Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja, dit kan voorkomen. Bij iedereen werkt MDMA anders uit. De één zal een dag niet kunnen zeiken, de ander urineert rustig tussen het gebruiken door. En nee, je gaat niet dood, dit is slechts een tijdelijke situatie.
Als je er echt last van hebt, kun je één of twee biertjes drinken. Je kunt niet plassen omdat XTC het ADH hormoon stimuleert, alcohol remt de aanmaak van ADH waardoor je dus tijdens een avondje drinken vaak naar de wc moet.
Ja als je bier überhaupt nog weg krijgt... Als ik aan de schijven zit is het laatste waar ik aan moet denken bier, dat krijg ik echt niet meer door mn keel
Ja als je bier überhaupt nog weg krijgt... Als ik aan de schijven zit is het laatste waar ik aan moet denken bier, dat krijg ik echt niet meer door mn keel
Wanneer heb ik dat gezegd dan? Maar, ja, 10 biertjes op een avond gaat makkelijk, alleen niet meer met een pilletje op. Dan is een half biertje al een hele prestatie
Wanneer heb ik dat gezegd dan? Maar, ja, 10 biertjes op een avond gaat makkelijk, alleen niet meer met een pilletje op. Dan is een half biertje al een hele prestatie
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.