C-Man's Hardrock & Heavy Metal draad

Dacht dat nooit naar hardere stijlen luisterde, maar dat blijkt met dit nummer wel zo te zijn

Vind de Brits-Engelse tekst van dit nummer mooi.
Net zoals de film Heavy Metal waar het in gebruikt is en waar ik het van ken.

We Are Motörhead was het eerste album dat ik van hen kocht, nu al 22 jaar geleden.

Jammer genoeg werd het op de titeltrack na na een jaar of drie compleet genegeerd live. En zelfs daarvoor speelden ze er nooit meer dan 3-4 nummers van.

Slow Dance hebben ze nooit live gespeeld.

Hier wat ongenadig hard metaal van onze Deense vrienden om jezelf wat op te vrolijken.

P.S.: Misschien is "Let's get spammy with Lemmy" een passendere naam voor dit thread... :wink:

Gojira is toch wel een van de topbands op dit moment hoor. Heb ze laatst nog live gezien bij poppodium 013 in Tilburg en dat was dubbel en dwars de moeite waard! Ze gaven een geweldig optreden, met nummers van het eerste to het laatste album.

Toen ze dit nummer ook nog even tussendoor gooiden was er geen ontkomen meer aan de moshpit die losbarstte.

Gojira is toch wel een van de topbands op dit moment hoor. Heb ze laatst nog live gezien bij poppodium 013 in Tilburg en dat was dubbel en dwars de moeite waard! Ze gaven een geweldig optreden, met nummers van het eerste to het laatste album.

Toen ze dit nummer ook nog even tussendoor gooiden was er geen ontkomen meer aan de moshpit die losbarstte.
In 2017 zag ik ze op de Lokerse Feesten, een van de beste optredens die ik ooit zag.

Terug
Bovenaan