ik blow quasi elke dag, door de week is dit wel maar 1 jointje, doorheen de hele avond. Maar bij het uitgaan trek ik me er niets van aan, je kan er geld op zette dat ik ervoor heb geblowd, en erna zal blowen, en tijdens komt het wel eens voor. Ik merkte wel op nadat ik een paar weekjes niet had geblowt dat dit even net iets TE heftig was, en onfijn.
Ook maak ik het zeer geregeld mee dat vrienden (die veel hebben gedronken, maar waar je nog niet aan ziet dat ze zat zijn) die met me mee willen blowen en 20 minuutjes later misselijk zijn en alles onderkotsen.
Dus ik zou zeggen, experimenteer eens voorzichtig, als je het zwaar gewend bent en je tolerantie omhoog is zal het geen probleem zijn, maar onderschat het niet, het kan elkaar plots hard versterken.
Wel is het in m'n stonervriendengroep (de "ik blow meerdere keren per week tot elke dag groep") wel bekend om "pintje-toetje" (pilsje-jointje) te doen. Waar je na het blowen van een jointje een pintje drinkt en er wel lekker actief en in feeststemming kan komen, maar er word dan wel vooral door de avond gewoon geblowd.