Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Als ik stoned ben wil ik juist zo min mogelijk mensen om me heen en alleen maar slapen. Dus nee, echt liefdevol maakt het me niet. Eerder bitchy en chagrijnig.
Ik merk stoned geen enkel verschil. Het is wel leuk om met mijn vriend stoned te worden, krijgen we beide namelijk hele droge humor van, wat grappig is, maar voor de liefde maakt het geen verschil nee
Een vriendin van me zei laatst wel dat ze geil werd als ze had geblowd, maar verliefd is toch wel wat anders.. Zelf word ik niet geil, laat staan verliefder, van blowen.
Als ik lekker high ben voel ik mn gvoelens wel heftiger en daarbij horen gvoelens van verliefdheid ook bij. Maar het is niet dat ik verliefd word DOOR cannabis...
Ik word er wel ALTIJD geil van
Ja, ik heb hier wel ervaringen mee.
Dat wil zeggen dat wanneer ik en de vriendin eens geblowed hadden, we lekker buiten in het zonnetje gingen zitten en liggen.
Muziekje erbij, elkaar je eigen ding laten doen.
Ik kan er dan heerlijk van genieten gewoon naar haar te kijken, en voel de gevoelens zoals Dingo al zegt intenser zo ook met verliefdheid.
Ik denk dat het dan het moment is, en dat het gewoon wat toevoegd.
Wel doen we dit niet vaak meer (ze blowt niet zo graag), dus de keren dat we het deden/doen was/zijn erg speciaal.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.