Dag erna nog steeds niet kunnen plassen

yellow2020

Belezen gebruiker
Gisteren heb ik mdma genomen. Redelijk wat. Ik kan nu nog steeds bijna niet plassen. Komt dit vaker voor? Ga ik nu dood?

SirErick

Wijs gebruiker
yellow2020 zei:
Gisteren heb ik mdma genomen. Redelijk wat. Ik kan nu nog steeds bijna niet plassen. Komt dit vaker voor? Ga ik nu dood?
Ja, dat komt vaker voor. Nee, je gaat niet dood.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Ja, dit kan voorkomen. Bij iedereen werkt MDMA anders uit. De één zal een dag niet kunnen zeiken, de ander urineert rustig tussen het gebruiken door. En nee, je gaat niet dood, dit is slechts een tijdelijke situatie.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Wat is redelijk wat of ben je daar niet bewust van?? En nee je gaat zeker niet dood, de 1ne kan 2 dagen niet schijten de ander niet plassen :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Als je er echt last van hebt, kun je één of twee biertjes drinken. Je kunt niet plassen omdat XTC het ADH hormoon stimuleert, alcohol remt de aanmaak van ADH waardoor je dus tijdens een avondje drinken vaak naar de wc moet.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Ja als je bier überhaupt nog weg krijgt... Als ik aan de schijven zit is het laatste waar ik aan moet denken bier, dat krijg ik echt niet meer door mn keel

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
MusicIsLife zei:
Ja als je bier überhaupt nog weg krijgt... Als ik aan de schijven zit is het laatste waar ik aan moet denken bier, dat krijg ik echt niet meer door mn keel

Ik ook, maar het ging over de volgende dag :wink:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
MusicIsLife zei:

:tearsofjoy: Dat was jij, die toch makkelijk 10 biertjes achterover gooit op een avond ? Moet aardig lukken met een snoepje op toch ? :grin:

OT: Idd bier helpt wel..

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Tekzor668 zei:
Dat was jij, die toch makkelijk 10 biertjes achterover gooit op een avond ? Moet aardig lukken met een snoepje op toch ?

Wanneer heb ik dat gezegd dan? Maar, ja, 10 biertjes op een avond gaat makkelijk, alleen niet meer met een pilletje op. Dan is een half biertje al een hele prestatie :tongueout:

transformated

Badass junkie
Biertje gaat er ook altijd goed in wanneer xtc op heb. De dag erna moet ik wel lekker kakken op het wc, altijd als ik xtc gebruik heb ik dit.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Bovenaan