coke in water voor zuiverheid

drama

Newbie
een vriend van me die in colombia heeft gewoond vertelde me dat als je een klein puntje van de gekochte coke van dealer in een glas water dropt, dan zie je de kwaliteit. de versnijdingsprodukten vallen direct naar beneden en de cocaine blijft even drijven en lost op na tijdje op oppervlakte. is dit waar?

cunt

Wijs gebruiker
heb er wel is over gehoord dat je dan zoveel "streeps" coke hebt ofzo .. maar of het echt werkt en een betrouwbaar beeld geeft van je shit vraag ik me af..?

drama

Newbie
heb geprobeerd.. je ziet een deel van de witte poeder meteen naar beneden zakken en een beetje blijft drijven en lost olie-achtig op. grotendeels troep in die van mij volgens mij want mijn longen brandden hevig na een snuif. er viel meer naar beneden in het glas dan dat er bleef drijven

cunt

Wijs gebruiker
drama zei:
heb geprobeerd.. je ziet een deel van de witte poeder meteen naar beneden zakken en een beetje blijft drijven en lost olie-achtig op. grotendeels troep in die van mij volgens mij want mijn longen brandden hevig na een snuif. er viel meer naar beneden in het glas dan dat er bleef drijven
als het systeem werkt dan klopt het ja, maar ik kan je niet vertellen of dat zo is.

Bal0n

Badass junkie
Whereas cocaine hydrochloride is extremely soluble in water, cocaine base is insoluble in water and is therefore not suitable for drinking, snorting or injecting.

Pure cocaïne zou dus onmiddelijk oplossen in water. Het lijkt me een fabeltje :).

drama

Newbie
je ziet het ook na paar seconden olieachtig worden en uitspreiden over oppervlak. lost dus op. probeer het maar eens. niet teveel natuurlijk .. hehe

cunt

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
Whereas cocaine hydrochloride is extremely soluble in water, cocaine base is insoluble in water and is therefore not suitable for drinking, snorting or injecting.

Pure cocaïne zou dus onmiddelijk oplossen in water. Het lijkt me een fabeltje :).
er staat cocaine base .. ?
gaat het dan niet over base coke?

melissa

Wijs gebruiker
inderdaad lost t vettig(olieachtig) op,want als je goeie coke hebt is hij ook vrij vettig.
laatst kregen we hier een nieuwe lading,en volgens leverancier(erg betrouwbaar)extreem goeie kwaliteit.
toen we pakketjes gingen maken(van gewoon papier)konden we weer helemaal overnieuw beginnen,t papier was totaal doordrenkt van t vet(tikkeltje overdreven,mrah).
we hebben dus snow sealtjes moeten halen.
en dit was 2 weken geleden,ik heb hem zelf ook "geproefd" en idd hij was superrrrrrrrrrrrrrr.

Bal0n

Badass junkie
melissa zei:
inderdaad lost t vettig(olieachtig) op,want als je goeie coke hebt is hij ook vrij vettig.
laatst kregen we hier een nieuwe lading,en volgens leverancier(erg betrouwbaar)extreem goeie kwaliteit.
toen we pakketjes gingen maken(van gewoon papier)konden we weer helemaal overnieuw beginnen,t papier was totaal doordrenkt van t vet(tikkeltje overdreven,mrah).
we hebben dus snow sealtjes moeten halen.
en dit was 2 weken geleden,ik heb hem zelf ook "geproefd" en idd hij was superrrrrrrrrrrrrrr.

Leuk uitgelegd, maar vet lost niet op in water :P

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Het ligt er toch ook maar net aan met wat voor stoffen de coke versneden is. Als het oplosbare stoffen zijn.. ja dan lost het op. Zijn het stoffen die niet oplossen in water... ja dan bezinkt het...
Ik heb me er niet in verdiept, maar dit lijkt me nogal voor de hand liggend.

melissa

Wijs gebruiker
Leuk uitgelegd, maar vet lost niet op in water :P

maar het blijft wel drijven!!!!!!!!! :wink: :wink: :wink:
laten we ff voorop stellen dat ik de kwaliteit niet in t water test.
maar weet dat t een absoluut feit is dat goeie kwaliteit vettig is. :P
geen gesmoes over brok,kristallen,en andere chemische bagger.
ik wil nog wat zeggen maar ik zwijg............

Bal0n

Badass junkie
Nee, juist niet. Dat leg ik net uit :P.

Cocaïne HCl lost op in water, en blijft er dus niet op drijven :).

melissa

Wijs gebruiker
okay zit ik ernaast :flushed: (wat dat feit betreft)ik zei ook al ik zou mijn sosa nooit zo testen(dan ken ik een betere manier).
begreep van drama dat de rotzooi zakte,en wat er over bleef bleef drijfen.
maak ik al snel de link olieachtig,okay dat zou kunnen.
maar als ik t goed begrijp lost uiteindelijk alles op???????
ik blijf helaas wel bij mijn standpunt,goeie kakkie is vettig(in papier) :P
kus erover,mr wijsneus :P :P :P

melissa

Wijs gebruiker
mijn mannetje vroeg of ik niks beters te doen had,dan chemicus spelen :smilingimp:
hij wou er niet aan mee werken,flauw he :wink:

Jeller

Badass junkie
Bal0n zei:

awel dan ist toch nog vrij betrouwbaar denk ik?

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Mijn interesse was gewekt en had toevallig nog wat liggen wat echt goed zou moeten zijn. en het was ook goed naar mijn idee :grin:

maar ik gooide dus een puntje in het water en bijna alles bleeg drijven. enkele kleine stukjes zonken naar de bodem (misschien waren deze niet fijn genoeg en daarom te zwaar ? )

het is wel beste om alles letterlijk zo klein mogelijk te maken zodat alle stoffen zijn gescheiden of zo goed mogelijk in ieder gevall..

want het kan best zijn dat er coke in die ''minibrokjes'' zaten alleen de mengstoffen zijn zwaarder dus die trekken het mee na de bodem..

Bovenaan