon slapen. Werd er gek van, van dat niet kunnen slapen. Gevaarlijk spul als je het mij vraagt. Ik was kapot na een week, maar volgehouden. Het was zo makkelijk om maar weer etizolam te pakken, maar ja, dan wordt het een neerwaartse spiraal.
Vindt je het heel gek? Praktisch elke benzodiazepine moet je van afkicken na 4 weken dagelijks gebruik. 2mg is een redelijke dosis om in te slapen, zonder tolerantie iig.

Bovenaan