• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Carnaval in zuid-limburg: 72 uur trip

troebadoer

Bewuste gebruiker
Drugs: 1 gram MDMA, 15 gram wiet, 2 liter flessen smirnoff wodka
Plaats: Woonkamer, keuken, badkamer
Tijd: Zondag 03/02/08 - Dinsdag 05/02/08

Het was weer zover: we mochten weer aan de M. De laatste keer was alweer een hele tijd terug. Ik, T en R ( R + vriendin ( I ), die nuchter bleef )) waren er klaar voor. R zijn ouders waren op vakantie dus we hadden een huis tot onze beschikking. We hadden afgesproken om eens 3 dagen lang in 1 huis te blijven, met uitzondering van winkel/shop bezoek.

Het begin

Zondagavond rond een uurtje of 7 was iedereen aanwezig. De Xbox 360 was aangesloten, de 400 watt instalatie was aant pompen, de drugs lagen paraat, we hadden er zin in. We besloten om rustig aan te beginnen, dus we draaiden wat jonko's, dronken een wodka en speelde wat halo 3. Na een paar uur werden de cravings te groot, en besloten we om de mdma in te nemen. Hoeveel precies weet ik niet, we hadden 1 gram en verdeelden het een beetje. Aan de wodka glazen werden wat magische kristallen toegevoegd. Lets the spacings begin !

De inslag

We zetten nog een halo match op. Een kwartiertje na inname begint R zich al wat zorgen te maken: "Ik voel em niet jongens, ik voel em niet". I kalmeer hem wat, en zeg dat het zo wel zou opkomen. Intussen voelde ik hem wel al, want halo ging niet meer zo goed, en ik voelde die heerlijk bodyload opkomen ( of in ieder geval, dat zwaardere gevoel in je maag ). Mijn kaken begonnen zich al wat aan te spannen en ik begon spontaan te genieten. Bij T. was ook nog niks te merken. Na een half uurtje besloten we maar om een joint te gaan roken ( buiten helaas, binnen mocht geen wiet gerookt worden ) dus gingen we naar buiten. Buiten aangekomen kon ik niet meer stilstaan, en liep wat rond over het dakterras. R en T begonnen, ongemerkt, opeens een heel diep gesprek. Na even een goed praatje gemaakt te hebben was het toch te koud buiten, dus ik stelde voor om naar binnen te gaan. Nu waren we ons er alle 3 van bewust dat het goed werkte, dus het feest kon beginnen.

De eettafel

Eenmaal binnen gekomen, werd er al aardig wat afgeluld. "Laat mij nou ook ff wat zeggen" - "Jongensss!! Ik wil jullie ff wat duidelijk maken!".
R zat er nu vol op, wat te merken was aan zijn gezichtsuitdrukkingen ( rollende ogen, kaken hard op elkaar, telkens diepe zuchten, rare uitspraken ). T zei nog: 'hey troeba, kijk eens naar die R, kijk hoe heerlijk die jongen gewoon aant spacen is'. Ik voelde em ook lekker en was aandachtig aant luisteren naar de heerlijke diepe gesprekken aan de eettafel. Maar toen was het opeens 3 uur later! Dus we hadde zoiets van, 3 uur zonder joint, dat kan niet!

De badkamer

Na 2 joints gedraaid te hebben, zei R dat we echt niet meer buiten konden gaan roken, veeeel te koud. Opeens bedenkt hij zich dat hij een afzuiging op de badkamer heeft, dus dan zouden zijn ouders het nooit ruiken! Op naar de badkamer. Het was een erg kleine badkamer, met 1 douchebak, een wc, en een wastafel ( 2 bij 3 ofzo ). Ik vond mijn plekje meteen in de douchebak, waar ik de rest van de +- 65 uur mijn joints gerookt heb ( helemaal kreupel in die bak natuurlijk liggend ) T zat op de wc pot en R zat/lag half op de grond/muur. Op dit moment zaten we vol erop en werden de nodige rare uitspraken gedaan. Verder ga ik er even niet op in, maar dit klein vertrekje was erg spacy.

Back to halo 3

We liepen terug naar de woonkamer en gingen terug in de wereld van Halo 3. We bakten er helaas niks van, dus al snel besloten we om maar even op de muziek te gaan spacen. Ik moest nodig pissen en liep naar beneden. Onderaan de trap was een klein halletje met 1 wc. Er hing ook een verwarming, die op volle toeren draaide. Op de helft van de trap overviel de hitte me als een goddelijke touch. Ik heb daar zeker 10 minuten tege de verwarming aanstaan leunen, en vol genot schreeuwde ik naar boven dat R en T ook even moesten komen voelen. Maar geen reactie terug. Pech voor hun dacht ik nog, en ik ging pissen :)

Sjaakie

Het is alom bekend dat je op de MDMA een heerlijk liefdesgevoel krijgt, en dat je veel dingen lief vind en wil knuffelen. Toen ik terug van de wc kwam lag R op de bank. Hij had zijn vest open gedaan en een knuffelbeertje, genaamd sjaakie, ertussen geklemd, en zijn rits weer dichtgedaan. Toen ik dat zag, werd ik superblij :). R begon meteen te vertellen dat hij die knuffel al 19 jaar had en ik moest even voelen hoe zacht hij was. Heerlijk zacht was hij inderdaad. De rest van de trip heeft R Sjaakie bij zich gedragen ( zelfs in slaap etc )

Bettish Verglettisch Verswettish

Opeens was het al 5 uur snachts. We hadden ook alle3 de laptop meegenomen, maar het draadloos netwerk was slecht, wat betekende dat we maar soms internet hadden. Rond 5 uur kon ik ff online, en was het broertje van T online (bettish). Hij vroeg me wat wij aan het doen waren, en 10 minuten later stond hij voor de deur. T was trouwens helemaal verheugd op zijn bezoek, want de 2 broers hebben een sterke band.
Bettish is zijn bijnaam, en het was heerlijk om Bettish Verglettisch Verswettish te zeggen. Lekker bezig :beer:

Love XTC

De stereo kon best hard, en stond ook redelijk hard de hele tijd. Ik zeg tege R van: dalijk komt politie voor geluidsoverlast ofzo. Hierop volgde een para aktie, namelijk dat we snel naar buiten waren gerend om te luisteren of de buurt mee kon genieten. Tot onze verbazing hoorde je nauwelijks wat! Terwijl de muziek heel hard stond. Nou het zal wel toch! dus wij weer terug naar binnen. Ik zet Dana - Love XTC op, en daar gingen we met zijn 3en, heerlijk was dat. Bettish was alleen knallen zat/stoned dus die keek beetje raar op hoe wij daar als maloten stonden. Ik vroeg hem ook nog een paar keer, wat hij van ons freakende mannetjes vond, maar hij vond het wel meevallen zei die.

Nog wat halo uurtjes verder was de M uitgewerkt en lagen we al te pitten. Ik herriner me niet meer precies hoelaat ofzo, of dat ik nu wel of niet geslapen heb, maarja, dat hoort ook zo toch :hearteyes:

"We need all the vitamin C we can get"

Ergens op die maandag, toen iedereen weer bij was, voelden we ons niet bepaald fit. We moesten maar eens naar de winkel, waar we uiteindelijk terug kwamen met appels, sinasappels, 2 kilo lasagne, 2 pizza's, en lots of soda. Na het feestmaal voelden we ons als herboren en ging de spacing verder. Op deze avond niet veel speciaals gebeurd, buiten wat extreem vage gesprekken en veeeeeel halo 3 aktie.

Wat doen jullie in mijn huis? Ik ben er klaar mee!!!

Het was dinsdagavond rond een uur of 8. We zaten inmiddels een lange tijd in het huis en we waren allemaal een beetje 'besluitloos'. In een rare trance voor je uit staren, halo 3 maar weer spelen, joints roken op de badkamer. Erg veel leven zat er niet meer in ons. R ( het huis was van R ) zei opeens uit het niets: jongens wtf doen we hier nu al 3 dagen, afgesloten van de buitenwereld, in mijn huis?! IK BEN ER KLAAR MEE zei hij, waarop we besloten om onze shit maar es bij elkaar te pakken. Dit was zo'n beetje het einde van de trip :mrgreen:

Losse vermeldpunten

In mijn geheugen zitte nogal gaten, en er zijn een aantal dinge gebeurd waarvan ik niet weet op welk tijdstip of welke dag het was. Deze toch even los erbij vermelden :)

- Op de laptop van T zat een SNES emulator ( super nintendo ) met mario erop. T had mdma-vision ( trillend beeld ) en zag echt gewoon dubbel, en sprong de hele tijd precies 5 cm rechts van iets. Hier hebben we echt een uur om dubbel gelegen

- Op de badkamer heb ik van de 72 uur zeker 12 tot 16 uur in die douchebak gelegen, in rare houdingen bij elke joint. Het voelde gewoon heerlijk om daar zo te liggen, heel raar.

- Op een begeven moment zei R tege mij: boh je lijkt op eens heks, en hij zag iets onder mijn huid kruipen. Zo hulpzaam als ik was ging ik meteen op DF om hem te laten zien dat mdma hallucinaties normaal zijn, en dat die bobbels bij veel mensen voorkomen. R ervaarde deze hallucinaties niet als heel erg, maar in mijn gedachtegang dacht ik dat hij het eng vond, wat ook para was. Hierna concentreerde ik mij ook op hallucinaties, en toen kwam iets heel raars, waar ik ook een vraag over heb. Op de M staan je ogen ver open, maar voor je gevoel hangen ze lekker los. Ik deed voor mijn gevoel me ogen nog verder open, ik probeerde ze tot het uiterste te duwen. Als ik dit even volhield, werd mijn zicht behoorlijk raar, alles werd wat groenig en begon nog heviger te trillen. Ik noemde dit 'oproepbare hallucinaties', maar mijn vraag is of dit bij meerdere mensen bekend is ?

- T stond aan het eind serotineloos voor de spiegel. Hij staarde naar zichzelf, en heeft zeker een uur niks gezegd. Na de trip verklaarde hij dat hij gewoon 0 energy had, en niet tegen ons kon verklaren dat hij gewoon door de spiegel heen keek, dat hij 0 gedachtes had, en dat ie eigelijk gewoon aant slapen was met zijn ogen open. Was best para
Dat was het zon beetje. Uiteindelijk was er nog 0,2 liter wodka over, de wiet was op, de m was op, het feest was over, en ik ga pitten nu :grin:

Have a good day :wave: :hearteyes:

Kimmerd

Bewuste gebruiker
Mooi geschreven , btw ik heb op die avond toen je ff internet had je ook nog gesproken , als ik me dat goed herinner :rolleyes: :mrgreen:

esmee

Belezen gebruiker
Leuk geschreven!
Vooral dat van die badkamer vind ik lachen :grin:
Lekker vaag avondje geweest!!
En mooi altijd, die diepgaande gesprekken....

:wave:

nutsss

Wijs gebruiker
Heel goed gedaan! Leuk ingedeeld en met die vette kopjes erboven leest het lekker weg.

Heel leuk ook juist die details die je er later ook nog bij zet. Dat 5 cm ernaast springen bijvoorbeeld! Zo gebeuren er vaak veel van die komische dingetjes die je later eigenlijk allemaal weer vergeet.

Misschien had je de dosering in 2x kunnen nemen maar zo te horen heeft iedereen het prima naar de zin gehad!

:grin: :smoke:

wicket

Experimenterende gebruiker
quote: Op de M staan je ogen ver open, maar voor je gevoel hangen ze lekker los. Ik deed voor mijn gevoel me ogen nog verder open, ik probeerde ze tot het uiterste te duwen. Als ik dit even volhield, werd mijn zicht behoorlijk raar, alles werd wat groenig en begon nog heviger te trillen. Ik noemde dit 'oproepbare hallucinaties', maar mijn vraag is of dit bij meerdere mensen bekend is ?

:P Ja heb het meegemaakt :grin: tgeeft mij meestal grote vreugde als mn beeld trilt , en die ene x had ik er zelf controle over :rolleyes: what a great time[/quote]

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
doe nu eens voor de grap je ogen dicjht en wrijf ereven in, en houd ze 20 seconden minimaal dicht... dan zie je als het goed is ook een groene gloed.

troebadoer

Bewuste gebruiker
hehe.. thx voor reacties. Ik wou even nog wat toevoegen, wat ik naderhand van T en R nog te horen kreeg, wat ikzelf alweer vergete was:

- T duwde uit het niets zijn peuk uit op de glazen tafel, waarop ik verbaasd reageerde: kerel, wat doe je ? T zei : Huh, ik dacht dat er een asbak stond. R zei meteen daarachteraan: huh, ik zag daar ook een asbak.

- T was in slaap gevallen, maar in zijn slaap was hij nog steeds aant haloen ofzo, want hij was met zijn ogen dicht granaat-werp-bewegingen aan het maken, en met zijn armen/handen maakte hij battle rifle bewegingen.

- Na een paar uur geslape te hebben zijn R en ik van plaats gewisseld, ik lag namelijk op zon chille elektrische stoel, en R op de bank. Na even wakker te zijn geweest zijn we van plaats gewisseld, en toen we daarna opnieuw wakker werden wisten we hier niks meer van,ik dacht dat ik de hele nacht/morgen al gelegen had

Ik verheug me nu al op de volgende keer MDMA, maarja die 2 maanden hou ik er wel tussen.

hallotje

Bewuste gebruiker
MDMA zoals het moet :grin: Lekker trip report :)... 3 dagen lang mdma + joints + spelcomputer :rolleyes:

Dat wat die vriend heeft lijkt wel op iets wat ik regelmatig heb :)... Als ik in slaap val dan wordt ik wakker en dan lijkt het net of me lichaam slaap maar me hoofd niet. Ik hier alles een beetje vaag om me heen en kan ook zien. Ik kan niet praten of bewegen ofzo... heel raar gevoel wat ik vaak heb als mdma op heb gehad.

Bovenaan