Drugs en water op binnenfeest

H2020

Newbie
Normaal wordt er gezegd dat je 1 glas water per uur moet drinken wanneer je aan de xtc zit. Maar geldt dit ook bij een binnen feest? Op een binnen feest vallen de druppels ooit van me lichaam daarmee verlies dus extra veel vocht, en ik kan altijd goed plassen. Hoeveel zou je in deze situatie moeten drinken?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Normaal wordt er gezegd dat je 1 glas water per uur moet drinken wanneer je aan de xtc zit.
Het is MAXIMAAL 1 glas per uur he

Maar geldt dit ook bij een binnen feest? Op een binnen feest vallen de druppels ooit van me lichaam daarmee verlies dus extra veel vocht, en ik kan altijd goed plassen. Hoeveel zou je in deze situatie moeten drinken?
Je hebt gelijk dat het binnen heel warm kan zijn. Het is inderdaad belangrijk om dan regelmatig goed af te koelen. Dat kan bijvoorbeeld door even naar buiten te gaan (hoewel dat soms niet mag van venues), of door naar de chillout te gaan (hoewel veel bekende venues zoiets niet echt hebben), of door een raket ijsje te eten in plaats van water te drinken.

Gewoon rust nemen en afkoelen dus.

Wollukker

Bewuste gebruiker
Als je goed kan plassen, zou je gerust iets meer dan een glas water per uur kunnen drinken. Als je goed plast, en veel zweet, wordt de kans op watervergiftiging natuurlijk aanzienlijk kleiner.

Voor de rest sluit ik me bij bovenstaande aan. Regelmatig rusten/afkoelen, en neem af en toe eens een ijsje.

Bovenaan