'DODEN ORANJEFEEST APELDOORN'

Autsider

Belezen gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Autsider zei:
Verbaast mij soms dat er nog niet in de kranten staat dat ie mogelijk drugs heeft gebruikt.
Zo'n beetje elke drug is al verboden, veel hebben ze wat dat betreft niet meer te winnen.

Stel dat ie nou had geblowd en dus mogelijk het gevolgen zou hebben voor het gedoogbeleid van wiet?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Autsider zei:
Stel dat ie nou had geblowd en dus mogelijk het gevolgen zou hebben voor het gedoogbeleid van wiet?
De coffeeshops gaan toch al op de schop. Ze zijn al begonnen met de shops bij de grenzen, zogenaamd vanwege het 'drugstoerisme', waar ik uberhaupt het probleem niet van zie. Mensen komen hier, kopen wat dope, gaan weer terug. Maar die gaan nu natuurlijk een stadje verder en zo jagen ze alle coffeeshops het land uit en kan de regering de Belgen de schuld geven.

Autsider

Belezen gebruiker
Pasjes systeem is officieel geen optie omdat het discriminatie is voor andere EU burgers, wordt gewoon einde gedoogbeleid. (Daarom is dat er ook nooit gekomen voor paddos)

3970

Wijs gebruiker
Solidius zei:
3970 zei:
Wat jij hier plaats vind ik persoonlijk misselijkmakend, ook al mag je natuurlijk plaatsen wat je wilt.
Loop niet zo te janken joh, borderliner.

Als je wilt gaan schelden, of stoere praat verkopen, doe je dat beter via pm, ook al staat dat dan natuurlijk niet zo stoer. Ik "jank" hier zoveel als ik wil, net zoals jij hier doet wat je wilt. Ik ga alleen geen mensen uitmaken voor dingen die ze niet zijn. Ook dat valt me voor een moderator weer heel erg tegen van je, jij bent in ieder geval voor mij erg gezakt in aanzien.

Ik zie in ieder geval dat er meer mensen dezelfde mening als mij zijn toebedeeld, dat zegt voor mij genoeg.

Andrew

Badass junkie

Immo

Badass junkie
Er gaan geruchten dat de verantwoordelijke actief op df was voor hij deze daad pleegde.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Persoonlijk vind ik het zelf heel erg dat er nu al photoshops ervan worden gepost. Ik zag het filmpje thuis en ik was redelijk geschrokken maar dat kan ook gewoon zijn omdat ik heel erg gevoelig ben voor die dingen.
En nog jammer vind ik dat er hier nog een hele heisa bij is gekomen door die fotos. Ik ben het zelf niet eens met het posten van die bewerkte fotos maar wie ben ik om te zeggen dat anderen dat niet mogen. Maar nog naarder vind ik de hele discussie die toch ontzettend nutteloos is.

Laten we gewoon maar onthouden dat het leven rare wendingen kan krijgen en je van elke dag het beste moet maken, voor je onder een auto komt. En m'n medeleven gaat uit naar de betrokkenen.

Elfquest

Bewuste gebruiker
Gewoon geen aandacht aan besteden joh. Als iemand zo weinig empathisch vermogen heeft dat ie fotosjop foto's van Geenstijl niveau gaat zitten posten in dit topic weet je toch genoeg?

Lekker negeren en weer ontopic gaan. :wink: Ik vind het erg dat de dader overleden is. Was toch wel erg benieuwd naar z'n motief. Nu krijg je alleen maar speculaties over dat ie gefrustreerd was omdat ie ontslagen is en bedacht heeft dat het koningshuis dan maar schuld heeft aan de kredietcrisis en ze daarom dood moesten. :rolleyes:

Oh ja en dan die psycholoog die zat te beweren dat het geen psychopaat is omdat hij het anders beter gepland zou hebben. :rolleyes:

Judas

Wijs gebruiker
Yeti verkeert in diepe rouw vanwege de gewonde en dode slachtoffers. Maar ook omdat Beapix geen spontane hartstilstand gekregen heeft tijdens het moment supreme :rolleyes:
Ben trouwens benieuwd of die overspannen dader nog dope op had toen hij door het definitief door het lint ging :grin:

Areyouexperienced?

Belezen gebruiker
^ dat was ook het eerste wat ik dacht :grin:

Moet wel klote zijn dat jullie feestdag is afgelast door zo een incident..

En voor de doden uiteraard :)

3970

Wijs gebruiker
yeti zei:
Ben trouwens benieuwd of die overspannen dader nog dope op had toen hij door het definitief door het lint ging :grin:

Blijkbaar had ie geen drank op, wel restproducten van cannabis in zijn bloed, maar dat kan ook van vorige week zijn....

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
3970 zei:
wel restproducten van cannabis in zijn bloed, maar dat kan ook van vorige week zijn....
Daar heb je het al. Geregeld van bovenaf wat ik je brom! Net als Fortuyn, net als Kennedy, net als onze paddo's, net als alle andere beslissingen die die ze er nog door willen gaan drukken! [/conspiracytheoryidiot]

Serenity

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Shroomfan zei:
Ik vind het alleen niet erg slim en zeker geen moderator waardig. Beetje misbruik van een 'machtspositie' als moderator misschien? 'Men kan mij niks maken' ?
Daar ben ik het dan ergens wel weer mee eens. Ik zou ze zelf ook niet gepost hebben, maar ik ben hier alleen om regels te handhaven en Solidius is een grote jongen hij bepaalt zelf wel wat hij post, het is niet aan mij om dat weg te halen omdat er een paar zijn die het er niet mee eens zijn. Zijn gezichtsverlies is alleen in zijn nadeel, maar ik betwijfel het of het 'm iets kan schelen.

''Een paar''
Flikker toch op jonge :tearsofjoy:
Misbruik van de macht die ze hebben, helaas. Heb me dan toch weer vergist in deze jongens.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Serenity zei:
''Een paar''
Flikker toch op jonge :tearsofjoy:
Misbruik van de macht die ze hebben, helaas. Heb me dan toch weer vergist in deze jongens.
Dan pm je neman of freak toch lekker of je mod mag zijn voor 1 dag, dan kun je het lekker zelf verwijderen. Weet je hoe vaak ik pm's krijg van mensen die dingen zien waarvan ze vinden dat die niet kunnen? Of dat ik zelf dingen zie die niet kunnen, maar die wel binnen de regels van het forum vallen. Weet je hoe lang ik ermee bezig ben om iedereen zn zin te geven en wat een zooitje dat gaat worden? Alles mag, zo lang het binnen de regels valt.

Edit: Dit gaat binnenkort toch dicht, want het wordt een hoop welles nietes wat die plaatjes betreft en zal niet lang meer over de gebeurtenis zelf gaan.

Vanadesse

Wijs gebruiker
voor 3/4de van dit topic:

2 Posts van zeer laag niveau, zonder enige meerwaarde (m.u.v. Onzinforum)

Onzinkutdiscussie.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Vanadesse zei:
voor 3/4de van dit topic:
2 Posts van zeer laag niveau, zonder enige meerwaarde (m.u.v. Onzinforum)
Noem eens 1 topic waarin dat niet gedaan wordt. Dat bedoel ik, als ik in elk topic die shit moet verwijderen blijf ik bezig. Het mag nergens, maar het gebeurt overal, dan maar een gedoogdbeleid. Het mag zo lang het geen andere regels overtreedt.

Vanadesse zei:
Onzinkutdiscussie.
Meng je er dan niet in.

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Hey ik ben het eens met Tomzor eens en alle anderen die tegen de fotos zijn. Ik vind die fotos ook bestwel respectloos en me aanzien tegenover desbetreffende posters is sterk gedaald.

Voor de rest zou het me totaal niet boeien wat er in Apeldoorn gebeurd is, lig er geen seconde wakker van. Maar kan me best voorstellen dat er mensen zijn die hier een verschrikkelijk trauma aan over hebben en deze mensen zijn niet blij met zo een fotos. We zijn toch geen geenstijl hier ofwel dan.

Andrew

Badass junkie
Flip Trip zei:
Hey ik ben het eens met Tomzor eens en alle anderen die tegen de fotos zijn. Ik vind die fotos ook bestwel respectloos en me aanzien tegenover desbetreffende posters is sterk gedaald.

Voor de rest zou het me totaal niet boeien wat er in Apeldoorn gebeurd is, lig er geen seconde wakker van. Maar kan me best voorstellen dat er mensen zijn die hier een verschrikkelijk trauma aan over hebben en deze mensen zijn niet blij met zo een fotos. We zijn toch geen geenstijl hier ofwel dan.

Ik kan er best slecht tegen als mensen dat soort plaatjes associëren met geenstijl, hun rippen alles van 4chan/ /b/ :angry:

*.exe

Belezen gebruiker
Ik heb het niveau van deze site iets te hoog ingeschat merk ik, helaas. Op zich niet erg.

En voor alle duidelijkheid; mijn post is zelfverzonnen en zelfgemaakt.

Originaliteit staat bij mij hoog in het vaandel. Evenals classics maar dat terzijde.

Luitjes, droog je tranen ook al heb je veel verdriet en ga verder met leven en . .

We'll meet again.
Don't know where, don't know when.
But i'm shure we'll meet again, some sunny day.

:beer:

Slotje nu?

Autsider

Belezen gebruiker
` De dader van de aanslag in Apeldoorn
is overleden aan hersenletsel.Hij had
geen alcohol in zijn bloed.Dat is de
voorlopige conclusie van de sectie die
vrijdag op het lichaam van de man is
verricht.

Er zijn wel sporen van cannabis in het
bloed van de man gevonden
.Dat hoeft op
zich niets te betekenen,want cannabis
is enkele weken na het gebruik van de
drug nog terug te vinden.

De 38-jarige man woonde in het Gelderse
Huissen.Hij leidde een teruggetrokken
bestaan.Vlak na de aanslag met de auto
zei hij dat zijn actie gericht was
tegen de koninklijke familie.

Netjes dat ze er ook nog bij zeggen dat het niets betekend, als ze dat nu ook nog eens gingen zeggen over de zweet/drugs test die de politie langs de weg gebruikt.

Drientje

DF-koning
BlackRobBlunt zei:
Elfquest zei:
Oh ja en dan die psycholoog die zat te beweren dat het geen psychopaat is omdat hij het anders beter gepland zou hebben. :rolleyes:

Logisch toch?
Natuurlijk is hij geen psychopaat. Zelfs ik kan bedenken dat als ik een Suzuki Swift tegen een bus aan zou rijden ik alleen maar mijzelf zou verwonden en een hoop mensen aan het schrikken maken. Koop dan een sniper rifle, neem schiet lessen en schiet iedereen in die bus overhoop. Of neem een berg explosieven en ga op kamp met Al Qaida.

Deze actie is geheel spontaan en niet overdacht.

Elfquest

Bewuste gebruiker
Je hebt ook domme psychopaten he. Ze hebben allemaal geen geweten, maar het zijn heus niet alleen maar superintelligente mensen die hun acties allemaal foutloos plannen.

Ik had gewoon zoiets van: hoe kun je nou zo'n uitspraak doen als psycholoog zonder die man zelf ooit gesproken te hebben. Psychologen zijn meestal wel erg voorzichtig in het te snel stellen van diagnonsens en terecht. Maar ja hij is dood dus ze kunnen ook alleen maar speculeren..

Allolalie

Bewuste gebruiker
het valt me wel op (niet alleen hier, maar in het algemeen), dat mensen die niet bij de situatie aanwezig waren, of indirect betrokken, nog best regelmatig zich niet kunnen inleven in die
situatie. Ik begrijp wel dat je zelf geen traan hoeft te laten hierom. Ik snap alleen niet waarom
iemand die mensen heeft zien dood gaan, ledematen letterlijk door de lucht heeft zien vliegen, zich aanstelt als die persoon zegt, dat had ik kunnen zijn. Waarom is het zo gek dat zoiets erg aangrijpt en je persoonlijke veiligheidsgevoel aantast? In shock verkerende traumatiseerde mensen heb ik hier gezien, in complete paniek, verdriet en in hun ogen valt nog de doodsangst te
zien die ze hebben ervaren.

Die plaatjes hier zijn niet zo belangrijk toch? een beetje onsmakelijk, maarja.... Het zou trouwens wel stijlvol zijn van de posters of moderatoren, dat wanneer er (fatsoenlijk) gevraagd zou worden om verwijdering van deze plaatjes, met argumenten, dat dit ook gedaan wordt.

ach ja

iraqio

Belezen gebruiker
waarom zit iedereen hier nu te zeiken om een paar plaatjes.. laat die man toch posten wat hij wilt, neem alles toch met een korreltje zout. anders krijgen we van die moslimcartoontoestanden hier, word er wiet verbrand en vertrapt en dat willen we natuurlijk niet hebben! (alhoewel dat verbranden....)

mrja OT. ik ruik een anti-gedoogbeleidwet in the making..

Bovenaan