Oei dat is niet leuk. Ik hoop dat je hulp kan vinden. In een bepaalde landen zijn er een paar 'helpers/leveranciers" die je het product X opsturen om te helpen bij zelfdoding. Is niet de bedoeling dat ik het product zeg alhoewel velen het al weten + zou geen verkoper weten nog zou ik je helpen eraan te komen. Vernoem dit omdat ik deze info tijdje geleden op een docu zag.Ja ik bedoel zelfmoord
Indd er zijn zo vele manieren en snelle...Maar ik hoop dat ze geholpen kan worden asapProduct x maar niet doen. Steek een barbecue aan in je slaapkamer. Drink wat flessen sterke drank en ga voor eeuwig slapen. Koolmonoxide vergiftiging is pijnloos.
Maar....... beter bel je 113 voor hulp. Waarom een definitieve oplossing voor een tijdelijk probleem. Wees zo trots dat je niet je eigen leven neemt. Alles zal goed komen als je dat wilt. Fight for your right to party!!!!!
Happy hugs en veel power to you!
Indd er zijn zo vele manieren en snelle...Maar ik hoop dat ze geholpen kan worden asap.
WAT IS JOU TERING PROBLEEM NU IS ZE MISSCHIEN DOOD DOOR JOU ADVIES WE HADDE DIT MOETEN MELDEN GODVEDOMMEProduct x maar niet doen. Steek een barbecue aan in je slaapkamer. Drink wat flessen sterke drank en ga voor eeuwig slapen. Koolmonoxide vergiftiging is pijnloos.
Maar....... beter bel je 113 voor hulp. Waarom een definitieve oplossing voor een tijdelijk probleem. Wees zo trots dat je niet je eigen leven neemt. Alles zal goed komen als je dat wilt. Fight for your right to party!!!!!
Happy hugs en veel power to you!
WAT IS JOU TERING PROBLEEM NU IS ZE MISSCHIEN DOOD DOOR JOU ADVIES WE HADDE DIT MOETEN MELDEN GODVEDOMME
Heb jij hulp nodig?
Dan kun je contact opnemen met Stichting 113 Zelfmoordpreventie via 0900 0113 (24/7 bereikbaar) en 113.nl.