Bommetje MDMA poeder

Stunner

Belezen gebruiker
Hoi een maat en ik gaan morgen een MDMA bommetje nemen. Nu is de vraag of je ook een bommetje kunt maken met een wietvloei. En moeten wij nog op een aantal dingen letten als we dat bommetje maken? Want dit is voor ons de eerste keer.

Stunner

Belezen gebruiker
dupont zei:
Kan. Let op de dosering. Aangeraden dosering 1mg mdma per kg lichaamsgewicht. Lees de sticky - http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=31774 goed door voor gebruik.

Het is helaas niet doorgegaan. Maar ik ga het vanaaf waarschijnliujk wel doen. Maar hoe maak je eigenlijk precies een bommetje? Ik heb nu een halve wiet vloei gepakt, daar het spul (50 mg) in gedaan en dit in een klein propje samen gevouwen (dus het spul zit er diep in). Doe ik hier goed aan? Of moet je dat bommetje echt op een speciale manier maken?

Stunner

Belezen gebruiker
Zou iemand aub voor vanavond nog kunnen reageren op mijn vraag wat het bommetje betreft? Ik ben namelijk bang dat het spul te diep in gewikkeld is om zodat het goed los komt in me lichaam...of werkt dat niet zo?

AgeOfLove

Experimenterende gebruiker
Stunner zei:
:P Zou iemand aub voor vanavond nog kunnen reageren op mijn vraag wat het bommetje betreft? Ik ben namelijk bang dat het spul te diep in gewikkeld is om zodat het goed los komt in me lichaam...of werkt dat niet zo?

Je maag is sterk genoeg om alles op te lossen hoor. Niet mee inzitten :wink:

Stunner

Belezen gebruiker
AgeOfLove zei:
Stunner zei:
:P Zou iemand aub voor vanavond nog kunnen reageren op mijn vraag wat het bommetje betreft? Ik ben namelijk bang dat het spul te diep in gewikkeld is om zodat het goed los komt in me lichaam...of werkt dat niet zo?

Je maag is sterk genoeg om alles op te lossen hoor. Niet mee inzitten :wink:

Ja heb ondertussen besloten om het in een veggie capsule te doen dan weet ik zeker dat het goed komt. Ben benieuwd straks, ben best gespannen opzich :flushed:

Bovenaan