DR.TH-Chill-25
Experimenterende gebruiker
Heeft er iemand van jullie de meubels-scheef-tegen-de-muur-zetten effect al eens gehad?
Ik heb bij mijn eerste keer LSD,de waanzinnige drang gehad om mijn bed verticaal tegen de muur te zetten,de volgende morgend worden ik en mijn vrienden dan wakker met de gedachte van:why the fuck,ligt die bed verticaal?
Een maat van mij heeft dezelfde effect gehad maar dan van ayahuasca waarbij hij dit bij al zijn meubels deed.
Nog een veel voorkomend effect is de sta-ik-scheef? effect,waarbij je denkt dat jij of andere voorwerpen scheef staan,terwijl dit eigenlijk niet(altijd)de geval is.
Hoe komt het dat je dit effect kunt krijgen?
Zijn de 2 effecten gelinkt aan elkaar?
Of is alles werkelijk scheef in deze wereld?
Zou ik mischien wat minder LSD nemen?
Wie ben ik?waarom ben ik hier?en hoeveel kost pinda-boter?
Ik heb bij mijn eerste keer LSD,de waanzinnige drang gehad om mijn bed verticaal tegen de muur te zetten,de volgende morgend worden ik en mijn vrienden dan wakker met de gedachte van:why the fuck,ligt die bed verticaal?
Een maat van mij heeft dezelfde effect gehad maar dan van ayahuasca waarbij hij dit bij al zijn meubels deed.
Nog een veel voorkomend effect is de sta-ik-scheef? effect,waarbij je denkt dat jij of andere voorwerpen scheef staan,terwijl dit eigenlijk niet(altijd)de geval is.
Hoe komt het dat je dit effect kunt krijgen?
Zijn de 2 effecten gelinkt aan elkaar?
Of is alles werkelijk scheef in deze wereld?
Zou ik mischien wat minder LSD nemen?
Wie ben ik?waarom ben ik hier?en hoeveel kost pinda-boter?