Rodge
Belezen gebruiker
Nee, de testosteron zit ik voor de rest van mijn leven aan vast. Maar dat was/ is een bewuste keuze geweest in overleg met mijn huisarts en endocrinoloog.Ga je ook stoppen met annies? (AAS)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nee, de testosteron zit ik voor de rest van mijn leven aan vast. Maar dat was/ is een bewuste keuze geweest in overleg met mijn huisarts en endocrinoloog.Ga je ook stoppen met annies? (AAS)
Dankjewel voor je reactie. Het is idd fijn om even uit de kliniek te zijn.Wandelen is zeker heel goed. Niet alleen voor de stofjes maar ook om uit de kliniek te zijn.
Het slechte slapen gaat vaak pas weg een week of wat langer als je helemaal bent afgekickt.
Waarschijnlijk weet je wel dat er een dopamine release is bij het uitwerken en die release maakt je actief, helder en wakker.
Ook dat moet zich herstellen. Ik hoop dat je snel van de xyrem en diazepam af bent. En baclofen toch word gestart.
Succes daar in de kliniek! Vandaag schijnt het zonnetje speciaal voor jouIk probeer 2 X per dag een wandeling te maken
Fijn te lezen en het zonnetje schijnt inderdaad goed vandaag.Dankjewel voor je reactie. Het is idd fijn om even uit de kliniek te zijn.
De xyrem zit ik vandaag op 3,5ml.
Baclofen hadden ze een aantal weken geleden al gestart. 4 X daags 30mg. En dan ook nog steeds op 110mg diazepam.
Ik probeer 2 X per dag een wandeling te maken, 1 spiergroep per dag (licht) te trainen in de fitness en in het begin van de avond een half uurtje op de hometrainer.
Het is zowel goed voor me, als tijdverdrijf.
Ik wilde thuis in 2 tot 3 dagen afkicken van de ghb met behulp van phenibut en diazepam (die ik toch al voorgeschreven kreeg,80mg,) en in de avond een fles wijn.Fijn te lezen en het zonnetje schijnt inderdaad goed vandaag.
Ik moest wel even flink fronzen toen ik las dat de arts xyrem gebruikt én baclofen bij jou.
3,5 ml en 4 x 30 mg is niet niks. Ik heb hier nooit van gehoord. Het is in een kliniek zelfs verboden. Omdat baclofen en xyrem een overdosis kan veroorzaken.
Nu, dat is niet gebeurd bij jou. Maar de kracht van baclofen zit hem erin dat het de xyrem/ghb vervangt. Ik vraag me af hoe snel ze willen stoppen met de xyrem en of ze dan de baclofen gaan verhogen. Is er een plan voor de medicatie?
Ik wil je uiteraard geen zorgen aanjagen, maar als de xyrem stopt en je lichaam is al gewend aan 120mg baclofen en 110 mg diazepam. Zie ik wel 2 problemen aankomen. Dit hoeft niet, maar als de diazepam zo hoog blijft krijg je bij de afbouw ook ontwenning.
Daarnaast verliest het de baclofen mogelijk zijn functie zoals ik al schreef om de ontwenning ghb/xyrem op te vangen.
Maar zo te lezen gaat het goed, het is jammer dat er landelijk nog steeds geen eenduidige aanpak is met afbouwen van baclofen.
Het avondeten is prima, maar het is de afgelopen dagen het ontbijt en lunch waar geen beleg voor is (of je moet van cervelaatworst houden, dat hebben ze in overvloed), geen yoghurt, (karne)melk en normaal staat er altijd een fruitschaal die als het nodig is aangevuld werd. Na het eten kon je altijd een bakje vla krijgen, maar al deze dingen zijn op. Nu gooien ze het op de huismeester die deze week met vakantie is. Dat kan en mag natuurlijk ook, maar dan laat je iemand anders die taak toch overnemen. Er zitten hier mensen die enorm zijn afgevallen en slecht en ongezond gegeten hebben voordat ze hier binnenkwamen, ik vind het echt schandalig.Wat fijn dat het goed gaat, al naar 3ml! Het is ook goed om een ritme te hebben per dag! Wel echt mega slecht dat het eten niet gezond is! Juist in detox moet je gezond eten. Je vrouw komt 1x per week langs? Zou zijn geen fruit of gezonde dingen mee kunne brengen? Goed bezig en succes!
Noot:. Achterliggende problemen, trauma's, kortom rottigheid, dat zijn zaken die zijn voorbij.Sinds gisteravond 23:00 klaar met de xyrem en werd in de nacht niet meer gewekt, evengoed een onrustige nacht gehad...helaas.
Afgelopen donderdag het laatste intake gesprek gehad met de psychiater van Castle Craig, maar dat gaat hem niet worden voor mij. Zowel ik als mijn vrouw hadden er geen goed gevoel bij. En daarbij is het ook niet 12 weken zoals constant gezegd werd maar 10 weken. Maar het komt er op neer dat ze niet, zoals ze eerder vertelde, naar de achterliggende problemen en trauma's gekeken wordt maar zich richten op vooral de toekomst en in het speciaal draait het allemaal om het 12 stappen programma.
Terwijl ik juist dubbele diagnostiek en cognitieve gedragstherapie nodig heb, door alles wat ik heb meegemaakt, gezien, gehoord, moest doen en gedaan heb. Eerst moeten die angels eruit.
Daar bovenop (waar ik al bang voor was) is mijn vrouw donderdagmiddag volledig ingestort. Gisterochtend is ze bij de huisarts geweest en ze heeft een zware burn-out.
Alles bij elkaar, 1 grote kutzooi.
Ook @De ZandmanIk sluit me volledig bij @De Zandman aan. En ik wil daarvan toevoegen: je zal echt eerst je verslaving aan moeten pakken voordat je aan andere problemen kan werken.
In heel veel 12-stappen klinieken wordt er allerlei therapie gedaan. CGT, DBT, schematherapie etc. Dus waarschijnlijk loop je dat niet mis. 10 weken is ook een ruime tijd. Ik heb 'maar' 6 weken intern gezeten in het buitenland. Wel gevolgd door nog een 12 weken ambulant traject. Maar dat heb ik ook pas besloten in de kliniek.
Na je verslavingszorg kan je altijd nog specifieke traumatherapie doen. En een diagnose stelling om daar eventueel verder iets mee te doen.
Eerst verslaving, dan pas de rest. De kans op terugval tijdens je andere trajecten is anders groot. En therapie doen in actief gebruik, is waardeloos.
Ook goed om te weten. Ik zou het even terug moeten zoeken, maar niet gek lang geleden is hier een studie over gepubliceerd: een klinische opname gevolgd door actief met de 12-stappen aan de slag te gaan. Geeft ongeveer een kans van 2/3 op langdurig succes. Dat is de hoogste score in statistieken ooit qua verslavingszorg.
Zijn er dingen die je afschrikken of waar je weerstand naar hebt in het 12-stappen programma?
Is even geleden dat ik een update geplaatst heb.
Maar ik zit nog in mijn diazepam afbouw, vandaag op 50mg.
Castle Craig gaat niet door, aangezien ik niet door de douane kom ivm openstaande boetes, en ik heb te horen gekregen dat ik nog 2 weken moet gaan zitten ivm rijden zonder geldig rijbewijs waarvoor ik een anderhalf jaar geleden gepakt ben.
Verder speelt er in de thuissituatie zich ook een hoop af wat mij veel stress geeft, maar ik heb de hele opname nog niet 1 trek moment gehad...die baclofen doet wat dat betreft wonderen.
Onzeker zelfbeeld plus verslaving, meer is beter en daarnaast 250 test is niks met zijn verleden.Ik pm je even waarom je op 250test zit. Teveel hormoontjes met mentale stress is 2vliegen in 1klap
Meer is niet altijd beter😂Onzeker zelfbeeld plus verslaving, meer is beter en daarnaast 250 test is niks met zijn verleden.
Meer is niet altijd beter😂
zolang je niet meer een massa monster bent en niks meer te onderhouden hebt kwa bodybuilding is 250mg pw gwn veel te veel. 125-150 is prima voor cruise/trt. maar als je bloedwaardes er prima opstaan dan is het prima. ik cruise ook gewoon op 250mg test maar dat heeft temaken met mijn massa etc ik cruisde 2jaar geleden gewoon op 125💁250mg test is prima voor mij, dat gebruikte ik ook voordat ik niet meer aan bodybuilding kon doen ivm met mijn toen 9 jaar durende ghb verslaving. Ik merk met 1 test in de week dat mijn bloedwaardes niet teveel schommelen wat heel kut is als je de normale dosering van 2-3 weken aanhoud...dan als je 2 weken aanhoud (bij 3 helemaal) merk je gewoon dat je humeur steeds meer op en neer gaat en dat allemaal omdat de zorgverzekeringen hier in Nederland geen goedkeuring willen geven voor test cypionate...en vraag me niet waarom want ik heb geen idee want hij is nog goedkoper ook als de sustanon (zitten 4 esters in en bij de cyp maar 1 ester die net iets langer werkt als de langst werkende in de sus. Zoals @Brakka Mang zei: meer is niet altijd beter maar ik heb het gewoon om medische redenen nodig en heeft niks met een onzeker zelfbeeld of mijn verslavingsverleden te maken, en het ook niks met mijn hogere doseringen (3500mg max roids +2 peptides p/w) kuren roids gebruik te maken tussen het cruisen in)
liefst prik ik maandelijks mijn bloed maar ik zit nu op 1x per 2maanden dus 6x perjaar. ja jammer moet het uit me eigen zak tikken@Blauweaap toen ik dat deed liet ik wel elke 3 maanden mijn bloedwaardes controleren op o.a. lever, nier, testosteron vrij en totaal, estradiol, psa. En dan liet ik IGF-1 waardes en 2 × per jaar een hartfilmpje en conditietest, in het ziekenhuis controleren.Daarmee maak je het niet compleet veilig maar wel enigszins verantwoord.