Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Bal0n zei:Alweer? 2 dagen geleden was je laatste trip?
spacekonijn zei:hehe veel plezier
vriend van me had 2 dagen voor die trip van donderdag ook nog 3 microdots genomen of 4 zelfs , en hij ging dit keer weer flink hard.
dus met de tolerantie valt het opzich wel mee denk ik , denk dat het wel moet lukken![]()
kaalkopje zei:bij mij moet er wel 2 weken tussenzitten
Bal0n zei:Ja, maar of de geest al klaar was met zn vorige trip?

Psychonaut1976 zei:Bal0n zei:Alweer? 2 dagen geleden was je laatste trip?
Wist je dat ik vanavond weer ga trippen,en dat de meeste denken dat de tolerantie van psilocybe mij parten gaat spelen en dus denken dat er niet getript gaat worden.
Wist je dat dat dus niet zo is,alleen met paddos alleen.
De truffels bevatten namelijk ook ander alkoloiden die de psilocybe toch hun werk laten doen.
Wist je dat ik daarom een portie truffels en paddos tegelijk ga nemen vanavond.
Gne gne
[/quote]Psychonaut1976 zei:Ehm nee, wat zit er in Psilocybe tampanensis nog meer dan? Volgens mij Psilocybian Mushrooms of the World boekje namelijk niets?
Zijn ook geen tampanensis maar mexicana deze zijn zwaarder dan de tampanensis....Niet altijd boekjes geloven ook..alhoewel ik ook ...gelezen heb op de site...check de site van de sjamaan,daar geven ze ook al aan dat er waarschijnlijk nog andere alkoiliden inzitten in de mexicana...en ik geloof ze want maakte het zelf mee he....
melissa zei:is gij al van deze wereld???????![]()
ik ben blij dat ik weer terug ben![]()
Psychonaut1976 zei:melissa zei:is gij al van deze wereld???????![]()
ik ben blij dat ik weer terug ben![]()
Ja begint al te komen...
Psychonaut1976 zei:Mexicana is cubensis, en zijn geen truffels maar gewoone paddenstoelen.
Gata nog alleen de kriebels komen nu op en het wordt wat warmpjes...al..[/quote]Psychonaut1976 zei:ben je dan nog bij.....
ik bedoel is typen nog mogelijk....
ik had t giteren maar moeilijk hoor :P
en dan hebben we t nog wel over oppep drugs,ik was gisteren wat te opgepept.
![]()
![]()

Psychonaut1976 zei:Morele steunzolen hahwhaha
Bal0n zei:Psychonaut1976 zei:Ehm nee, wat zit er in Psilocybe tampanensis nog meer dan? Volgens mij Psilocybian Mushrooms of the World boekje namelijk niets?
Zijn ook geen tampanensis maar mexicana deze zijn zwaarder dan de tampanensis....Niet altijd boekjes geloven ook..alhoewel ik ook ...gelezen heb op de site...check de site van de sjamaan,daar geven ze ook al aan dat er waarschijnlijk nog andere alkoiliden inzitten in de mexicana...en ik geloof ze want maakte het zelf mee he....
Psychonaut1976 zei:Niet altijd labels geloven![]()

kaalkopje zei:ik ben nu mijn portie aan het wegkauwen![]()