Cannabis en antibiotica

Kan ik in het weekend terwijl ik een kuurtje heb blowen?

• Ja

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee

Stemmen: 1 100,0%
  • weet niet

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    1

Purple haze

Bewuste gebruiker
Hallo mensen van het drugsforum

Ik heb een vraagje. Vandaag heb ik antibiotica voorgeschreven gekregen. En zoals jullie misschien wel weten ben ik iemand die elk weekend graag een jointje rookt. Ik vroeg me af of dit kwaad kan als je antibiotica gebruikt?? Wat ik me ook af vraag is welk orgaan breekt THC af?? Oh, het middel dat ik gebruik is, ciprofloxacine en er staat niet bij dat je het niet mag gebruiken met alcohol.

Alvast echt super bedankt voor jullie reactie's

Purple haze :stoned:

azgaza

Badass junkie
Ook THC wordt grotendeels afgebroken in je lever, maar het gaat een stuk trager dan alcohol dus de invloed is niet heel groot. Ik heb zelf wel eens bij een kuur geblowed en die hielp gewoon prima. Als het goed is kan het geen kwaad, mara als je het écht zeker wilt weten kan je het beter aan een huisarts vragen.

Purple haze

Bewuste gebruiker
THC werkt idd ontstekingsremmend.

azgaza zei:
Ook THC wordt grotendeels afgebroken in je lever, maar het gaat een stuk trager dan alcohol dus de invloed is niet heel groot.'

Er staat niks over dat je geen alcohol mag nemen als je die kuur hebt. Dus THC lijkt me dan geen probleem.

Purple haze

Bewuste gebruiker
Ik heb gisteren en eergisteren geblowd en ik heb veel minder last van de ontsteking (bijna al niet meer) dus blijkbaar werkt het :) :stoned:

acidboy

Badass junkie
Purple haze zei:
Er staat niks over dat je geen alcohol mag nemen als je die kuur hebt. Dus THC lijkt me dan geen probleem.

Dat vind ik eerlijk gezegd wel een beetje vreemd... Alcohol en een antibioticum zijn nooit echt geweldige combinaties en ze zullen bijna altijd waarschuwende teksten op de bijsluiter doen.
Maargoed... je kan rustig een biertje drinken, maar pas wel op, het is overbelastend voor je lever.
THC is zoals gezegd geen probleem.

Purple haze

Bewuste gebruiker
acidboy zei:
Dat vind ik eerlijk gezegd wel een beetje vreemd... Alcohol en een antibioticum zijn nooit echt geweldige combinaties en ze zullen bijna altijd waarschuwende teksten op de bijsluiter doen.

Staat bij mij niks over in :)

Maargoed... je kan rustig een biertje drinken, maar pas wel op, het is overbelastend voor je lever.

Ik was ook niet van plan veel te drinken

THC is zoals gezegd geen probleem.

Gelukkig :stoned: :stoned: :stoned:

acidboy

Badass junkie
Hmm apart, maargoed, het had er wel bijgestaan als er ook maar een beetje risico is (indekken he).
Die THC moet je me niet op vastpinnen, heb alleen echt nog nooit iemand gehoord die problemen had met antibiotica en blowen.
Combi Antibiotica... alcohol en daarna blowen.. tsjah, die joint zal wel heeel hard aankomen denk ik. Maargoed, je weet vast wel wat je grenzen zijn enzo, veel plezier. :)

space scientist

Wijs gebruiker
zou het gewoon voor de zekerheid niet doen, je gezondheid staat toch bovenaan :)

trouwens mijn 400e post :grin:

iedereen een euforisch en strak 2008 :wave: ik ga feesten

Purple haze

Bewuste gebruiker
Veel succes en een goed nieuw jaar, ik heb geen last meer van de ontsteking en mn antibiotica is op, smoke ze :stoned:

Katsujinken

Experimenterende gebruiker
Waarom vraag je zoiets eigenlijk niet gewoon aan je huisarts? Die vindt zo'n vraag absoluut niet vreemd, gaat daar echt niet gek over lopen doen en kan je als het goed is precies vertellen wanneer je wat wel en niet kan doen...

Bovenaan