de vraag (heb je geslikt?)

Freak

Bewuste gebruiker
DF Founder
krijg de laatste tijd ngo weleens in een discotheek de vraag naar me toe geslingert "heb je geslikt" of de opmerking "sta je strak?", alleen maar omdat ik keihard sta te beuken :openmouth:

erg irritant altijd als mensen meteen denken dat iemand die een beetje energie heeft meteen geslikt heeft... :rolleyes:

iemand hier ervaring mee?

• Care
Waarderingen: ljuv

moonflower

Experimenterende gebruiker
Ik heb het wel eens meegemaakt, ik sta niet vaak op de dansvloer, maar als ik er sta ga ik flink uit m'n dak, zelfs een keer in spanje gehad dat er een paar engelsen vroegen of ik drugs verkocht. Op de vraag of ik welleens geslikt is m;n antwoord NEE. Wel andere drugs ervaringen opgedaan.

]x[

HAHAH dit is echt zo typisch. Die vraag stellen ze je alleen als je NIET slikt. Had ik vroeger ook altijd, iedereen kwam bij mij van heb je pillen bij je kan ik pillen kopuh. Of moet je pillen kopuh etc etc etc. En ja sinds ik gebruik is het over. Ik herken me mede slikkers meestal wel. Tenminste als ze net zo ver uit hun plaat zijn als mij. En ja ik slik dus. Geen handen tegelijk. Meestal stuk of 3/4 per avond en dat 1x in de 3 maanden, of ik ga weer een keer naar een feest en dan blow ik alleen of ga ik heel de avond aan de redbull :) Ligt net aan de centen en de sfeer van het feest

A

Anonymous

Gast
ben het met JunkieXL eens
heb nooit geslikt maar idd echt zwaar irritant als mensen het nodig vinden om zo'n opmerking te maken als je een beetje enthousiast wordt :smilingimp:

ik ben echter wel benieuwd, want vaak gebruik ik alcohol om in de dans-stemming te komen - maar goed - tegen de tijd dat ik hier teveel van op heb maakt het me vaak weer te sloom om echt uit mijn dak te kunnen gaan.
ben dus wel benieuwd wat voor mogelijkheden die pillen me dan bieden

vash

Newbie
Ik heb ook wel eens geslikt maar dan ook alleen om uit te probere en ik vond het effect wel gaaf
toen heb ik et meerdere keren gedaan zelfs
onder school tijd :wave:

looyke

Bij mij denkt iedereen ALTIJD dat ik iets gebruikt heb. Ook al heb in niets aangeraakt, geen alcohol, pil, lijn of wat dan ook.
Gebruik dus ook wel drugs, maarja aan me hoofd veranderd het weinig :grin: lijkt altijd of ik wa opheb, dus ja...
Zit er nie mee

looyke zei:
Bij mij denkt iedereen ALTIJD dat ik iets gebruikt heb. Ook al heb in niets aangeraakt, geen alcohol, pil, lijn of wat dan ook.
Gebruik dus ook wel drugs, maarja aan me hoofd veranderd het weinig :grin: lijkt altijd of ik wa opheb, dus ja...
Zit er nie mee

Hehe..dat is bij mij ook wel herkenbaar, ik heb van mezelf al een stoned hoofd. :smoke:

Drazzic

Bewuste gebruiker
Freek zei:
krijg de laatste tijd ngo weleens in een discotheek de vraag naar me toe geslingert "heb je geslikt" of de opmerking "sta je strak?", alleen maar omdat ik keihard sta te beuken :openmouth:

erg irritant altijd als mensen meteen denken dat iemand die een beetje energie heeft meteen geslikt heeft... :rolleyes:

Haha was wel een keer klein feestje ik had alleen ephedra's op met een maat en hoop andere maten helemaal niks, nou we hebben toch de hele avond flink door gestampt en gefeest dat ook zo'n meisje dacht dat we een hoop ophadden maar we waren allemaal redelijk nuchter, en de rest van de zaal stond redelijk hard en volgens mij zijn we toch wat langer door gegaan dan hun :grin:

LIEG NIET!!

Lieg niet man, ik weet zeker dat je strak stond, want wat doe je anders op zoiets als een drugs forum!!!!!

IDIOOT LIEG NIET EN GEEF MAAR GEWOON TOE DAT JE SAUZERSSSS HAD GESLIKT!!!!!

Freek zei:

en? heb je dan geslikt?

spuky10

maar ja, als je echt staat te malen met je kiezen heb je toch meestal wel wat gebruikt en DAT valt op, niet wild dansen ofzo.

cold-lady

ik ben nieuw op dit forum maar ik wilde ff zeggen:
ik ben 15 jaar en ik ben nogal benieuwd naar al de zaken die god verboden heeft. laatst heb ik xtc geslikt (de pil Superman) het was rond 01.30 ik moest om 02.00 al weer naar huis. dus toen ik in bed lag begon ie te werken! ik vond alles zo geweldig en mooi. ik had niks meer aan mijn hoofd!
Maar toen ik begon te lezen wat Xtc met je doet. ik heb me alleen maar fantastisch gevoeld niet onuitputtelijk of iets zou het wel echt zijn geweest dan?????? wie kan me helpen :confused:

needlefreak

Bewuste gebruiker
er zijn zoveel verschillende stoffen die ze in die pillen doen bvb amfetamine, ephedrine, caffeine, ketamine, codeine, aspirine, vitaminen, DXM, MDA, MDE,... en nog zoveel meer.
dus het effect kan verschillen met wat jij leest over MDMA (XTC dus).

needlefreak

Bewuste gebruiker
'k heb het even nagecheckt...
er zijn 2 superman-pillen (soort rood en witte) getest die beide enkel MDMA bevatten.
maar dat wil nog niet zeggen dat jou superman-pil dezelfde was.

cold-lady

mijn pil was wit (zo'n driehoekje) met een superman teken....
dus als ik het goed begrijp was het wel echte alleen het bevatte alleen maar MDMA ofzoiets dus dat is alleen maar een stof die er voor zorgt dat je je helemaal gelukkig voelt

needlefreak

Bewuste gebruiker
een echte XTC pil mag enkel MDMA bevatten.

MDMA = MethyleenDioxyMethAmfetamine. het geeft dus een oppeppend effect (amfetamine) maar ook een bewustzijnsveranderend effect.

cold-lady

gelukkig weet jij er veel vanaf hoe komt dat toch?
ben blij dat ik toch goed spul heb gekregen want ik kende die gast helemaal niet! voor hetzelfde geld was ik nu dood geweest ofzo....
toch heb ik er problemen mee dat ik het heb gedaan: tegenover mijn ouders en omdat ik de dwang voel naar meer elke keer als ik uitga ga ik op zoek naar die gast (ik heb hem nog nooit gevonden) de ene kant in mij zegt dat ik het zeker niet meer moet doen maar de andere kant van wel.....

looyke

Dat kun je nu nog nie zeker weten of t echt een goeie pil was met alleen maar MDMA..
Hij zag er wel tzelfde uit en heette tzelfde, maar dat heeft nog echt niets te zeggen. D'r gaan zoveel 'namaakpillen' rond...

needlefreak

Bewuste gebruiker
Dat kun je nu nog nie zeker weten of t echt een goeie pil was met alleen maar MDMA..

inderdaad looyke, dat heb ik ook gezegd.

gelukkig weet jij er veel vanaf hoe komt dat toch?

ja cold-lady, ik zit al zo lang in het drugsmilieu en ik heb zelf veel gebruikt vandaar... ik ben zelf nog een tijdje ervaringsdeskundige geweest bij de sleutel (verslavingszorg). dan moet je je verhaal gaan doen in scholen enzo.

cold-lady

aah ok ... ben van plan om er niet meer aan te denken of het echt een goede pil was .... .ey ik leef nog!

waarom ben je gestopt als ervaringsdeskundige???

needlefreak

Bewuste gebruiker
waarom ben je gestopt als ervaringsdeskundige???

'k heb dat niet lang gedaan omdat ik zelf weer drugs gebruikte.
ervaringsdeskundigen moeten clean zijn é :mrgreen:
in de toekomst zou ik dat wel opnieuw willen doen (als ze me nog aanvaarden?) of in een afkickcentrum gaan werken maar dan zal ik eerst naar school moeten gaan en ik weet niet of ik dat wel zie zitten.

cold-lady

ik weet niet hoe oud je bent ofzo ... maar zou het niet fijn zijn om mensen te helpen die in dezelfde situatie hebben gezeten waar jij in zat! dat zou mij helemaal gelukkig maken (dat ik die kan helpen) maja dat ben ik weer....
ben je nou nog steeds gestopt?

needlefreak

Bewuste gebruiker
juist omdat ik zelf altijd met drugs ben bezig geweest wil ik in de verslavingszorg gaan werken. het zou voor mij de ideale job zijn daarom dat ik eraan denk om mijn diploma te halen met middenjury en dan nog enkele jaren naar school te gaan. het is een extra motivatie om clean te blijven want voor het eerst in mijn leven heb ik een doel voor ogen. ik heb zelf al een paar keer in een afkickcentrum gezeten en daar werken dikwijls mensen die zelf nog heroïne gespoten hebben en zich herpakt hebben. dat ben ik nu ook van plan.
en ja, op het moment ben ik clean...

cold-lady

lijkt me ook echt de ideale job voor jou! fijn dat je eindelijk een doel voor ogen hebt... mij lijkt zo iets ook leuk om te doen maja ik ben pas jong :P ik zie allemaal nog wel
ik spreek je

needlefreak

Bewuste gebruiker
ik zou het heel graag doen maar ik weet niet of het me wel zal lukken. school enzo...pfff 'k heb nooit geen bal gedaan op school en ik vrees dat ik er niet veel terecht van zal brengen. studeren enzo is eigenlijk niks voor mij maar toch zeggen sommige mensen dat ik ervoor moet gaan als ik het echt wil... het is dan ook de enige job die ik graag zou doen. want ik verzeker je, ongeschoolde arbeid SUCKS!

cold-lady

geloof ik best ja...
VOLG JE HART en de goede raad van andere mensen
ik zou het doen als ik jou was

looyke

Needlefreak, als ik jou was, zou ik dat echt doorzetten om anderen verslaafden te gaan helpen...wanneer jezelf helemaal 'klaar' bent zeg maar.
Want wie kan er nou beter een verslaafde helpen dan een ex-verslaafde??
Jij weet wat ze doormaken omdat jij t zelf hebt doorgemaakt

Mobstar

Newbie
Hehe, wel grappge berigte hierso.

heb zelf niet geslikt weet je, ben meer jonko en assie roker. Ken wel van die kale koppen in de buurt die gedaan hebben en doen, zijn egt grappig hun. Het grappigge is als ik in de discotheek ben he, dan komen mensen niet naar mij toen zo van: ey, sta je strak of so?, ze komen altijd naar mij om te vragen of ik pillen heb, whahaha. Ik ken wel via-via zon mannetje die die shit verkoopt weet je, alleen hij en zn mattie zijn enigste die ik ken die slikke

Drazzic

Bewuste gebruiker
Re: LIEG NIET!!

SpeedAddict zei:
Lieg niet man, ik weet zeker dat je strak stond, want wat doe je anders op zoiets als een drugs forum!!!!!

IDIOOT LIEG NIET EN GEEF MAAR GEWOON TOE DAT JE SAUZERSSSS HAD GESLIKT!!!!!

haha sauzersss?? wat mag dat dan zijn

hc_kelly

Newbie
jajaja
had het laatst op ressurection
komt r een gozer naar me toe
ja je gaat wel hard he !!
terwijl ik gewoon aan de red bull was :confused:
haha LOLSz na aj vin t wel grappig
is tog eigenlijk een compliment! :wink:

Nicotriprenner

Ik kreeg de vrag nooit omdat ik zag dat gekauw. begon et een droge muil en kouwgom.
Heel bewust niet aangeleerd

Bovenaan