Scralemonkey
Experimenterende gebruiker
Hi there,
Hier gaan we dan. Ik gebruik nu ongeveer een jaartje dagelijks deze kutzooi. Ik haalde het telkens bij dezelfde persoon. In 1 jaar tijd heb ik nooit klachten gehad over de kwaliteit. Lichamelijk ondervond ik ook weinig last. (de welgekende pep neveneffecten daarbuiten gelaten)
Maar na de laatste keer dat ik pep was gaan halen / gebruiken kreeg ik telkens na 6-7 uur een enorm kutgevoel in de maag dat altijd gepaard ging met een stevig braakpartijtje
Ik ben nadien een week gestopt met pep en ondervond toen geen lasten. Later gebruikte ik het nog een maal en wéér moest ik braken na de uitwerking.
Om het nog eens te testen deed ik op een keer wat pep en 5 uur later nog 1x. Toen kreeg ik ook geen slecht gevoel tegen het zesde uur aan van het eerste lijntje maar weer wél 6 uur na gebruik van de tweede lijn. Zo werd het braken als het ware uitgesteld.
Nu zit ik eigenlijk serieus met de bedenkingen of het aan de kwaliteit van de pep ligt. God weet wat stoffetje zit erin? (heb de pep ook nooit laten testen) of is het men lichaam dat na 1 jaar gebruik zijn tol begint te betalen ?
Binnenkort ga ik een keertje andere pep proberen om te zien of het al dan niet aan de kwaliteit lag. Maar alvorens dat te doen wou ik graag weten of er nog personen zijn die hier last van hebben ?
Thx
Hier gaan we dan. Ik gebruik nu ongeveer een jaartje dagelijks deze kutzooi. Ik haalde het telkens bij dezelfde persoon. In 1 jaar tijd heb ik nooit klachten gehad over de kwaliteit. Lichamelijk ondervond ik ook weinig last. (de welgekende pep neveneffecten daarbuiten gelaten)
Maar na de laatste keer dat ik pep was gaan halen / gebruiken kreeg ik telkens na 6-7 uur een enorm kutgevoel in de maag dat altijd gepaard ging met een stevig braakpartijtje
Ik ben nadien een week gestopt met pep en ondervond toen geen lasten. Later gebruikte ik het nog een maal en wéér moest ik braken na de uitwerking.
Om het nog eens te testen deed ik op een keer wat pep en 5 uur later nog 1x. Toen kreeg ik ook geen slecht gevoel tegen het zesde uur aan van het eerste lijntje maar weer wél 6 uur na gebruik van de tweede lijn. Zo werd het braken als het ware uitgesteld.
Nu zit ik eigenlijk serieus met de bedenkingen of het aan de kwaliteit van de pep ligt. God weet wat stoffetje zit erin? (heb de pep ook nooit laten testen) of is het men lichaam dat na 1 jaar gebruik zijn tol begint te betalen ?
Binnenkort ga ik een keertje andere pep proberen om te zien of het al dan niet aan de kwaliteit lag. Maar alvorens dat te doen wou ik graag weten of er nog personen zijn die hier last van hebben ?
Thx
