Braken na het gebruik van pep

Scralemonkey

Experimenterende gebruiker
Hi there,

Hier gaan we dan. Ik gebruik nu ongeveer een jaartje dagelijks deze kutzooi. Ik haalde het telkens bij dezelfde persoon. In 1 jaar tijd heb ik nooit klachten gehad over de kwaliteit. Lichamelijk ondervond ik ook weinig last. (de welgekende pep neveneffecten daarbuiten gelaten)

Maar na de laatste keer dat ik pep was gaan halen / gebruiken kreeg ik telkens na 6-7 uur een enorm kutgevoel in de maag dat altijd gepaard ging met een stevig braakpartijtje :kots:

Ik ben nadien een week gestopt met pep en ondervond toen geen lasten. Later gebruikte ik het nog een maal en wéér moest ik braken na de uitwerking.

Om het nog eens te testen deed ik op een keer wat pep en 5 uur later nog 1x. Toen kreeg ik ook geen slecht gevoel tegen het zesde uur aan van het eerste lijntje maar weer wél 6 uur na gebruik van de tweede lijn. Zo werd het braken als het ware uitgesteld.

Nu zit ik eigenlijk serieus met de bedenkingen of het aan de kwaliteit van de pep ligt. God weet wat stoffetje zit erin? (heb de pep ook nooit laten testen) of is het men lichaam dat na 1 jaar gebruik zijn tol begint te betalen ?

Binnenkort ga ik een keertje andere pep proberen om te zien of het al dan niet aan de kwaliteit lag. Maar alvorens dat te doen wou ik graag weten of er nog personen zijn die hier last van hebben ?

Thx
 

WappieWappie

Belezen gebruiker
Pep in combinatie van braakklachten heb ik in mijn omgeving nog nooit voorbij zien/horen komen. Ik zou je dus aanraden om die pep die je nu hebt maar even niet te gebruiken en eerst te laten testen, ben benieuwd naar de uitslag.
 

Scralemonkey

Experimenterende gebruiker
Bedankt voor jullie reactie. Nuja, ik ben eigenlijk niet zo gekend met de praktijken rond drugstesten.
Hoe gaat dit juist in zijn werking ? Ken ook niemand dat dat zou kunnen doen ofzo en je hebt eigenlijk toch iets 'illegaal' om te laten testen ?
 

Scralemonkey

Experimenterende gebruiker
Thx voor de info :). Ben wel een Belg. En als ik het goed heb moet je dus een staaltje pep afleveren bij een inleverpunt. Die zijn allemaal wel vrij ver verwijderd van mijn woonplaats.
Met de post opsturen gaat niet veronderstel ik ?
 

Scralemonkey

Experimenterende gebruiker
clockcable zei:
Ook al kost het doorgaans 5 euro de gram en is er een grote kans dat het vervuild is :rolleyes:

ja, er zit altijd wel rommel in maar zou het braken dan een reactie zijn op een bepaalde stof ?
 

Winehouse

Badass junkie
Ik heb ook vaak moeten kotsen van pep, dan had ik teveel genomen, of te weinig gegeten, of ik had erbij gezopen.
 

taurus

Experimenterende gebruiker
Winehouse zei:
Ik heb ook vaak moeten kotsen van pep, dan had ik teveel genomen, of te weinig gegeten, of ik had erbij gezopen.
same here... goed gezopen + pep lijntje = :kots:
meestal 2min na het lijntje te hebben gesnoven,
oplossing is bommetjes of capsulletjes en in slikken :wink:
 

Scralemonkey

Experimenterende gebruiker
Naja ok, maar na 1 jaar pas ? Dan zou ik die last toch in het begin ook moeten ondervonden hebben hé. Enigste oplossing is zo snel mogelijk nieuwe testen, en dan laat ik het jullie weten.

Moest ik daar ook van beginnen braken zou mooi klote zijn ;x
 

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
Zelf één keer gehad, binnen een minuut na het wegwerken van een relatief fors sleutelpuntje. Geen idee of het door de hoeveelheid kwam of door andere factoren, maar ik voelde me gedurende een minuut of twee intens kut (heftig zweten enzo), maar dat was binnen een handomdraai weer voorbij. Daarna voelde ik me ook niet slecht meer, maar het moest er gewoon even uit. Was wel een beetje een wazige situatie.
 

Casplantje.

Belezen gebruiker
Ik heb ook wel een keer moeten kotsen na het gebruik van speed. Was één van de eerste keren en had toen absoluut te veel gebruikt en had er ook flink bij gedronken. Maar daarna nooit meer gehad.
 

Taat

Bewuste gebruiker
Kotsen/kokhalsen als dat 'heerlijke smaakje' los komt achter in je neus/keel zal bij iedere pepgenruiker wel zijn voorgekomen..
De symptomen die hierboven beschreven worden hebben weinig met de inslag te maken gezien het tijdstip, klinkt iig niet al te best!
 

riflexz

Bewuste gebruiker
Scralemonkey zei:
Ik gebruik nu ongeveer een jaartje dagelijks deze kutzooi. Ik haalde het telkens bij dezelfde persoon.

Ik ben nadien een week gestopt met pep en ondervond toen geen lasten. Later gebruikte ik het nog een maal en wéér moest ik braken na de uitwerking.
Thx

Is ook logisch als je speed pakt elke dag?? Verspreid over een jaar... dat kan gewoon niet gezond zijn.. en dan vraag je is het normaal dat ik braak? Natuurlijk, en eigenlijk beantwoorde je eigen vraag in je topic
 

Scralemonkey

Experimenterende gebruiker
riflexz zei:
Scralemonkey zei:
Ik gebruik nu ongeveer een jaartje dagelijks deze kutzooi. Ik haalde het telkens bij dezelfde persoon.

Ik ben nadien een week gestopt met pep en ondervond toen geen lasten. Later gebruikte ik het nog een maal en wéér moest ik braken na de uitwerking.
Thx

Is ook logisch als je speed pakt elke dag?? Verspreid over een jaar... dat kan gewoon niet gezond zijn.. en dan vraag je is het normaal dat ik braak? Natuurlijk, en eigenlijk beantwoorde je eigen vraag in je topic

Zolang jij dit medisch niet kan verklaren heb ik aan jouw reactie geen klote. Misschien moet je eerst eens wat lezen voor je hier komt bashen. Hier zijn mensen die al veel langer gebruiken zonder enige klachten.

Denk je dat ik zelf niet weet hoe erg het is om verslaafd te zijn ? Denk je dat ik er trots op ben ?
Jezus christ man
 

Taat

Bewuste gebruiker
Wat riflex zegt is natuurlijk voor 99% waarschijnlijk de waarheid en het braken zal echt niet zijn omdat je het afgelopen jaar zo gezond hebt geleefd..
Máár: dat wist je inderdaad zelf al en ik ga daar verder ook echt niet over oordelen..

Maar stel dat een forum lid hier dezelfde symptomen ooit gehad zou hebben, wil het nog niet zeggen dat jij nu hetzelfde probleem hebt..
De oorzaak 'globaal' moge duidelijk zijn..
Het daadwerkelijke wat je mankeert en een oplossing niet, en die antwoorden zul je denk ik alleen bij een dokter vinden
 

Scralemonkey

Experimenterende gebruiker
Taat zei:
Wat riflex zegt is natuurlijk voor 99% waarschijnlijk de waarheid en het braken zal echt niet zijn omdat je het afgelopen jaar zo gezond hebt geleefd..
Máár: dat wist je inderdaad zelf al en ik ga daar verder ook echt niet over oordelen..

Maar stel dat een forum lid hier dezelfde symptomen ooit gehad zou hebben, wil het nog niet zeggen dat jij nu hetzelfde probleem hebt..
De oorzaak 'globaal' moge duidelijk zijn..
Het daadwerkelijke wat je mankeert en een oplossing niet, en die antwoorden zul je denk ik alleen bij een dokter vinden

Thx, het was ook niet mijn bedoeling om zo over te komen Riflex.
Ik weet wel dat ik zelf problemen heb en ik kwam hier voor een oplossing of iemand die hetzelfde meemaakt momenteel, niet om de problemen nog is extra te laten benadrukken. Peace :)
 

Taat

Bewuste gebruiker
Snap heel goed dat je hierheen komt hoor..
Als er hier mensen zijn die hetzelfde (hebben) ervaren kan het geruststellen/oplossing bieden mocht het toch aan bijzondere omstandigheden liggen..
Maar voor hetzelfde geld is er gewoon iets goed mis ergens in je lijf..
Dus ik zou dan zeker even naar een dokter gaan mocht het aanhouden..
 

Scralemonkey

Experimenterende gebruiker
Taat zei:
Dus ik zou dan zeker even naar een dokter gaan mocht het aanhouden..

en gewoon eerlijk tegen hem zijn ? Als ik nou niet bij men huisdokter langs ga maar bij een vreemde, in hoeverre is er kans dat mijn huisdokter dat te weten komt ? Komt dan in medische records en shit te staan of blijft dat anoniem?
 
Bovenaan