• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

De tunnels onder mijn bed(+-200mg.ketamine)

DR.TH-Chill-25

Experimenterende gebruiker
Gisteren(op een school-dag) kocht ik me een halve gram ketamine,in de namidag besloot ik om naar huis te gaan,ik nam onmiddelijk een lijntje K(13:00) en keek wat naar south park,nadien als de effecten verdwenen nam ik nog een lijntje(15:00),ik heb vooral veel gechild.
Om 17:00,had ik geen effecten meer en er kwam een maat bij mij thuis voor een cd,ik vroeg of hij een lijntje K wou,en hebben we dan samen een lijntje genomen,het was leuk.
Na heel wat observaties en experimenten onder invloed van K(vooral wat rondbewegen en rare geluiden maken)die ongeveer een uur duurden zijn we gaan wandelen naar het park waar we over een hele boel dingen gepraat hebben,nadien om 18:30 ging hij weer naar huis toen we juist weer nuchter werden.

Ik begon te denken over een K-hole te nemen s' avonds,na heel wat voorbereidingen en aanpassingen aan mn kamer ,nam ik een groote lijn(+-125mg.)om 21:07,toen ging ik beneden naar de badkamer voor de laatste keer voor de effecten begonnen,en zei tegen m'n ma dat ik ging slapen.
Toen ik aankwam in mijn kamer begon ik al effect te krijgen,ik deed al de lichten uit en zette een playlist op met wat chille liedjes,en begon me heel zwaar te voelen,ik bewoog precies als een robot.
Uitendelijk om 21:20 nam ik nog een lijntje erbij van +-75 mg.(zodat ik uitendelijk ongeveer 200mg. binnen had),na dit werd alles vaag en begon ik weg te zakken in m'n bed,dieper en dieper,waar ik de hele tijd m'n eigen zag vanuit alle hoeken van m'n kamer constant herhalen alsof ik in de tijd bleef steken,m'n kamer leek volledig vervormd tot op het niveau dat ik het niet meer herkende als m'n kamer,ik herkende nauwelijks m'n eigen als "mezelf".
Ik schoot opeens "wakker" in m'n eigen lichaam en alles was zwart en wit gelijk als in een oude horror-film,m'n kamer was gigantisch groot(of was ik heel klein?)
de patronen op m'n muur waren als ogen die mij aanstaarden,mij observeerden.
Ik had het vreemde gevoel dat er 1 of andere entiteit me begeleide doorheen deze volledige trip,kon me nauwelijks bewegen,zag op m'n klok dat het nog maar 21:40 was.

Ik wist niet meer of dit een droom was of echt,ik begon alle besef van m'n lichaam ,ruimte en tijd te verliezen wanneer "het" mij meenam onderheen m'n bed in spiralende tunnels doorheen de kozmos,waar ik zelfs het besef van m'n "ik" verloor.
Ik had schrik dat ik m'n lichaam niet ging kunnen weervinden of dat ik ging sterven of mischien zelfs al dood ben.
Doorheen deze tunnels kwam ik terecht in allerlei vreemde en zelfs absurde dimensies,waar ik allerlei vreemde gebeurtenisen zag.
Op deze niveau had ik heel wat black-outs waar ik me niets meer bij herriner,alleen kleine fragmenten.

Ik herriner dat ik in een enorme ruimte was met een geweldige acoustiek waar alles op meerder plaatsen tegelijkertijd is in overweldigende patronen die onmogelijk in woorden kunnen worden beschreven.
Omringd door vreemde wezens die leken op half mens,half insect,die allerlei robot-achtige bewegingen maakten zat ik daar,ze fluisterden in krakelende,enge geluiden,toch kon ik verstaan wat ze zeiden,
ik kan me niet meer herrineren over wat onze gesprekken gingen,maar ze boden me iets aan,...ik vertrouwde die wezens voor geen worst,ik weigerde het aanbod en "ze" stuurden me weer doorheen die tunnels,na heel wat dimensies doorkruist te hebben ,
klom ik naar boven ,waar ik in blijheid m'n bed in de verte zag,en was ik weer in m'n lichaam.

Ik had nog steeds heel wat effect maar van de trip bleven er nog enkel wat kleine effecten over,ik keek naar de klok en het was 21:55,m'n neus was vol met deze blinkende poeder,er was zeker nog genoeg voor een lijntje aan de rand van m'n neus,
ik droomde nog wat verder met m'n ogen dicht en uitendelijk was het 22:20 toen de trip geheel verdween,ik probeerde op te schrijven wat ik had meegemaakt,maar ik was nog niet in staat om dit te doen.
Om 23:30 had ik nog steeds een beetje effect en ben ik gaan slapen.

Pikachu

Wijs gebruiker
Mooi report, alleen wel jammer dat niemand veel dingen in detail onthoudt. Binnenkort moet ik ook maar eens voor de K-hole gaan! :grin:

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Amai, en dat op een schooldag :wave:

In ieder geval: mijn interesse in ketamine is nog verder aangewakkerd!

Ik dacht altijd dat de dosering van ketamine zo nauwgezet moest zijn (naar gelang gewicht o.a.), maar dan lees ik dat je de een na de andere lijn opsnuift.
Klopt dat?

Pikachu

Wijs gebruiker
Je moet opbouwen, maar als je toch voor de K-hole gaat kan je net zo goed meteen de benodigde hoeveelheid naar binnen werken. In ieder geval, dat denk ik. Ik ben ook geen expert als het op keta aankomt.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
boven de 50 mg per neusgat is verspilling eigenlijk, je zal vast wel meer effect hebben maar het word niet meer optimaal opgenomen in je neus.

50 mg per neusgat (100 mg totaal dus :wink: ) en minimaal 10 minuten tussenpauze als je weer twee lijnen neemt.

opzich wel vet dat je wezens tegen kwam.. nooit gehad op keta. daar heb ik dmt voor :hearteyes:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Gaaf reportje, had je ook dat je erg weinig emotie voelde tijdens al deze bijzondere gebeurtenissen? Dat had ik iig, dat is ook de reden waarom ik K niet zo geweldig vind. :wave:

Adreno

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
zoals ik al zei.. moet je het eens met klein beetje mdma combineren. Dan vind je t mischien wel vet..

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Wow! Klinkt echt supervet! Wat zou er gebeurd zijn als je het aanbod van die insektenrobots wel had aangenomen? :hearteyes: Ik heb ook nooit zoiets meegemaakt onder ketamine... het wordt wel altijd steeds vager hoe langer je doorgaat, en hoe meer lijnen je neemt, alsof je dat vaagheidslevel steeds verder opvoert... Misschien moet ik toch nog eens een keer nog meer nemen...

Ik wil ook een keer iets met entiteiten!! :openmouth:

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Klinkt weer zeer interessant. Snap alleen niet dat mensen kunnen trippen bij je ouders in huis. Ik zou denk ik snel in de stress schieten :)

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Het aanbod aannemen ligt aan of je rood of groen hebt gekozen(dit begrijp je pas als je het eens gedaan hebt :grin: )
maar welke nu de goeie is weet ik nog niet, is mij niet verteld... Let wel, ook in de DMT wereld heb je minder aardige lui zitten, die je dan beroven van energie, zodat je vermoeid wakker word, niet veel aan de hand, maar wel vervelend.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ja rood en groen, daar heb ik wel eens iets mee gehad... Ik zou toch echt voor rood gaan, het vuur :hearteyes: Groen hou ik ook wel van, in de zin van bomen, en natuur, maar dat is daar altijd zo'n echt neonkleur knallende groen... minder!

J0rrit

Badass junkie
loadrunner zei:
Het aanbod aannemen ligt aan of je rood of groen hebt gekozen(dit begrijp je pas als je het eens gedaan hebt :grin: )
maar welke nu de goeie is weet ik nog niet, is mij niet verteld... Let wel, ook in de DMT wereld heb je minder aardige lui zitten, die je dan beroven van energie, zodat je vermoeid wakker word, niet veel aan de hand, maar wel vervelend.

Maar in zon DMT-wereld? Is dat alleen met je ogen dicht of ook als je je ogen open hebt?

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Nice report! Nu ben ik nog meer benieuwd naar de k-hole!

Binnekort ook voor m'n eerste keer aan de ketamine! Ik heb hier 150mg liggen.
ik ben van plan het in 1 keer toe doen, want ben wel benieuwd naar de k-hole!
Of zou ik toch eerst omdat het men eerste keer is het opbouwen?
(Maar ik denk dat ik het misschien niet meer ga gebruiken daarna.)

pythregius

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
loadrunner zei:

Maar in zon DMT-wereld? Is dat alleen met je ogen dicht of ook als je je ogen open hebt?

men blaast de rook uit ziet de eerste vervormingen en sluit de ogen, dan ga je gelijk al hard :hearteyes:
met ogen open kun je de kamer rond lopen als je vanaf het begin je ogen geopend hebt

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
DarkScope zei:
loadrunner zei:

bij gevorderde dosis, is bij ieder een beetje anders, ik zou t opbouwen, en ogen dicht. weinig licht in de kamer . bij lichte dosis heb je mellow en disco effecten.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
btw dit ging over ketamine, maar dan toch het zelfde verhaal als bij DMT :grin: (ik zat net in een andere topic te lezen, vandaar)

J0rrit

Badass junkie
dus als je je ogen opent zie je al die dingen niet, die vreemde wereld enz. het zijn dus geen échte' hallucinaties?

pythregius

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
dus als je je ogen opent zie je al die dingen niet, die vreemde wereld enz. het zijn dus geen échte' hallucinaties?

we moeten inderdaad even on topic blijven, mischien een nieuw topic openen over dmt?

greetz

buzzrider

Wijs gebruiker
vet report!

maar idd spijtig van de black-outs

nooit echt nagedacht over ketamine en DMT maar nu is mijn interesse wel opgewekt

Spor

Wijs gebruiker
DR.TH-Chill-25 zei:
Ik herriner dat ik in een enorme ruimte was met een geweldige acoustiek waar alles op meerder plaatsen tegelijkertijd is in overweldigende patronen die onmogelijk in woorden kunnen worden beschreven.
Omringd door vreemde wezens die leken op half mens,half insect,die allerlei robot-achtige bewegingen maakten zat ik daar,ze fluisterden in krakelende,enge geluiden,toch kon ik verstaan wat ze zeiden,
ik kan me niet meer herrineren over wat onze gesprekken gingen,maar ze boden me iets aan,...ik vertrouwde die wezens voor geen worst,ik weigerde het aanbod en "ze" stuurden me weer doorheen die tunnels,na heel wat dimensies doorkruist te hebben ,
klom ik naar boven ,waar ik in blijheid m'n bed in de verte zag,en was ik weer in m'n lichaam.

Geweldig verhaal :mrgreen:

DR.TH-Chill-25 zei:
ik vertrouwde die wezens voor geen worst

Hahahaha, geweldig gewoon !

Ik heb nog nooit keta geprobeerd maar staat echt definately bovenaan mijn lijstje wat ik wil proberen. Heb er al eerder over gelezen en klinkt echt als de drug voor mij....

Bovenaan