Zojuist weer trauma therapie gehad.
Vandaag hebben we het gehad over gebeurtenissen nadat ik al weg was bij mijn ex.
Er waren div incidenten nadat ik bij hem weg ben.
Zo heeft hij mij x opgesloten in de schuur en ging voor de deur staan.
Ik mocht niet weg en hij zei: ik heb toch niks te verliezen.
Om hem heen lag allemaal gereedschap, schroevendraaiers, Stanleymessen enz.
Hij had weer een duivelse blik in zijn ogen.
Uiteindelijk heeft mijn oudste mij uit schuur gered.
De fiets die hij ineens bij mijn vorige woning had gezet zodat "mijn dochter en ik vervoer hadden". (waren zijn woorden).
Heb fiets eerst na laten kijken door fietsenmaker en jahoor...
Achterwiel zat er helemaal los in, profiel op banden was verkeerde kant op, handrem zat muurvast en zat bromfietskabel in.
Hij saboteert een fiets waar ie godver zijn bloedeigen kind op laat fietsen!!!!.
Mijn scooterband heeft ie enorme schroef in weten te draaien.
Ik zat op scooter met dochter en ging bijna onderuit in bocht omdat band zacht was geworden.
Vervolgens gaat hij de held uithangen door een nieuwe band erop te leggen.
Waar ik hem dan eeuwig dankbaar voor moet zijn.
Terwijl ik dus weet dat hij die schroef erin heeft gedaan wat hij ontkend natuurlijk.
Auto die op mijn naam stond maar ik heb geen rijbewijs.
Hele rechtzaak omdat hij auto niet wou overschrijven.
Meneer reed bewust onverzekerd rond en betaalde niks, extra parkeren daar waar het niet mag enz.
Van rechter moest hij auto afgeven aan autohandelaar die ik zou sturen.
Er zat leren bekleding in, airco, gas installatie en dure velgen onder.
Daar zou ik dan van autohandelaar geld voor krijgen dan kon ik tenminste wat aflossen van de door hem gemaakte kosten.
Wat bleek... Mijn ex had heel de auto van zowel binnen als buiten gestript.
Zaten geen stoelen meer in, geen achterbank, geen contactslot, geen deurpanelen, zelfs de rubbers rondom de auto aan de buitenkant waren eraf.
Verder was de gasinstallatie eruit en de velgen vervangen door oude verrotte zooi.
Mijn ex stond lachend in de tuin met zijn moeder toe te kijken hoe auto werd opgehaald.
Mijn psycholoog vind mijn ex ziek in zijn hoofd.
Nou daar heeft ze zeker gelijk in.
Daarna vroeg psycholoog wanneer ik mij het onveiligste heb gevoeld tijdens relatie buiten de mishandelingen om.
Dat was 2 weken voordat ik naar de opvang ben gevlucht.
Ik had voor de Kids geregeld dat we 2 dagen naar movie park Germany gingen.
Ik had een hotelkamer weten te regelen waar we met zijn vieren sliepen.
Dit zodat ik niet alleen met mijn ex hoefde op mijn kamer.
Toen we in het hotel aankwamen kregen we te horen dat die fam kamer niet was gelukt maar we 2 tweepersoons kamers naast elkaar hadden.
Mijn oudste wou super graag met de jongste op 1 hotelkamer want dat was natuurlijk super vet.
Nou daar lag ik dan op bed naast me ex....
Op eens zei mijn ex dat hij het raam helemaal open ging zetten omdat hij het warm had.
Ik heb geen oog dicht gedaan hoe onwijs moe ik ook was.
Ik dacht als ik in slaap val gooit hij me straks uit het raam!!!!.
Steeds als mijn ogen bijna dicht vielen deed ik er alles aan om wakker te blijven.
Hij is in staat mij op te tillen en uit raam te gooien en vervolgens te doen of zelfmoord was.
Mijn psycholoog zei dat ze heel erg goed begrijpt dat ik nog steeds 24/7 op mijn hoede ben.
Ze omschrijft mijn ex als onberekenbaar, zwaar gestoord en ziek in zijn hoofd.
Volgende week gaan we aan mijn zelfvertrouwen werken.
Dat ik mezelf leer te waarderen.
Als je 23 jaar in een relatie hebt gezeten waarin iemand x op x erin wrijft dat niks aan jou als vrouw deugt ga je dat op den duur geloven.
Dus we gaan gewoon door met het werken aan mezelf 😊💪
*foto was het uitzicht vanuit dat hotelkamer raam.