Juun
Badass junkie
Plassen met een stijve niet, of nja de gemiddelde vrouw niet.Wow. 🤣
Nu ben ik benieuwd of vrouwen dat ook doen...
Plassen met een stijve niet, of nja de gemiddelde vrouw niet.Wow. 🤣
Ik wordt van alle drugs geil.
Plas ook met een stijve. Zittend en dan helaas voorover buigen zodat je nog met in de wc kan plassen.
In de puberteit heb ik veel fap sessies gedaan met vrienden op de bank. Dacht dat iedereen dat deed. Maar niet dus?
Nee, dat heb ik nooit gedaan met mijn vrienden vroeger(en nu ook niet) Lijkt me niet heel chill. Nja niet dat het kwaad kan, gok ik. maar het idee van een stel hitsige mannen die massaal lopen te masturberen. Nee niet direct de behoefte omdat te gaan doen ook >.<
Vrouwen hebben toch ook wel een seksuele ontdekkingsfase?Wow. 🤣
Ennnnnnnnn genoeg internet voor vandaagja, nu ik eraan denk.. een vriendje dat wat ouder was wilde me iets laten zien.
had ook al posters van naakte vrouwen hangen enzo.
hij ging aan de slag..
met aan z'n piemel rukken dus..
ik had echt geen idee wat' ie nou aan het doen was.. kostte nogal wat moeite en inspanning, lol.
en toen ineens kwam het..
ik dacht echt, wtf.. dik gelig spul..
hij blij, haha 😅
Nou, niet perse als andere vrouwen daarbij zijn. (Spreek voor mezelf, weet niet wat de rest doet...) 😅Vrouwen hebben toch ook wel een seksuele ontdekkingsfase?
Ik zal het kort houden en er geen doekjes om heen winden. Ik hoop op een mooie discussie hieronder;
Zodra ik een lijntje of puntje van iets neem (pep, coke, 3mmc whatever) krijg ik altijd een enorme drang om al mijn kleren uit te doen en even flink met mijn penis te gaan spelen. Natuurlijk is dit ook gewoon een heerlijk tijdsbedrijf onder invloed, maar soms wordt het bijna een obsessie. Dat je gewoon nergens anders meer aan kan denken.
Meer mensen hier last van?
Ik wordt van alle drugs geil.
Plas ook met een stijve. Zittend en dan helaas voorover buigen zodat je nog met in de wc kan plassen.
In de puberteit heb ik veel fap sessies gedaan met vrienden op de bank. Dacht dat iedereen dat deed. Maar niet dus?
Ik las dildo en verwachte gelijk een ander einde... My brains are fucked.Zodra mijn maten hun dollo er uit halen waar ik bij ben om even een potje te gaan rukken dan vraag ik me meteen af waar de fuck ze mee bezig zijn en zou er niet bij willen zijn, i.p.v. dat ik gezellig zou mee doen 😅😂🤣
Nu zou ik het ook raar vinden maar in de puberteit nietZodra mijn maten hun dollo er uit halen waar ik bij ben om even een potje te gaan rukken dan vraag ik me meteen af waar de fuck ze mee bezig zijn en zou er niet bij willen zijn, i.p.v. dat ik gezellig zou mee doen 😅😂🤣
Weet niet of ik het echt raar vindt maar het is niet voor mij weggelegd in ieder geval. Ieder z’n ding uiteraardNu zou ik het ook raar vinden maar in de puberteit niet
Ook geen toy parties?Nou, niet perse als andere vrouwen daarbij zijn. (Spreek voor mezelf, weet niet wat de rest doet...) 😅
Wist niet dat ze deze ook gelijk samen gebruikte / uittestenOok geen toy parties?
Wist niet dat ze deze ook gelijk samen gebruikte / uittesten
Mind = blown![]()
Toch vraag ik me dan af, wie zet de eerste stap bij zo’n groepssjorsessie (is dat een woord?)?
De meest perverse ?😅Toch vraag ik me dan af, wie zet de eerste stap bij zo’n groepssjorsessie (is dat een woord?)?
Met voetbal zit toch ook iedereen aan elkaars pik? (Ik niet overigens🤣🤣🤣)Toch vraag ik me dan af, wie zet de eerste stap bij zo’n groepssjorsessie (is dat een woord?)?
The fuck? 😅Met voetbal zit toch ook iedereen aan elkaars pik? (Ik niet overigens🤣🤣🤣)
Het wordt steeds gekker hier... 😂The fuck? 😅
Ik kan mij hier dan ook niks bij voorstellen.... Het is binnen mijn vriendengroepen nooit ook maar in de buurt gekomen van een sjorsessie... Wel min of meer orgies met een zootje dames erbij maar maar alleen mannen onderling... No Way!Toch vraag ik me dan af, wie zet de eerste stap bij zo’n groepssjorsessie (is dat een woord?)?
Wat... 🤣Heeft niemand hier dan ooit het spelletje"wit brood" gespeeld? In groep rukken en degene die het laatste klaarkomt en op het brood spuit moet het opeten.
Heeft niemand hier dan ooit het spelletje"wit brood" gespeeld? In groep rukken en degene die het laatste klaarkomt en op het brood spuit moet het opeten.
Ik hoop toch van harte dat jij hier nooit aan mee hebt gedaan..... Soms vraag ik me af waarom ik mens ben geworden....Heeft niemand hier dan ooit het spelletje"wit brood" gespeeld? In groep rukken en degene die het laatste klaarkomt en op het brood spuit moet het opeten.
Met voetbal zit toch ook iedereen aan elkaars pik? (Ik niet overigens🤣🤣🤣)
Wordt er ook weleens kruislings gefapt? Of houdt iedereen zich bij zijn eigen station?Absoluut, en ik zie het ook niet als een probleem verder hoor. Hier is het wel eens zo ver gegaan als samen met de vrienden masturberen....
Ik zal het kort houden en er geen doekjes om heen winden. Ik hoop op een mooie discussie hieronder;
Ik was een zandhaasWas jij vroeger ook een matras bij de marine of dat niet? 😂
Ik was een zandhaas![]()
Roeibootje spelen. JwzWordt er ook weleens kruislings gefapt? Of houdt iedereen zich bij zijn eigen station?
Ik ben wel eens in slaap gevallen en toen ij wakker werd was ik bedekt onder bananen en condooms 😅Ging om de achterliggende context van een ‘matras’ lul hahaha
Dat dacht ik ook!Het is TS gelukt, want er komen mooie antwoorden voorbij![]()
![]()