UmbraVitae
Bewuste gebruiker
Ik wou dus eens dextromethorfan proberen, omdat ik al veel gelezen/gehoord heb dat dit wel lekker gevoel geeft vanaf hogere doseringen, +2.5 mg/kg lichaamsgewicht zou dit toch al effect moeten geven, als licht beschonken, licht euforisch en +7.5mg/kg lichaamsgewicht, gaat het echt meer richting licht hallucinerend en dit sprak mij wel aan en wou zien wat dit bij mij gaf. Ik had dus Toularynx Dextromethorpan forte 3mg/ml (fles 160ml) ter beschikking, hiervan 100ml opgedronken, dus 300mg, wat neerkomt op ca 4.3mg/ kg lichaamsgewicht, zowat tussenin, aangezien eerste maal. Dus na inname, lekker relaxed filmpje kijken, zie wel wat het geeft, na uur niks van fijner gevoel, beetje misselijk en dat werd erger en ook diarree, denk tussen 2u en 4u na inname heb ik constant naar wc moeten gaan, darmen maakten constant lawaai, echt niet fijn dit, echt gevoel van voedselvergiftiging, want ik had het ook onaangenaam warmer, niks euforisch of chill gevoel, ik had wel tintelingen, bibberen, ik voel me hier allesinds niet lekker bij, hier is echt niets fijn aan. Moment dat ik dit schrijf heb ik nog steeds dit zeer onaangenaam gevoel en zit ik voor de 15de keer op de pot. Ik had er niet extreem veel van verwacht, lichte fijne effecten, maar zeker niet dit, gewoon m'n lichaam dat dit er precies snel uit wilt, zo voel ik mij erbij. Fuck dit.