• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Colombiaanse paddo's, hele portie

buzzy

Badass junkie
Ik en Y hadden gister om 13:00 met R en S afgesproken bij de potten, dat is een mooi stukje natuur buiten sneek. We zagen een mooie uitkijktoren en we dachten daar gaan we de stoeltjes lekker opsmikkelen, zo gezegd zo gedaan:

Ik en R hadden allebei een hele portie, Y en S allebei een halve portie. Ik begon me al wat vreemd te voelen en de rest ook dus dat einigde in een slappe lach van 5 minuten.
Toen we weer van de toren afgingen liepen we het park in, richting een bankje. Eenmaal aangekomen bij dat bankje waren we al aardig op weg en R stond erop dat we eerst eerlijk over de indeling van het bankje overlegden :P Nou iedereen had een plekje uitgezocht en we gingen zitten. Ik keek wat naar mijn handen en ik zag allemaal glinsteringetjesen langzaam maar zeker begonnen er zich ook patronen te vormen over mijn hele hand. Ik keek links naar R en bij hem op zijn wangen zag ik ook allerlei vormen en patronen.

Ineens kwam de zon er volop bij en het gras was zó intens groen en de lucht zó ontzettend blauw :mrgreen: Alles zag er heel erg helder uit en verschrikkelijk scherp. We zaten aan de rand van een groot meer en alle golven waren omstreept net als een tekening zeg maar, en in de bomen aan de overkant vormden zicht honderden gezichten en handen die met de wind meebewogen.

We hadden afgesproken we maken een rondje om het meer, dus dat deden we. We liepen verder over een schelpenpad en van elke schelp kon ik het grootste detail zien, elk scheurtje en elk kleurverschil :sunglasses: Bij het volgende bankje aangekomen waarop we na goed overleg een plekje uitzochten gingen we zitten, er kwam net een bejaard stel aanlopen terwijl we allemaal al knetterhard gingen, vooral R. Dus dat bejaarde stel liep voorbij, en we waren allemaal stil in onszelf bezig en opeens hoorde je R op het moment dat die 2 voorbij liepen: PADDO'S! Hij zei tsja dan hoeven ze het zich ook niet af te vragen he jongens :) Toen maar een jointje opgestoken dat was echt heerlijk :hearteyes: Toen hij op was voelde elke ademhaling toen als een dikke energiestoot :mrgreen:

Het was alweer 18:30 (time flies when you're having fun) toen we weer richting de fietsen gingen, eenmaal aangekomen moesten we eerst weer opnieuw leren fietsen, zo leek het wel :openmouth: Als ik stuurde leek het wel of dat hele wiel als een slap stuk rubber alle kanten opzwabberde :beer: Of als ik naar mijn stuur keek leek het niet eens meer op een stuur maar meer op een misvormd gewei :P Dus dat fietsen moest maar even wachten, R ging erbij zitten en hij zei: Volgens mij zijn dit best wel harde paddo's op zich en we lagen weer in een deuk voor 5 minuten :wave:

Het voelde trouwens ook heel vreemd om je eigen huid te voelen, heel glad en onecht voelde het. Nou toen hebben we het er toch maar op gewaagd de drukke stad in te fietsen, en dat ging ook allemaal maar net goed qua rode stoplichten waarvan ik geen idee had waar ze voor dienden :P Toen maar lekker de shop ingedoken, daar was het echt zo relaxt en mooi, vooral al die muurschilderingen en warme kleuren :hearteyes: Daar hebben we nog lekker 2 jointjes gerookt daarna gingen we allemaal naar huis. Jammergenoeg sta ik niet veel op de foto's omdat ik meestal de foto's nam, maar R had ook een camera mee daar krijg ik waarschijnlijk ook nog foto's van :)

Ik vond het allemaal goed geslaagd en ik ga het zeker nog een keer doen, ik heb nog zoveel meer gezien alleen dat word teveel om te schrijven :smoke:

Hier nog wat extra fotootjes:

Ik met mn portie :sunglasses:

Y met zn portie :sunglasses:

En R niet te vergeten :)

En de bomen (een beetje bewerkt hoe ik ze zag)

Onze mooie triptoren nog een keer :mrgreen:

Hier hebben we best wat tijd doorgebracht :smoke:

Buzzy ! :openmouth:

Onze 'oase' :)

WTF vliegt daar :P

De jeugd van tegenwoordig

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Blij te horen dat het goed bevallen is. Erg leuk die foto's :)

Vond je de heftigheid nou meevallen of ben je wel even van je stuk gebracht door deze ervaring?

Brasco

Experimenterende gebruiker
Vette foto's, maar waarom hebben jullie niet van die grappige Kikkerogen :grin: of hebben jullie de foto's nuchter gemaakt ?

Eyezblack

Belezen gebruiker
Klinkt als een zeer leuke trip :grin: Leuke foto's ook moet ik eigenlijk ook een keer doen, maar het liefst trip ik s'avonds dan hallucineer ik meer en heeft alles ook een meer mysterieuze sfeer. Maar ik ga die colombiaanse zeker eens proberen! Was er nog iets aparts aan deze paddo's, iets anders dan mexicaanse/hawaiiaanse?

:wave:

Bovenaan