Concerta 54mg capsule slopen

Ziek

Experimenterende gebruiker
Weet iemand goede methode om Concerta capsules kapot te maken/werkzame stof eruit te halen?

Bijt ze nu vaak met mn tanden aan puin dat moet beter kunnen maar hoe?

BrieMetDeBril

Badass junkie
Zachtjes pletten met een vlak voorwerp, klein beetje draaien.
Zorg ervoor dat je ook wat stevigs pakt wat een stoot kan hebben.

Capsules kun je ook eenvoudig opendraaien?

Ziek

Zachtjes pletten met een vlak voorwerp, klein beetje draaien.
Zorg ervoor dat je ook wat stevigs pakt wat een stoot kan hebben.

Capsules kun je ook eenvoudig opendraaien?
Hey zijn geen capsules die je open en dicht kan doen zijn speciaal voor gereguleerde afgifte. Ze zijn ontzettend hard en taai als je ze kapot kauwt in ieder geval. Laatst wel een met n kniptang kapot gemaakt maar t liefst wil ik gewoon die methylfenidaat eruit halen

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik heb heel lang geleden zo een als deze in de link gekocht bij onze apotheek en die crush echt alles. Wel kost het soms wat kracht..

.IMG_6713.jpeg

Ziek

Ik heb heel lang geleden zo een als deze in de link gekocht bij onze apotheek en die crush echt alles. Wel kost het soms wat kracht..

.Bekijk bijlage 71181
Denk toch dat ie de capsules niet aan kan

.Bekijk bijlage 71181
Stel het werkt zit je met zelfde probleem als met de kniptang. Veel troep weinig van de werkzame waar je iets mee kan . Maar denk dat ie deze capsules sowieso niet aan kan

ljuv

DF-koningin
Laatst wel een met n kniptang kapot gemaakt maar t liefst wil ik gewoon die methylfenidaat eruit halen
Stel het werkt zit je met zelfde probleem als met de kniptang. Veel troep weinig van de werkzame waar je iets mee kan .
Okay Mr. White😂

Je moet wel substantiële scheikundige kennis, kunnen en materialen hebben om dat te laten slagen. Maar gebruik het spul gewoon waar t voor bedoeld is joh, voor plezier hebben we andere zooi. Stuk minder bindmiddelen in je keelgat.

OtherShore

Badass junkie
Het is best tricky, want Concerta bestaat uit meerdere laagjes. Je hebt een heel dun omhulsel, maar daaronder zit methylfenidaat. Dus je schraapt het buitenste laagje eraf met een aardappelschilmesje (echt alleen dat hele dunne buitenste laagje) en dan zit daaronder al methylfenidaat, wit van kleur. Dus dat schraap je ervan af en bewaar je. Daaronder zit weer een soort capsuleachtige vorm. Het is geen capsule en de methylfenidaat ga je er waarschijnlijk toch niet uitkrijgen. Dus daar geef je gewoon met geweld een harde klap op, zodat je het mechanisme kapotmaakt en de methylfenidaat in één keer vrij kan komen.

Het laagje om de capsule kun je snuiven, mocht je dat willen. De nu beurse capsule leg je onder je tong.

Het is even geleden, maar volgens mij moest het zo. Ouwe junken tips 😅

Bovenaan