Om inderdaad ook nog terug te komen wat betreft je dochter denk ik wel dat je het er met de POH over moet hebben wat zij ervan vind. Eerlijkheid duurt het langst hé... De kans dat het toch nog ooit boven water komt is groot en dan komt je dochter er achter dat je niet eerlijk bent geweest. Maaaar belangrijk vind ik ook dat je het in ieder geval (eerst) met je POH bespreekt. Laat de keuze om het er wel of niet met je dochter over te hebben niet alleen bij jezelf. Als je dit bespreekt dan worden er in ieder geval nieuwe vragen gesteld waardoor je misschien toch anders gaat denken maar misschien ook juist niet natuurlijk. Maar dan heb je het wel besproken met iemand die zich er in verdiept heeft.
Uiteindelijk is en blijft dit je eigen beslissing en voor mij (ons) is dit ook maar makkelijk praten natuurlijk.
Goed dat je morgen toch ondanks woensdag gewoon weer naar de dokter gaat. Blijf dat ook gewoon lekker doen want natuurlijk helpt dat ook.
Wij blijven met aandacht je voortgang volgen en je steunen waar wij (ik) kunnen!
Uiteindelijk is en blijft dit je eigen beslissing en voor mij (ons) is dit ook maar makkelijk praten natuurlijk.
Goed dat je morgen toch ondanks woensdag gewoon weer naar de dokter gaat. Blijf dat ook gewoon lekker doen want natuurlijk helpt dat ook.
Wij blijven met aandacht je voortgang volgen en je steunen waar wij (ik) kunnen!

.