Cbr test zelf laten uitvoeren.

Jasonwachtmeester

Experimenterende gebruiker
Wow wat een aannames denk je werkelijk dat je zo goed bent dat ik jouw berichten ga na lezen. Jij mengt je in een discussie en je hebt iets fout daar wordt je opgewezen maar daar kunt u blijkbaar niet tegen en dan gelijk op de man spelen ipv feiten en argumenten gebruiken dat doen zwakke mensen wel vaker.

En ju lieg je ook nog want je had geen ervaring maar je had het van horen zeggen. Fijn persoonlijkheid heb jij.

Wat is er mis gegaan in je leven dat je zo raar regeert?

Jasonwachtmeester

Dus je hebt gewoon via de door de CBR aangewezen psychiater een urine test laten uitvoeren dan, toch?
Je mag zelf een psycholoog op zoeken, bij sommigen kon/kan je ook bloed / urine laten onderzoeken. Nu moest het via bloedwaardentest.

Die van mij toen zat in ziekenhuis en die hadden dus ook de mogelijkheid voor urine en bloed. Alleen toen moest ik alleen urine laten checken a 32 euro nu moet ik bloed en urine en dat was 200+

ljuv

DF-koningin
Je mag zelf een psycholoog op zoeken, bij sommigen kon/kan je ook bloed / urine laten onderzoeken. Nu moest het via bloedwaardentest.

Die van mij toen zat in ziekenhuis en die hadden dus ook de mogelijkheid voor urine en bloed. Alleen toen moest ik alleen urine laten checken a 32 euro nu moet ik bloed en urine en dat was 200+
Haha ja ik weet toevallig ook hoe het werkt… Ik ben ook afgelopen jaar bij de psych geweest rondom het aanvragen van mijn rijexamen. Het CBR besteedt dit uiteraard uit: de meeste rijinstructeurs zullen niet toevallig ook een laboratorium- of psychiatrie opleiding hebben gedaan, haha.
Ik mocht ook zelf een instantie uitzoeken en ging gewoon waar ik het eerste terecht kon. Maar zij onderhielden wel zelf het contact met het CBR, ik kon niet zelf de uitslag invullen ofzo hoor. Via het CBR-systeem kon ik uiteindelijk alles teruglezen hierover.

Dus puntje bij paaltje komt het dan toch gewoon neer op een test (bij een externe psychiater die/)dat door het CBR is geregeld…
Volgens mij was het punt vooral: het CBR gaat echt niet zomaar een niet-erkend privaat labtestje accepteren. Het moet wel via de instanties.

Neerbuigend hoe kwam je daar bij? zandman lult gewoon wat. ik ben toch de gene die het doorlopen heeft en echt wel weet hoe en waar je getest wordt want dit vraag je nl zelf aan.
Was eigenlijk van plan dit te negeren want ik vind het een beetje treurig en zinloos deze discussie op te halen haha. Maar je hielp me weer herinneren hoe ik twee jaar geleden erbij kwam dat je je “neerbuigend” uitte, met uitspraken als:
denk je werkelijk dat je zo goed bent dat ik jouw berichten ga na leze
Fijn persoonlijkheid heb jij
Wat is er mis gegaan in je leven dat je zo raar regeert

Wees een beetje lief joh. Ook al vind je nog dat je zo gelijk hebt, ook met hoe je dat zegt kan je jezelf en je gelijk onderuit halen door zo neerbuigend te doen ja.

Laatst bewerkt:

Jasonwachtmeester

Haha ja ik weet toevallig ook hoe het werkt… Ik ben ook afgelopen jaar bij de psych geweest rondom het aanvragen van mijn rijexamen. Het CBR besteedt dit uiteraard uit: de meeste rijinstructeurs zullen niet toevallig ook een laboratorium- of psychiatrie opleiding hebben gedaan, haha.
Ik mocht ook zelf een instantie uitzoeken en ging gewoon waar ik het eerste terecht kon. Maar zij onderhielden wel zelf het contact met het CBR, ik kon niet zelf de uitslag invullen ofzo hoor. Via het CBR-systeem kon ik uiteindelijk alles teruglezen hierover.

Dus puntje bij paaltje komt het dan toch gewoon neer op een test (bij een externe psychiater die/)dat door het CBR is geregeld…
Volgens mij was het punt vooral: het CBR gaat echt niet zomaar een niet-erkend privaat labtestje accepteren. Het moet wel via de instanties.

Was eigenlijk van plan dit te negeren want ik vind het een beetje treurig en zinloos deze discussie op te halen haha. Maar je hielp me weer herinneren hoe ik twee jaar geleden erbij kwam dat je je “neerbuigend” uitte, met uitspraken als:

Wees een beetje lief joh. Ook al vind je nog dat je zo gelijk hebt, ook met hoe je dat zegt kan je jezelf en je gelijk onderuit halen door zo neerbuigend te doen ja.
Dat zijn allemaal citaten van dit jaar niet van toen en daar ging jouw opmerking over. Cbr staat los van die laboratorium dat was de discussie zandman zei dat cbr daar ook aan moest verdienen.

Die opmerkingen naar zandman kwamen allemaal na dat hij op de man speelde en niet vanuit mij.

Jasonwachtmeester

Respectloze? Mag je vinden maar ik gebruik gewoon feiten en komt die zandman aanzetten met zijn respectloze reactie. Ja dan kun je het ook terug verwachten. En wat is er neerbuigende aan dan? Ik gaf gewoon aan wat er feitelijk gebeurd en zandman zou iets van iemand gehoord hebben en daar reageer ik op niets neerbuigend aan in mijn beleving, jammer dat jij het zo ziet.

• Care
Waarderingen: ljuv

Jasonwachtmeester

Ik maak me nergens druk over feit is dat ik 3 jaar niet ingelogd ben op de site en zag die berichten staan. Meer is het niet.

Nee inderdaad ik zie niets neerbuigend aan sowieso niet zo bedoeld gewoon feitelijk meer niet.

Maar fijne jaarwisseling laten we het hierbij want ik verwacht dat ik mijn rijbewijs nu voor 10 jaar verlengen mag vorige keer was je raad het al 3 jaar vandaar :wink:.

SoulAssassins

Badass junkie
Dat zijn allemaal citaten van dit jaar niet van toen en daar ging jouw opmerking over. Cbr staat los van die laboratorium dat was de discussie zandman zei dat cbr daar ook aan moest verdienen.

Die opmerkingen naar zandman kwamen allemaal na dat hij op de man speelde en niet vanuit mij.
Beetje respect voor zeer gerespecteerde leden mag ook wel,en luisteren is ook een vak!

Jasonwachtmeester

Respect moet je verdienen en werkt dat niet beide kanten op? niet iemand die dus iets van horen zeggen heeft en dan komt hij met zo'n bericht aan zetten op de man spelen beetje jammer. Ik weet toch wat ik afgesproken heb met cbr en hoe die testen gaan dat is wat ik zei.

En naar wat moet ik luisteren dan iemand die met al zijn ervaringen het fout heeft?

ljuv

DF-koningin
Ik maak me nergens druk over feit is dat ik 3 jaar niet ingelogd ben op de site en zag die berichten staan. Meer is het niet.

Nee inderdaad ik zie niets neerbuigend aan sowieso niet zo bedoeld gewoon feitelijk meer niet.

Maar fijne jaarwisseling laten we het hierbij want ik verwacht dat ik mijn rijbewijs nu voor 10 jaar verlengen mag vorige keer was je raad het al 3 jaar vandaar :wink:.
Ik duim voor goede test voor je! Fijn dat je dan weer echt een lange tijd van het gezeik (pun intended) af bent.

Ook heel fijn dat je het niet respectloos hebt bedoeld. Hopelijk leer je in het komende jaar dat je woordkeuze en dergelijke er ook toe doen, zodat het ook niet respectloos over komt.

Nog even de feiten op een rijtje:
[…]heb een nieuwe gezondheid verklaring in gevuld en moet dus gauw weer voor thc getest worden via cbr. Kan je van te voren de zelfde test laten uit voeren en zo ja waar?

Dus dat ik 100% zeker weet dat ze niets vinden.
Dit is dus niet mogelijk. Waar je dan ook de test laat uitvoeren voor een drugsonderzoek, het moet altijd verbonden zijn aan het CBR om geldig te zijn voor een gezondheidsverklaring.

Jasonwachtmeester

Je kunt via bloedwaardentest gewoon alle testen aanvragen en dat kan evt ook zonder cbr. Maar wat ik daar mee bedoelde toen want kende ik dat bloedwaardentest nog niet gewoon een thuistest en die zijn er ook gewoon voor urine. Dus gewoon voor je eigen gemoedsrust.

• Like

ljuv

DF-koningin
Dus gewoon voor je eigen gemoedsrust.
Dat verklaart een hele hoop, lol.
Het is mij nooit duidelijk geweest dat je dit bedoelde, ook niet toen ik vanochtend na likes op mijn oude reactie weer terug kwam in dit topic. Ik denk dat veel leden hier dachten dat je opzoek was naar een manier om de test van het CBR te beïnvloeden of te omzeilen… Vandaar de reacties. Flinke miscommunicatie dus hahaha.

Jasonwachtmeester

"Nu mijn rijbewijs voor een jaar terug gekregen en heb een nieuwe gezondheid verklaring in gevuld en moet dus gauw weer voor thc getest worden via cbr. Kan je van te voren de zelfde test laten uit voeren en zo ja waar?

Dus dat ik 100% zeker weet dat ze niets vinden."

Dit was mijn originele bericht wat vond je onduidelijk dan?

Zeg toch van tevoren zelfde test. Zodat ze (cbr) niets vinden.

• Haha

ljuv

DF-koningin
"Nu mijn rijbewijs voor een jaar terug gekregen en heb een nieuwe gezondheid verklaring in gevuld en moet dus gauw weer voor thc getest worden via cbr. Kan je van te voren de zelfde test laten uit voeren en zo ja waar?

Dus dat ik 100% zeker weet dat ze niets vinden."

Dit was mijn originele bericht wat vond je onduidelijk dan?

Zeg toch van tevoren zelfde test. Zodat ze (cbr) niets vinden.
Oke Jason je had gelijk. Je vraag was vanaf het begin super duidelijk, zandman is een ouwe cynische zak en ik en iedereen die verder in dit topic hebben gereageerd hadden het fout en zijn domme oelewappers die niet kunnen lezen.

Seuw. Nou lekker klaarkomen op dit berichtje want je hebt je gelijk binnen, toch?

Jasonwachtmeester

Wow ik stel je netjes een vraag en dan kom je met dit aan zetten jammer.

Heb even terug gelezen maar de enigen die het niet snapte was jij en zandman rest begreep het blijkbaar wel. Jammer dat je zo snel en gefrustreerd reageert wou gewoon weten wat er evt onduidelijk aan was maar laat maar. Wat een rare mensen hebben we dat we geen eens een vraag kunnen stellen zonder dat ze over de rooie gaan.

• Haha

ljuv

DF-koningin

Heb even terug gelezen maar de enigen die het niet snapte was jij en zandman rest begreep het blijkbaar wel. Jammer dat je zo snel en gefrustreerd reageert wou gewoon weten wat er evt onduidelijk aan was maar laat maar. Wat een rare mensen hebben we dat we geen eens een vraag kunnen stellen zonder dat ze over de rooie gaan.
Nee Jason dit was mijn manier om te zeggen: ik geef op. Volgens mij reageerde ik best gezellig en respectvol maar jij bent alleen bezig met wie er drie jaar geleden wel en geen gelijk had haha. Prima heur, maar geen zin in. Fijne jaarwisseling en tot over tien jaar!

SoulAssassins

Badass junkie

U vraagt !
Wij draaien...

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Wauw, om nog terug te komen op deze discussie. Op drie weken na, letterlijk 3 jaar later.

Nice! 🤣

Same! Hoe heb ik dit kunnen missen? @De Zandman totally going strong! :cheerpompom: 🍿

Respectloze? Mag je vinden maar ik gebruik gewoon feiten en komt die zandman aanzetten met zijn respectloze reactie. Ja dan kun je het ook terug verwachten.

Hou nu eens even op, makker. @De Zandman was er duidelijk op uit om jou te helpen/van informatie te voorzien. Of hij nou gelijk had of niet, triljoen IJstijden geleden, jij was degene die respectloos reageerde vanaf het begin. En je bent er schijnbaar niet veel wijzer op geworden over de jaren heen. Beetje teleurstellend.

Mooi geweest, klaar. Succes met je rijbewijs.

Jasonwachtmeester

Waar hielp zandman mij dan ik gaf iets aan hoe iets geregeld werd zandman zei dat hij het van horen zeggen anders zou wezen. Ik wees hem alleen dat hij fout zat meer niet.

Jasonwachtmeester

Beetje laat. Maar ik las dit bericht en dacht bij mijzelf hoe kan ik jou 100% zekerheid garanderen. Ik ga nu iets heel geks zeggen maar volgens mij moet dit wel redelijk wat zekerheid geven. NIET GEBRUIKEN!

😌
Met zekerheid bedoelde ik dus een test voor mijn test bij cbr als die dus negatief was kon ik naar cbr was die positief dan zou ik die van cbr nog even uit kunnen stellen. Ja niet gebruiken kan ook maar een jointje zorgt dat ik gewoon fijn leven kan hebben met voldoende slaap en minder pijn nachts.

• Like

Jasonwachtmeester

Nee Jason dit was mijn manier om te zeggen: ik geef op. Volgens mij reageerde ik best gezellig en respectvol maar jij bent alleen bezig met wie er drie jaar geleden wel en geen gelijk had haha. Prima heur, maar geen zin in. Fijne jaarwisseling en tot over tien jaar!
Ging me niet omdat ik gelijk zou hebben bij jou dan bij zandman was dat al duidelijk dat ik gelijk had. Wou gewoon weten wat je niet duidelijk vond. Want ik begreep dat niet. Vandaar mijn vraag.

• Like

Jasonwachtmeester

Same! Hoe heb ik dit kunnen missen? @De Zandman totally going strong! :cheerpompom: 🍿

Hou nu eens even op, makker. @De Zandman was er duidelijk op uit om jou te helpen/van informatie te voorzien. Of hij nou gelijk had of niet, triljoen IJstijden geleden, jij was degene die respectloos reageerde vanaf het begin. En je bent er schijnbaar niet veel wijzer op geworden over de jaren heen. Beetje teleurstellend.

Mooi geweest, klaar. Succes met je rijbewijs.
Ja met foutieve informatie en daar wees ik hem op als dat al niet meer mogelijk is en je dat een persoonlijke aanval mag verwachten is wel jammer.

En dat van die 3 jaar is dus omdat ik al 3 jaar niet ingelogd had en zag die berichten ineens staan. In mijn inbox.

Al met al jammer dat het allemaal zo persoonlijk gespeeld moet worden.

ljuv

DF-koningin
Pffffff ik ben hier ook veel te vatbaar voor he😂 Straks heeft @MetalGuy zijn popcorn al op en zijn we nog bezig…

Ging me niet omdat ik gelijk zou hebben bij jou dan bij zandman was dat al duidelijk dat ik gelijk had. Wou gewoon weten wat je niet duidelijk vond. Want ik begreep dat niet. Vandaar mijn vraag.
Ok ik probeer het nog één keer…

Met zekerheid bedoelde ik dus een test voor mijn test bij cbr als die dus negatief was kon ik naar cbr was die positief dan zou ik die van cbr nog even uit kunnen stellen. Ja niet gebruiken kan ook maar een jointje zorgt dat ik gewoon fijn leven kan hebben met voldoende slaap en minder pijn nachts.
Precies dat was dus wat er onduidelijk aan was.
Zodat ze (cbr) niets vinden.
Dit kan namelijk niet met een thuistest. Je kan dat enkel uitsluiten door geen drugs te gebruiken.

Je opningspost en titel impliceerde dat je iets zocht waardoor je niet positief zou kunnen testen bij het cbr. Jij bedoelde dat je zelf eerder zou zien of er wat te vinden was in je urine, VOORDAT je de de urinetest van het cbr zou plaatsvinden. Dat was niet duidelijk. Overigens ben ik daar zelf drie jaar geleden helemaal niet op in gegaan, ik kwam hier voor de gezelligheid.

Laatst bewerkt:

Jasonwachtmeester

Pffffff ik ben hier ook veel te vatbaar voor he😂 Straks heeft @MetalGuy zijn popcorn al op en zijn we nog bezig…

Ok ik probeer het nog één keer…

Precies dat was dus onduidelijk aan was.

Dit kan namelijk niet met een thuistest. Je kan dat enkel uitsluiten door geen drugs te gebruiken.

Je opningspost en titel impliceerde dat je iets zocht waardoor je niet positief zou kunnen testen bij het cbr. Jij bedoelde dat je zelf eerder zou zien of er wat te vinden was in je urine, VOORDAT je de de urinetest van het cbr zou plaatsvinden. Dat was niet duidelijk. Overigens ben ik daar zelf drie jaar geleden helemaal niet op in gegaan, ik kwam hier voor de gezelligheid.
Oké duidelijk. Zo was het dus niet bedoeld maar jammer dat het zo gelezen werd. Fijne jaarwisseling.

Ga ik nu wat anders met mijn leven doen.

• Like
Bovenaan