de zenuwen voor dat je gaat snuive

crazyfool_girl

Experimenterende gebruiker
nouuwee hebben jullie dat nou ook dat als je weet dat je savonds weer ff loss aan de soss gaat dat je hele dag soort van zenuwachtig ben enzo

nou, ik krijg niet de zenuwen, wil alleen zo snel mogelijk een lijntje nemen. als ik in de auto rij krijg ik al trek van de lijnen op de weg

HDA zei:
melissa zei:
misselijk
voorpret noemen ze dat ook wel :P :P
Haha, dolle pret !!! Heel de dag zenuwen, kotsneigingen , ...
allemaal voor het grammetje ! :P

yehe hier gaat alles goed :wave: :wave:
heb zelfs gegeten......
ga nu lekker op de bank liggen....
heb me er geloof ik bij neergelegd,zenuw gevoel is weg.....
maar sluit df maar weer af want alle sos verhalen zijn niet echt bevordelijk :wave: :wave:

brrr,ik ken de zenuwen,die heb ik niet alleen voor ik ga snuiven hoor...heb ze nu nog altijd en ben al bijna 2 maanden clean van die troep!!!! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :( :( :( :( :( :(

ja ik heb ook altijd de zenuwen. helemaal als ik al een week van tevoren met iemand afspreek om ff lekker te sausen. dan zit ik bij de 1e lijn helemaal te trillen van zenuwen enzo .. echt heel apart!
leef er dan ook helemaal naar toe..

http://dagboekvaneenjunk.web-log.nl

het gevoel dat je lijf er echt om vraagt bedoel je? de hele dag kriebels en trek erin??? JAH! dat gevoel ken ik... dat zenuwachtige gevoel is gewoon de trek in coke naar mijn mening... net zoals je het voelt in je buik als je trek heb in eten, zo ga je dat op een gegeven moment ook voelen met coke... door je hele lichaam. en dat gevoel gaat pas weg als je dat eerste snuifje heb genomen!

Maandag elke x weer het zelfde ritueel naar dat weekend toeleven al zwetend en hunkerend naar die lekkere snuif.... :mrgreen:

Gelukkig ben ik al een paar wekies clean en dat bevalt me uitstekend!!!

ik zit nu wel al de hele dag met zenuwen omdat m'n dealer niet opneemt...
Ik zit constant te hopen dat ik nog een grammetje zal hebben vanavond, maar het is nu al half 1 snachts...

De kans dat ie vanavond nog de telefoon opneemt is 5 procent.
1 op 20

Maar verslaafd zijn doet wat met je he... Ik blijf op tot 2 uur.
Ondertussen neus ik hier nog ff rond op 't forum.

ik kan zelfs niet eten als ik weet dat ik de zelfde avond ga sossen,, als ik eet dan heb ik de hele avond een misselijk gevoel en soms moet ik zelfs kotsen, maja als ik niet eet heb ik weer last van me maag van de honger dus lastig...

dave zei:
ik kan zelfs niet eten als ik weet dat ik de zelfde avond ga sossen,, als ik eet dan heb ik de hele avond een misselijk gevoel en soms moet ik zelfs kotsen, maja als ik niet eet heb ik weer last van me maag van de honger dus lastig...

whahaha idem hier,sla t eten maar over krijg toch geen happie door mijn strottie :D :D
en snachts in bed maar knorren zo hard dat de buren er wakker van worden

Juist heerlijk toch als je vantevoren er al naar toe kan leven op wat je die avond te wachten staat! :P

Jonirsz zei:
Juist heerlijk toch als je vantevoren er al naar toe kan leven op wat je die avond te wachten staat! :P

ik heb eerst de hele dag poetswoede........
woonkamer gezellig maken,kaarsjes,goeie muziek uitzoeken ed
t hele huis moet spik en span zijn......
etenstijd sla ik over.....
rond 5 uur komen de kriebels,en word ik helemaal hyper en vrolijk.....
of dit hele gebeuren gezond is is nog maar de vraag :rolleyes:

melissa zei:
ik heb eerst de hele dag poetswoede........
woonkamer gezellig maken,kaarsjes,goeie muziek uitzoeken ed
t hele huis moet spik en span zijn......
etenstijd sla ik over.....
rond 5 uur komen de kriebels,en word ik helemaal hyper en vrolijk.....
of dit hele gebeuren gezond is is nog maar de vraag :rolleyes:

idem hahah :D

Terug
Bovenaan