Wat?DrippTone zei:Wat is er mis met mijn post?
Wat?DrippTone zei:Wat is er mis met mijn post?
ExceptionalInsight zei:Wat?DrippTone zei:Wat is er mis met mijn post?
DrippTone zei:Chemical zei:Wiet roken is slecht voor je longen punt uit dat weet ik ook. Ik volg sittaman dat het geen grote kans geeft op kanker maar de teer alleen al is een aanleiding voor mij om niet te vaak weed te doen.
Ah maar dat zegt hij niet, volgens hem is die kans er niet. Maar elk onderzoek waar hij mee aankomt zegt zelf uitgebreid dat het niks uitsluit, maar een van de weinige onderzoeken is, en dat ze dus niet garanderen dat die kans er niet is.
Cannabidiol zou kanker cellen laten afsterven, dat zou dus niet kunnen als die kanker cellen er niet zouden zijn. Dus je krijgt er waarschijnlijk wel kanker van, maar dat lost zichzelf weer op. Maar de schade aan je longen helen nooit, en Cannabidiol doet daar ook geen goed aan.
Heerlijk ook hoe jullie(jij en sittaman) jezelf in dat andere topic hopeloos op deze onderzoeken hebben gegooid zonder ze zelf helemaal te begrijpen. Succes met begrijpend lezen. :P
Chemical zei:DrippTone zei:Chemical zei:Wiet roken is slecht voor je longen punt uit dat weet ik ook. Ik volg sittaman dat het geen grote kans geeft op kanker maar de teer alleen al is een aanleiding voor mij om niet te vaak weed te doen.
Ah maar dat zegt hij niet, volgens hem is die kans er niet. Maar elk onderzoek waar hij mee aankomt zegt zelf uitgebreid dat het niks uitsluit, maar een van de weinige onderzoeken is, en dat ze dus niet garanderen dat die kans er niet is.
Cannabidiol zou kanker cellen laten afsterven, dat zou dus niet kunnen als die kanker cellen er niet zouden zijn. Dus je krijgt er waarschijnlijk wel kanker van, maar dat lost zichzelf weer op. Maar de schade aan je longen helen nooit, en Cannabidiol doet daar ook geen goed aan.
Heerlijk ook hoe jullie(jij en sittaman) jezelf in dat andere topic hopeloos op deze onderzoeken hebben gegooid zonder ze zelf helemaal te begrijpen. Succes met begrijpend lezen. :P
Sittaman wil altijd wel wat overdrijven![]()
. Kans op blijvende kanker is er altijd maar die hoeft niet per se groot te zijn.
De schade aan je longen helen nooit..., als je vaporizet heb je geen teer, dus geen kanker die al dan niet afsterft en geen rokerslongen.
Jawel hoor, het IS ook zo dat die teer en rook schade aan je longen brengt, bij vaak en langdurig gebruik zul je zoiszo 'rokers'longen krijgen.DrippTone zei:Chemical zei:DrippTone zei:Ah maar dat zegt hij niet, volgens hem is die kans er niet. Maar elk onderzoek waar hij mee aankomt zegt zelf uitgebreid dat het niks uitsluit, maar een van de weinige onderzoeken is, en dat ze dus niet garanderen dat die kans er niet is.
Sittaman wil altijd wel wat overdrijven![]()
. Kans op blijvende kanker is er altijd maar die hoeft niet per se groot te zijn.
De schade aan je longen helen nooit..., als je vaporizet heb je geen teer, dus geen kanker die al dan niet afsterft en geen rokerslongen.
Kijk, nu snap je het.![]()
En sittaman zegt heel iets anders dan dit, en wel overdreven ja. :P
Vigilante zei:Ow en trouwens van alleen wiet roken krijg je ook kanker.
Er komt teer bij vrij en teer is een verzameling van stoffen waarvan sommige kanker veroorzaken.
Nee. Er staat dat het de groei van de cellen onderdrukt, niet dat het kanker geneest.Vigilante zei:Ik geloof niet dat die cannabidiol zo goed helpt.
Wiki:
Medically, it appears to relieve convulsion, inflammation, anxiety, and nausea, and to inhibit cancer cell growth.
Als het zo goed zou werken dat het alle kankercellen stopt van groeien hebben we een geneesmiddel voor kanker. En dat hebben we niet.
Ik denk dat ze met "onderdukken" eerder "afremmen" bedoelen dan stoppen. Anders ligt het wel heel erg voor de hand om iedereen aan dat spul te helpenVigilante zei:[...]
Neen toch nietHetEindeVanAlles zei:Sittaman en Chemical zijn dezelfde persoon![]()
SittaMan zei:Neen toch nietHetEindeVanAlles zei:Sittaman en Chemical zijn dezelfde persoon![]()
Wel mooi geprobeerd ;p
De moderators/beheerders kunnen dit bevestigen adv ip-adres?
Oh shit! Jullie zijn alle 3 dezelfde!SittaMan zei:Neen toch nietHetEindeVanAlles zei:Sittaman en Chemical zijn dezelfde persoon![]()
Wel mooi geprobeerd ;p
De moderators/beheerders kunnen dit bevestigen adv ip-adres?
(vette oma