Doen of niet?

atbboy

Bewuste gebruiker
Is Speed + GHB een goede/leuke combinatie?, niet gevaarlijk ofzo?
En als ik zo een lijntje pak, kan ik dan rond 2/3 uur een paar dopjes nemen om in slaap te komen?

atbboy

Bewuste gebruiker
Re: Speed + GHB?

Stel ik nu een hele dome vraag of heeft niemand er een antwoord op?

Angramar Temenos

Badass junkie
Beetje slecht idee. Je zal door de speed de G minder goed voelen, en dus meer nemen, en als de speed uitwerkt outgaan door de flinke hoeveelheid G in je lichaam..

Chris Pontius

Badass junkie
Als het je lukt goed te doseren is het zeker een leuke combi. Het is alleen niet zo heel makkelijk :P. Erg gezond zal het ook niet zijn, zo'n upper-downer-combi.

Carlitos

Badass junkie
Vond het wel lekker.(Opgewekter,meer praten)
Alleen stond toen niet superstrak en had ook al wat andere drugs gebruikt.

De Mosselman

Bewuste gebruiker
De G nemen als je al een tijd door ben op pep raad ik alleen aan als je echt gaat liggen/slapen.. Lopen heeft bij mij bij lang wakker op pep + G gezorgd voor extreme bodyload en kotsen (bij hoeveelheden van 2 - 4ml).

Verder is het een beetje een tegenstrijdige combinatie als upper en downer maar als je het juist timed krijg je best een leuk effect :grin:

Winehouse

Badass junkie
als je veel ervaring met beide middelen heb,
zou je het kunnen proberen.
zorg er wel voor dat EERST de GHB is uitgewerkt
en DAN PAS de speed
anders heb je kans op outgaan.

Sadpanda

Bewuste gebruiker
Winehouse zei:
als je veel ervaring met beide middelen heb,
zou je het kunnen proberen.
zorg er wel voor dat EERST de GHB is uitgewerkt
en DAN PAS de speed
anders heb je kans op outgaan.

Maar het gaat TS juist om de combinatie van de 2.
En sowieso kan je van GHB out gaan als je het verkeerd aanpakt.
Van de speed zal je waarschijnlijk juist minder snel out gaan.

Als je van beide gewoon niet meer dan je normaal zou nemen, neemt, net iets minder het liefst zou het goed moeten gaan. Begin in ieder geval gewoon rustig en daarna voel je van zelf wel een beetje wat je aan kan.

Megasumo

Newbie
Angramar Temenos zei:
Beetje slecht idee. Je zal door de speed de G minder goed voelen, en dus meer nemen, en als de speed uitwerkt outgaan door de flinke hoeveelheid G in je lichaam..

Als de speed is uitgewerkt zal de G dan inmiddels ook wel zijn.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ligt er aan hoeveel G je hebt genomen... Mijn lief is op die manier flink out gegaan.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Goed op de hoeveelheid ghb letten. Laat je niet verleiden om meer ghb te nemen omdat je er minder van voelt.

Bovenaan