Mooi bed man😘Bekijk bijlage 8548
Men bedje 😂
Bekijk bijlage 8548
Men bedje 😂
Hier zitten ook zware gevallen , zo ligen er 3 constant vast hier in dat bed (alcohol en heroïne..).Is dit verslavingszorg of een psychiatrische inrichting? Maat dat bed WTF
Misschien gaan ze van uit dat je ook echt zelf wilt afkicken. Waarom zou je dan drugs meenemen?Fucking kut man.
Bed ligt voor geen meter met die sm dingen er aan.
Snikheet en geen ventilator.
Alles is afgenomen , ik moest zelfs men neusspray afgeven.
Kan niet meer gaan roken vanaf 12 uur.
Gelukkig heb ik men vape pennetje bij , die mocro had nog weed kunnen scoren van iemand , was nog slechter dan buitenkweek.
Als ik hier ben enkel en alleen om me om te zetten naar valium en ivm met epileptische aanvallen , kunnen ze me beter een zetpil valium voorschrijven en me thuis gewoon via de ashton methode laten afkicken.
Lijkt me 10x comfortabeler dan hier.
En hier is ook 0 inspectie kwa drugs.
Had makkelijk weed , benzo's en disso's mee binnen kunnen krijgen.
Ze hebben zelfs men portefeuille niet gecontroleerd , der zit zelfs nog een lat valium in (wat er altijd in zit trouwens..)
Word een kutnacht.
Wat muziek in de oren dan maar..
Omdat niet iedereen hier vrijwillig is , en ik vind dan toch wel dat iedereen gecontroleerd moet worden ?Misschien gaan ze van uit dat je ook echt zelf wilt afkicken. Waarom zou je dan drugs meenemen?
Hoop dat je nog wat slaap kan pakken.Kan je direct al updaten dat ik niet geslapen heb 😠
Omdat niet iedereen hier vrijwillig is , en ik vind dan toch wel dat iedereen gecontroleerd moet worden ?
Men bagage is wel gecontroleerd.
Ben opgevreten door de muggen (stick bij en bakje steekt in.)
Heb honger als een paard maar de keuken gaat maar om 8 uur ope ik eet thuis om 5 uur sochtens normaal al , en het is nu niet echt een uur om al een zak pickels chips open te trekken 😅😂
Moet wel zeggen dat de valium de flualpra goed opvangt op de moment.
Had gisteren trouwens een foutje getypt , ik krijg 4x10mg p/d en geen 3x30 😅.
Kzou wel een moord begaan om eens met men neusspraytje in men neus te spuiten , dus idd mss maar goed dat die sm dingen aan men bed hangen.
Ben benieuwd wat vandaag brengt..
Neih , blijf wakker.Hoop dat je nog wat slaap kan pakken.
Hier zitten ook zware gevallen , zo ligen er 3 constant vast hier in dat bed (alcohol en heroïne..).
Ik ben hier 3 dagen ter observatie omdat ze nu de flualprazolam omgezet hebben naar diazepam en dat kan epileptische aanvallen uitlokken.
Dan ga ik naar een gewoon dagcentrum.
Ja man ik ook.Snap dat dat bed dan wel nodig is maar alsnog wel heftig om te zien.
hoop dat de 3 dagen ondanks dat je vannacht geen oog hebt dicht gedaan ze snel voorbij zullen zijn zodat je straks wel een bed met meer comfortabel er bij kan liggen.
Ja man ik ook.
Blijkbaar (had net gevraagd of die dingen er niet af konden) is het verplicht , en zeker voor mij omdat ik die aanvallen kan krijgen.
Ik zit hier voor men benzo's thats it , maar mocht zelfs men neusspray niet houden gisteren.
Daarnet vroeg ik of ik effe mocht sprayen en de verpleegster gaf me gewoon men spray en mocht hem mee nemen , ben ik ook al enorm blij voor.
Niet blowen voor ik ga slapen gaat me wel goed af en ben minder suf dan anders sochtens.
Ineens kappen met blowen nu ik hier toch ben.
Net men valium gekregen en men chechup.
Alles was goed , had ik niet verwacht ondanks dat ik me zo slecht voel nu.
Kga toch nog een uurtje of 2 proberen pitten voor in een gesprek heb met de arts hier
Heb je ook een neusspray verslaving?Ja man ik ook.
Blijkbaar (had net gevraagd of die dingen er niet af konden) is het verplicht , en zeker voor mij omdat ik die aanvallen kan krijgen.
Ik zit hier voor men benzo's thats it , maar mocht zelfs men neusspray niet houden gisteren.
Daarnet vroeg ik of ik effe mocht sprayen en de verpleegster gaf me gewoon men spray en mocht hem mee nemen , ben ik ook al enorm blij voor.
Niet blowen voor ik ga slapen gaat me wel goed af en ben minder suf dan anders sochtens.
Ineens kappen met blowen nu ik hier toch ben.
Net men valium gekregen en men chechup.
Alles was goed , had ik niet verwacht ondanks dat ik me zo slecht voel nu.
Kga toch nog een uurtje of 2 proberen pitten voor in een gesprek heb met de arts hier
Ja 😂 jaartje toch al nu..Heb je ook een neusspray verslaving?
Is dat een verslavend stofje? Ik ken het niet echt. Gebruik nooit neusspray. Mijn neus zit altijd dicht doordat mn misschien te groot zijn. Over een maand worden ze kleiner gebrand 😅Ja 😂 jaartje toch al nu..
Probeer wel zo veel mogelijk zoutwateroplossing te gebruiken , maar toch minstens 3x per dag otrivine.
Dus was wennen toen ik die moest afgeven.
Heb over een uurtje wel 1tje gekregen met cortisone ter vervanging en om er ook ineens van af te stappen van de otrivine.
Ja man de xylometazoline in onder andere otrivine en nesivine is enorm verslavend en mag je normaal maar een week gebruiken aan 3x per dag maximum.Is dat een verslavend stofje? Ik ken het niet echt. Gebruik nooit neusspray. Mijn neus zit altijd dicht doordat mn misschien te groot zijn. Over een maand worden ze kleiner gebrand 😅
Ketamine en analogen ervan.Domme vraag wellicht maar wat zijn disso s?
Veel succes 👍
Ja man , rond 4 uur in slaap gevallen .Heb je nog wat kunnen slapen vannacht?
Gisteren superdag gehad , nix meer over te zeggen , heb zelfs maar terug 4 valiums gehad
Rotnacht Gehad , niet ingeslapen.
Wakko kerel 4 kamers verder heeft heel de nacht aan het brullen en bonken geweest , tot de politie moest komen en hebben ze hel plat gespoten.
Daarnet een aanvaaring gehad met een oversekste kerel die de verpleegster altijd lastig valt en zeer vrouw onvriendelijk is.
Toen in daarnet een sigaret stond te roken was ik zijn verhalen strontbeu over hoe hij zen vrouw slaat en en jaren bedriegt en verkracht.. (uitgehuwelijkte shit cultuur.)
Heb hem zo hard ik kon het plat van men hand gegeven , vond hij dus zelf niet leuk en heb hem in bedwang moeten houden tot er tussenkomst kwam.
Parameters waren dan wel weer zeer goed.
13 over 9 en terug hartslag van 69.
Nu men valium halen , eten en nog wat proberen slaap ge vatten.
Voel me verder prima, al zou ik graag wel wel kunnen boksen of (echte)krachttraining doen.
Snap de pun niet 🤣kijk je alsjeblieft ook uit voor Nurse Ratchet?
Snap de pun niet 🤣
Net opgezocht wie het is maar heb de film nooit gezien , de serie van Netflix wil ik wel kijken , vind het een topactrice.
Love american horror story.
Had al van de film gehoord maar nog niet gezien.One Flew Over The Cuckoo's Nest.. echte een klassieker, must see!
de serie Ratched op Netflix had ik dan tot nu toe nog nooit van gehoord.. kan ike niets over zeggen.
Had al van de film gehoord maar nog niet gezien.
zal hem hier vandaag streamen , ziet er idd interessant uit.
Ik ook niet maar door nurse ratched op te zoeken zag ik het staan , dus die wil ik ook wel kijken die serie.
Thx.nice, enjoy.. hij is heftig.
ja, kga ook ff kijken of de serie wat is.. thx!![]()
Klinkt als een normale dag in het ziekenhuis 😅Gisteren superdag gehad , nix meer over te zeggen , heb zelfs maar terug 4 valiums gehad
Rotnacht Gehad , niet ingeslapen.
Wakko kerel 4 kamers verder heeft heel de nacht aan het brullen en bonken geweest , tot de politie moest komen en hebben ze hel plat gespoten.
Daarnet een aanvaaring gehad met een oversekste kerel die de verpleegster altijd lastig valt en zeer vrouw onvriendelijk is.
Toen in daarnet een sigaret stond te roken was ik zijn verhalen strontbeu over hoe hij zen vrouw slaat en en jaren bedriegt en verkracht.. (uitgehuwelijkte shit cultuur.)
Heb hem zo hard ik kon het plat van men hand gegeven , vond hij dus zelf niet leuk en heb hem in bedwang moeten houden tot er tussenkomst kwam.
Parameters waren dan wel weer zeer goed.
13 over 9 en terug hartslag van 69.
Nu men valium halen , eten en nog wat proberen slaap ge vatten.
Voel me verder prima, al zou ik graag wel wel kunnen boksen of (echte)krachttraining doen.
Normaal wel , maar er waren maar 2 verpleegsters hier en die ene was die die hij altijd lastig valt, dus ik denk dat ze het niet zo erg von...Is het ook als je iets uitsteekt zoals iemand een slag geven dat je 3 waarschuwingen krijgt en je dan mag vertrekken?
Nu ik men vrouw en hond mag zien wel ja , alleen slapeloze nachten..Hoop dat het anders goed meevalt voor je.
Hoelang denk je dat je daar zal moeten blijven?
Ken ik , men ouders Wenen ook altijd als ik ze bel hierToen ik aan me pa heb verteld hoe het echt in mekaar zat zie ik dat ik hem er pijn meedoet en blijft hij zich schuldig voelen ook al is het ni
Nope , en nog nix over gehoord ook niet.Heb je ook praatgroep en andere therapieën?
Thx man , Kvoel me hier eigenlijk niet thuis , zoals je zegt ligt hier vannalles , ik heb net die wacko aan het filmen geweest banaan men kamerdeur , die ligt 4 kamers verder.Veel succes gewenst maat. Het gaat je wel lukken. Gewoon de nodige rust nemen en niks forceren.
Jup ik denket.Misschien is dit hier wel je praatgroep...
En DF is 24/7 open...Jup ik denket.
Ik praat natuurlijk ook met men vrouw constant en facetimen regelmatig.
Maar df geeft me een andere uitlaatklep en vind het goed dat ik hier kan bijhouden hoe men dagen hier verlopen 👍