Cocaine in combinatie met slaappillen?

Bijde zijn eigenlijk een soort van tegenpolen , wat als je deze 2 gaat mixen? voorbeeld 2 gram coke en 5 slaappillen bijv.Wat voor een gevolgen kan dit hebben?

Bal0n

Badass junkie
Ik meen ergens gelezen te hebben dat het combineren van downers en uppers vrij slecht voor je hart is, aangezien deze vannuit 2 verschillende hoeken wordt beïnvloed.

Helaas kan ik het je niet met zekerheid vertellen.

heidrun

Belezen gebruiker
ill_literate zei:
Bijde zijn eigenlijk een soort van tegenpolen , wat als je deze 2 gaat mixen? voorbeeld 2 gram coke en 5 slaappillen bijv.Wat voor een gevolgen kan dit hebben?

waarom zou je dat willen doen?

Ik zeg niet dat ik het ga doen, ben gewoon nieuwschierig wat voor effect het kan hebben. Mischien een betere high ofzo. Of juist heel een hele gevaarlijk.

Drazzic

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat het combineren van downers en uppers vrij slecht voor je hart is, aangezien deze vannuit 2 verschillende hoeken wordt beïnvloed.

Helaas kan ik het je niet met zekerheid vertellen.

Klopt. Is niet echt verstandig en ook beetje nutteloos. Ene kant wil je energie en andere kant wil je rust. Je hart wordt deels opgefokt en verlaagd. Lekkere tegenwerking dus dat dus echt niet goed is.

doopie

Bewuste gebruiker
nee idd dit is echt super slecht voor je hart
had een maatje die pillen had genomen en daarna niet kon slapen en toen slaap pillen nam hierdoor raakte die in coma
dus serieus uitkijken.

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
ik ben een keer 16 uur bewusteloos geweest van de combinatie oxazepam, diazepam (toen ging het nog goed en kon in normaal functioneren)... en wiet.

met slaappillen bedoel je hoogstwsch. benzodiazepines zoals nitrazepam en temazepam om te slapen, ik denk dat het heel gevaarlijk is om die met iedere andere drug dan ook te combineren. ben ook een keer plat gegaan van heroïne + alprazolam.

uitkijken met benzo's, dit zijn een van de krachtigste drugs maar worden vaak onderschat doordat het een medicijn is en zo veiliger lijkt.

andere slaappillen zullen ook wel riskant zijn. ik zou een arts raadplegen hiervoor.

e-Thom

Experimenterende gebruiker
het risico valt nogal mee als je maat weet te houden....een slaappilletje als de coke is uitgewerkt kan geen kwaad...een paar lijntjes met een kalmeerpilletje (een licht en zeker geen slaappil) geeft een heel leuk gevoel
maar 2 gram en 5 slaappillen tegelijkertijd...tja, dan weet je nooit waar je eindigt

Mac...

Badass junkie
Heb zelf ooit één keer een upper en een downer tegelijk gepakt. Een pilletje en een diazepam tegelijk genomen. resultaat: binnen een half uur voelde ik me zo waanzinnig beroerd dat ik op bed ben gaan liggen. Moest overgeven, hartkloppingen waar je U tegen zegt warm, koud, zweten gewoonweg echt beroerd. niet wazig, maar gewoon ziek. dus...
Ik denk dat ik het je maar afraad :grin:

Bal0n

Badass junkie
e-Thom zei:
het risico valt nogal mee als je maat weet te houden....een slaappilletje als de coke is uitgewerkt kan geen kwaad...een paar lijntjes met een kalmeerpilletje (een licht en zeker geen slaappil) geeft een heel leuk gevoel
maar 2 gram en 5 slaappillen tegelijkertijd...tja, dan weet je nooit waar je eindigt

Hartinfarcten en andere aandoeningen die direct van cocaïne gebruik af te leiden zijn komen meestal 2 tot 2,5 uur NA inname voor, dus dat zou ook niet echt een lekker advies zijn :wink:

e-Thom

Experimenterende gebruiker
tja, waarom komen ze erna voor? omdat het lichaam en dan vooral hart en bloeddruk in overdrive gaan (of zijn geweest). een kalmeerpil kan dan wonderen doen

angie123

Bewuste gebruiker
Wij nemen altijd een Diazepammetje (max 2) en dan val je toch wel na een uur of 2 in een onrustige slaap. Zonder stuiter je wel de hele nacht door hoor.

Frisko

Badass junkie
speedsieweepy zei:
jah 500 is wel een beetje heel erg veel, lig je meteen plat voor de komende 24 uur of langer :P
langer denks^^ik zou niet diegene willen zijn die 50 pillen van 10mg afslikt :beer: :grin:

Haze

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Haze zei:
Diazepam is valium die je hersens aanvreet, lekker dan

Nee.

jawel, me pa(die heeft CI, een blaasziekte die het onderlichaam verlamd), nam Diazepam als spierverslapper. Toen kwamen ze er na zoveel jaarachter dat het valium is die je hersens aanvreet, hij heeft er zelfs van moeten afkicken.

Bal0n

Badass junkie
Haze zei:
Bal0n zei:
Haze zei:

Nee.

jawel, me pa(die heeft CI, een blaasziekte die het onderlichaam verlamd), nam Diazepam als spierverslapper. Toen kwamen ze er na zoveel jaarachter dat het valium is die je hersens aanvreet, hij heeft er zelfs van moeten afkicken.

Er zijn geen stoffen die hersenen aanvreten, dat is sowieso al larikoek. Valium, diazepam dus, is een benzodiazepine en heeft net als alle andere benzo's een hoge verslavinspotientieel.

Is niets anders dan verslaving, je hersenen worden niet afgebroken ofzo..

melissa

Wijs gebruiker
een vriend van mij gebruikt ook zoiets(naam komt me bekend voor)
in de eerste instantie slikte hij maar alles weg wat er in zijn moeder der medicijnkastje stond.
maar 1 van deze medicijnen schijnt een beetje t zelfde effect te geven als sos.
in de periode dat hij wou stoppen zag hij er nog weleens uit alsof hij van de kaart was,als ik er wat over zei werd hij kwaad en zei dat t van de medicijnen kwam die hij kreeg om rustig te worden.
schijnbaar zijn die dingen echt zeer verslavend,want zijn broer vertelde me dat hij bij zijn huisarts de boel had verbouwd toen die man geen nieuwe medicijnen meer wou voorschrijfen omdat hij sneller dan de bedoeling was door zijn andere portie heen was :(

oxipan schiet me nu te binnen,klopt dat?

melissa

Wijs gebruiker
eigenlijk vind ik zijn verhaal diep triest.......
ken die jongen al vanaf dat hij nog met ninja turtles speelde,hij was altijd t kleine broertje van.....
tot dat de grotere jongens toen der tijd zo vriendelijk waren om hem(ik geloof op 14 jarigge leeftijd)hun drugs te geven.
vroeger was t zo een lieve jongen,mijn kids waren stapel op hem.
nu is hij een junk,die zelf niet weet dat hij een probleem heeft.
laatst stond hij hier aan de deur met een gestolen autoradio,toen mijn vriend geen interesse had begon hij te smeken of hij aub 1 streep mocht.
ik wil/kan hem niet meer zien,en hij snapt niet waarom.
ik ben ondertussen 6 kennissen verloren aan alcohol en drugs,dan nog te zwijgen van de hoeveelheid die tegenwoordig hun weg weten te vinden naar de drugssoos,en degene die zijn doorgedraaid omdat ze in een slechte trip zijn blijven hangen.
ik vind t allemaal heel lullig,maar van zijn verhaal kan ik soms echt verdrietig worden.

mischien hoort deze toppic niet hier,maar ik wou t heel graag ff kwijt.
mischien om de jonkies onder ons duidelijk te maken dat als de jaren verstrijken je een heleboel ellende mee kan maken met iets wat nu mischien veel plezier verschaft.
oftewel hou je hoofd erbij.

Haze

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Haze zei:
Bal0n zei:
Haze zei:

Nee.

Er zijn geen stoffen die hersenen aanvreten, dat is sowieso al larikoek. Valium, diazepam dus, is een benzodiazepine en heeft net als alle andere benzo's een hoge verslavinspotientieel.

Vraagje: Waarom zegt de dokter dan dat het je in een kasplantje veranders na langdurig gebruik>

Bal0n

Badass junkie
Haze zei:
Bal0n zei:
Omdat benzodiazepines downers zijn?
Omdat hij het waarschijnlijk beter weet als jij, en de mensen van TNO al helemaal

Er stond laatst nog in de krant dat artsen te los om gingen met het voorschrijven van benzo's, en de gevaren onderschat werden. Bovendien hoef je mij niet te geloven hoor, maar als je even verder zoekt dan je neus lang is, vreten benzo's je hersenen helemaal niet aan.

En als je wilt zoek ik zesendertig wetenschappelijk verantwoorde abstracten op voor je.

Haze

Bewuste gebruiker
Die laatste zegt dit:

Cognitive impairment, memory loss and pseudo dementia.

Dat lijkt me toch iets wat blijvend is niet, als je zoiets doorzet(pseudo dementie) Dan gebeurt er toch iets met je hersenen, ofniet?

Hoe vaak is het trouwens wel niet voorgekomen dat artsen lang een middel uitschrijven dat naderhand pas(na 20 - 30 jaar) gevaarlijkt blijkt te zijn?

angie123

Bewuste gebruiker
Het zijn Diazepammetjes van 10 mg!!! Sorry ik had ze verwisseld met Paracetamol. :rolleyes: Ben toch nog helemaal helder hoo :) r

Bal0n

Badass junkie
Haze zei:
Die laatste zegt dit:

Cognitive impairment, memory loss and pseudo dementia.

Dat lijkt me toch iets wat blijvend is niet, als je zoiets doorzet(pseudo dementie) Dan gebeurt er toch iets met je hersenen, ofniet?

Hoe vaak is het trouwens wel niet voorgekomen dat artsen lang een middel uitschrijven dat naderhand pas(na 20 - 30 jaar) gevaarlijkt blijkt te zijn?

Ja, bij het doorgaan ervan idd. Maar na stoppen verdwijnen alle bijwerkingen.

EDIT: maar we wijken af, het ging erom dat het volgens jou de hersenen aanvrat. En dat is sowieso niet zo.

Jeller

Badass junkie
DarkScope zei:
wat als je xtc en wiet samendoet, is tog ook upper en downer?
wiet is geen downer hoor.. het verdooft wle een beetje maar per deinitie is het een hallucinogeen.. wiet heeft ook geen (gevaarlijke) werking op het hart

Jezus

Newbie

Lol jawel je wordt gat achterlijk van valium, dus uw hersenen worden wel degelijk aangetast bij regelmatig gebruik hiervan

Bovenaan